AnonymBruker Skrevet 13. september 2011 #1 Skrevet 13. september 2011 Jeg har vært samboer i så mange år nå at jeg føler meg veldig usikker i forhold til menn. Tror jeg har glemt spillereglene :gjeiper: Hvordan og hvor ofte kan jeg kontakte en mann jeg har flørtet litt med? Jeg tror jeg har vært litt dum og gitt inntrykk av at jeg ikke er intr., men det er jeg! Jeg har kontaktet ham en gang og tenker at det er hans tur. Føler på en måte at det er mannens jobb, men det er kanskje litt gammeldags. Vanskelig å vite om det er han som ikke er intr. eller om han tror jeg ikke er det... Hva gjør dere? Synes menn det er greit at jenter er litt pågående eller er det skikkelig ille?
Gjest navnelapp Skrevet 13. september 2011 #2 Skrevet 13. september 2011 Viss han likar deg så diggar han det. Viss han er likeglad eller uinteressert syns han det er teit. Så lett (og vanskeleg) er det.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2011 #3 Skrevet 13. september 2011 Viss han likar deg så diggar han det. Viss han er likeglad eller uinteressert syns han det er teit. Så lett (og vanskeleg) er det. Det er det jeg tenker også. Ikke lett dette her nei
AnonymBruker Skrevet 13. september 2011 #4 Skrevet 13. september 2011 Jeg har ingen gode svar, men jeg er i akkurat samme situasjon! Hadde egentlig vært greit hvis han var frekk nok til å si "nå holder det", men det tror jeg dessverre det er få som er... Men da hadde man i det minste visst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå