Chiquita Skrevet 30. november 2003 #1 Del Skrevet 30. november 2003 Hei. Mitt problem kommer når jeg har sittet ved PC'en en tid (en time, eller mer) Da blir ehndene mine så tørre, og røde. De kjennes ikke såre ut. Litt vanskelig å forklare dette, men jeg håper dere skjønner. Hva kan gjøres for å motvirke dette? (Det har forresten blitt ekstra ille nå når det har blitt kaldt, men det var et problem før også) Jeg smører hendene med AloeVera-håndkrem flere ganger hver dag, men jeg føler ikke at det hjelper. Det vil si - jeg blir ikke så tørr da, men jeg er fremdeles veldig rød. Noen gode råd? (Bortsett fra å ikke tilbringe så mye tid forran PC'en) *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 1. desember 2003 #2 Del Skrevet 1. desember 2003 Dette burde vel egentlig vært flyttet til velvære? Jeg har hatt det samme problemet, og har prøvd det aller meste. Av en hudpleier fikk jeg bl.a tips om å blande tetre-olje i håndkremen min, men det stinket verre. Men nå har jeg funnet ut at det eneste som hjelper, er håndkremen til Decleor, enda den ikke er spesielt fet. Til og med sambis, men tidvis eksem på hendene bruker den. En tube på 50ml koster 180,- hos hudpleier, litt over hundrelappen hos strawberrynet. Kremen finnes også i stor pumpeflaske. Ellers er Hand and Feet Honey Butter (eller noe slikt) i Africa Spa-serien til Body Shop en knallgod håndkrem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinka Skrevet 1. desember 2003 #3 Del Skrevet 1. desember 2003 Mot veldig tørre/eksem hender generellt funker i alle fall en krem fra apoteket bra. Serien heter Aderma, husker ikke hva den kremen heter videre, men det er en som er beregnet å ta på spesiellt tørre problemområder. Ikke spes fettete og går fint inn i huden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå