Lisa-Marie Skrevet 13. september 2011 #1 Skrevet 13. september 2011 Noen som har prøvd og kan anbefale det? På senteret mitt har de det hver torsdag, så tenkte kanskje å kombinere det med spinn og apparat-trening. Ser effektivt ut Men i sommer klarte jeg å tråkke feil på det siste trappetrinnet og vrikket foten min. Har klart å gå på foten hele tiden, men merker det er litt vondt når jeg vrir den i sirkler. Er dette noe som vil gjøre utslag på catslide?
AnonymBruker Skrevet 13. september 2011 #2 Skrevet 13. september 2011 Noen som har prøvd og kan anbefale det? På senteret mitt har de det hver torsdag, så tenkte kanskje å kombinere det med spinn og apparat-trening. Ser effektivt ut Men i sommer klarte jeg å tråkke feil på det siste trappetrinnet og vrikket foten min. Har klart å gå på foten hele tiden, men merker det er litt vondt når jeg vrir den i sirkler. Er dette noe som vil gjøre utslag på catslide? Det er så individuelt hva man liker og hva man får utbytte av, - og ikke minst er det avhengig av intruktøren. Jeg har tatt en del catslide timer selv. Jeg tror ikke du vil ha problemer med foten hvis du kan gå normalt. Ellers sier de at hvis du har problemer med rygg, skal du være forsiktig med catslide. Har selv store ryggproblemer men catslide er greit for min rygg. Mitt største ankepunkt med catslide er at jeg føler at de som er sterke (menn f.eks.) får mye større utbytte av treningen, enn hvis du er svak...Men det jeg setter pris på, er at det er anderledes styrketrening og også god trening for skuldre/overkropp/armer.. Men prøv, -flere ganger, hvis du ikke skulle like det ved første forsøk.
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 19. september 2011 #3 Skrevet 19. september 2011 Hvorfor ikke prøve litt selv først? http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=10010091
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå