Gå til innhold

Antibac som beskyttelse

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det mulig å bruke antibac som beskyttelse om man skal pule en ons. Jeg hater nemlig kondomer, kan like gjerne ta en ronk om det er alternativet.

Men jeg har tenkt om jeg smører inn penis og skjede med antibac, vil det funke? Men jeg vet ikke, man blir kanskje sett på som litt rar om man røsker opp en flaske med antibac før man skal pule.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da hadde det ikke blitt noe på deg her i værtfall

Skrevet

Antibac kan ikke drepe sædceller. Even if it could så ville jeg ikke ha brukt det, av den enkle grunnen at jeg tror du ville blitt slapp av smerten av å ha sprit på kjønnsorganene deres.

• Liker 4
Skrevet

Ja, du blir meget bra beskyttet da. Mot alt som innebærer at din penis skal inn i noens vagina.

• Liker 12
Skrevet

Da bør du skaffe deg antivirus og….…

:/

• Liker 2
Skrevet

Men jeg har tenkt om jeg smører inn penis og skjede med antibac, vil det funke? Men jeg vet ikke, man blir kanskje sett på som litt rar om man røsker opp en flaske med antibac før man skal pule.

Først kan du jo ta en god dose antibac og smøre på penisen din og se hvor mye det svir, så kan du spørre igjen. ;)

• Liker 4
Skrevet

Først kan du jo ta en god dose antibac og smøre på penisen din og se hvor mye det svir, så kan du spørre igjen. ;)

Tror man bare vurderer antibac som prevansjon en gang :fnise:

Skrevet

Er det mulig å bruke antibac som beskyttelse om man skal pule en ons. Jeg hater nemlig kondomer, kan like gjerne ta en ronk om det er alternativet.

Bruk diesel! Du blir ikke sett på som rar om du røsker opp en kanne med diesel.

• Liker 1
Skrevet

Bruk diesel! Du blir ikke sett på som rar om du røsker opp en kanne med diesel.

En kanne med diesel er absolutt mer mandig enn en liten flaske antibac!

• Liker 2
Skrevet (endret)

Tror man bare vurderer antibac som prevansjon en gang :fnise:

På samme måte som at man bare tar feil av spritserviett og vanlig intimserviett én gang. :fnise:

Endret av bazibaz
  • Liker 3
Skrevet

nei nei aldri gjør det. det kommer til å svi som bare det. så kraftig at du kommer til å vurdere legevakta :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

På samme måte som at man bare tar feil av spritserviett og vanlig intimserviett én gang. :fnise:

Oi, fy flate....

Skrevet

En kanne med diesel er absolutt mer mandig enn en liten flaske antibac!

:hoho:

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

crap nå får jeg ikke ro i sjela før jeg putter antibac på hufsa for å se om det svir, for jeg tror nemlig ikke det gjør det...

• Liker 1
Skrevet

crap nå får jeg ikke ro i sjela før jeg putter antibac på hufsa for å se om det svir, for jeg tror nemlig ikke det gjør det...

Jo det gjør det! Noe inni helvete også! :tristbla:

Skrevet

Så det er bakterier du er redd for å få, eventuelt gi videre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...