Gå til innhold

Sexlivet i forhold..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nok en gang havner man opp i en diskusjon andre steder og så får jeg lyst til å legge det her for å høre hva KG'erne sier :)

Veldig mange opplever at det i et langvarig forhold er slik at det er kvinnen som bestemmer når det skal haes sex. Det er hvertfall det jeg oppfatter av de fleste venner jeg har i alderen 30+ til 45. Og som eksempel:

Jeg har i løpet av 3 samboerskap og 1 ekteskap opplevd at jeg har vært så sliten at jeg egentlig bare vil sove, men damen har vært kåt, og da taes ikke nei for et nei. Da er det ned med handa, med munn, alt for å få igang sexen.. og hva skjer.. jo naturligvis sex, nårn'n først er oppe så..

Derimot skjer, og har det aldri skjedd når situasjonen er omvendt. Da er neiet kontant og avvisende og all mulig tilnærming er fånyttes.

Så spørsmålet til KG'erne... kjenner du deg igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt ikke. Enkelt og greit.

Skrevet

Jo det stemmer nok mer eller mindre. Her i heimen er det jeg som er mest klar, men når man får et nei fra fruen så er det nei. Når man er 30+ så betyr ikke nei ja.

Men når hun er klar så får hun alltid. Det irriterer meg litt, alt for svak til å si nei.

Skrevet

Jeg kjenner meg ikke igjen. Hos oss var det motsatt..Han tok ikke et nei for et nei, og for ham var det aldri noen grunn til ikke å ha sex...Hvis jeg forsøkte å si nei så var det nærmest rett på sak, grafse litt på mus og pupper og så kjøre på..Jeg orket ikke å protestere for det ble fortere ferdig jo mindre jeg sa og protesterte..

Følte meg ofte som en hore der jeg lå...

Mye av grunnen til at det ikke er noe forhold lenger..

Skrevet

Er dere ikke i høyden barnslig hvis dere vurderer å si nei bare for å få inn et poeng??

Skrevet

Niks, hos oss går det begge veier!

Noen ganger kan han overtales av noen hender, selv om han i utgangspunktet ikke orket. Det ER lov å prøve seg likevel, men ikke så intenst. Det samme andre veien. Hvis jeg er veldig sliten, men kjenner at jeg har litt lyst, kan jeg si at han får ta seg av alt og da kan jeg bare ligge der og bli pult. Ganske digg det også!

Men er men heelt ute av modus, så er man det og det aksepteres!

:gjeiper:

Skrevet

Jo det stemmer nok mer eller mindre. Her i heimen er det jeg som er mest klar, men når man får et nei fra fruen så er det nei. Når man er 30+ så betyr ikke nei ja.

Men når hun er klar så får hun alltid. Det irriterer meg litt, alt for svak til å si nei.

samme her..

Skrevet

Er dere ikke i høyden barnslig hvis dere vurderer å si nei bare for å få inn et poeng??

Dette handler jo litt om at når en kvinne sier nei så betyr det nei (også innad i forhold) men når en mann sier nei så er det fullstendig lov til å prøve seg. (satt på spissen)

Jeg sa NEI engang i et tidligere forhold...og endte opp med å diskutere hvorvidt jeg var glad i henne eller ikke i lang tid... Det skjedde ikke når hun sa nei...det var og er forventet å bli akseptert.

Skrevet

Nok en gang havner man opp i en diskusjon andre steder og så får jeg lyst til å legge det her for å høre hva KG'erne sier :)

Veldig mange opplever at det i et langvarig forhold er slik at det er kvinnen som bestemmer når det skal haes sex. Det er hvertfall det jeg oppfatter av de fleste venner jeg har i alderen 30+ til 45. Og som eksempel:

Jeg har i løpet av 3 samboerskap og 1 ekteskap opplevd at jeg har vært så sliten at jeg egentlig bare vil sove, men damen har vært kåt, og da taes ikke nei for et nei. Da er det ned med handa, med munn, alt for å få igang sexen.. og hva skjer.. jo naturligvis sex, nårn'n først er oppe så..

Derimot skjer, og har det aldri skjedd når situasjonen er omvendt. Da er neiet kontant og avvisende og all mulig tilnærming er fånyttes.

Nei. Jeg får en del nei og har nesten sluttet å spørre. Jeg synes det er nedverdigende å måtte tigge om sex. Dersom han er klar og jeg ikke, benytter jeg likevel anledningen, for jeg vet jeg får fart i sakene undervegs.

Skrevet

Nei. Her er det hovedsakelig han som styrer når vi har sex, jeg er lett å slå på, selv om jeg først er av. Og dette synes vi er greit.

Men hvis jeg får lyst før han, så tar jeg selv initiativ til sex.

Selvsagt sier jeg NEI til sex nå og da, men det gjør jo han også. Jeg synes det er viktig å respektere hverandre nok til å høre på partneren om h*n ikke vil ha sex. Selv om penis er stiv, så trenger han ikke å være kåt på sex. Mange kvinner glemmer dette, tror jeg...

Skrevet

Her har vi sex hver gang en av oss vil for da vil den andre og? Så ståfitte/ståkuk styrer. Og de dukker som regel opp 1-3 ganger om dagen så da blir det action

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...