AnonymBruker Skrevet 13. september 2011 #1 Skrevet 13. september 2011 Det er sikkert enda en "skriv rare statuser som kanskje kan tolkes på en morsom måte for en god sak"-farsott ute og går, men for oss som ikke er så kule at vi er blitt involvert i moroa: er det noen som vil spoile hva det betyr når noen skriver 13 cm 10 minutter, 1 cm 20 minutter eller liknende på statusen sin?
Gjest only me Skrevet 13. september 2011 #2 Skrevet 13. september 2011 (endret) Eks.Strikking eller hekling:)Hva tror du? Cm er hvor langt de har strikket og min. er hvor fort de gjør det. Endret 13. september 2011 av only me
PoisonIwy Skrevet 13. september 2011 #3 Skrevet 13. september 2011 Sko størrelse i cm og hvor lang tid du bruker på å ordne håret. Skal visstnok ha noe med brystkreft saken og gjøre. Jaja, hver sin lyst.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2011 #4 Skrevet 13. september 2011 Eks.Strikking eller hekling:)Hva tror du? Cm er hvor langt de har strikket og min. er hvor fort de gjør det. Det er definitivt ikke strikking eller hekling, og hva jeg tror spiller ingen rolle, jeg ønsker å vite. En stor u-takk til deg, og en større takk til PoisonIwy som i alle fall svarte noe som kan tenkes å stemme.
PoisonIwy Skrevet 13. september 2011 #5 Skrevet 13. september 2011 Det er definitivt ikke strikking eller hekling, og hva jeg tror spiller ingen rolle, jeg ønsker å vite. En stor u-takk til deg, og en større takk til PoisonIwy som i alle fall svarte noe som kan tenkes å stemme. Jeg fikk nemlig en sånn melding: Ok damer nå er det den tiden av året igjen, for å støtte brystkreft bevissthet! Vi husker alle fjorårets runde av forfatter BH male din status ?..... eller hvordan vi vil at våre vesker? Bra, dette året er det noe annerledes. Du må angi skostørrelse (kun siffer) etterfulgt av ordet "cm", og hvor lang tid det tar å fikse håret ... Husk at i fjor var så mange folk at det endte opp på nyhetene, og den konstante oppdateringen av status minnet alle hvorfor vi gjør dette og bidro til bevisstgjøring! Ikke fortell noen mann hva status betyr, la dem gjette! Og vennligst kopier og lim inn (meldingen) dette til alle dine kvinnelige venner, så vi kan prøve å lage mer oppstyr om dette enn i fjor! Jeg gjorde min del ... Nå er din tur! Gå på damene ... og la oss få alle menn til å lure på ...."
Suzy Skrevet 13. september 2011 #6 Skrevet 13. september 2011 Det er det Poison Ivy sier - og det er for å marere sin støtte til brystkreftsaken. Enkelt og greit.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2011 #7 Skrevet 13. september 2011 Lengden på drømme-pikken, og tiden de ønsker å benytte seg av den.
Titti72 Skrevet 13. september 2011 #8 Skrevet 13. september 2011 Du må legge ut skostørrelser og friseringstid, for hvis ikke så dør brystkreftpasienter, for da gidder ikke kreftforskere lenger å forske på kreften..... Blir litt irritert av de spamene!
Gjest Blondie65 Skrevet 13. september 2011 #9 Skrevet 13. september 2011 Jeg blir også irritert fordi det ikke forteller noe som helst om kreftsaken til de som ikke kjenner hemmeligheten. Ønsker man å støtte brystkreftsaken kan man heller kjøpe en rosa sløyfe en gang og bære den i mange år. Det som imidlertid er LITT morsomt er at enkelte menn er fra seg av nysgjerrighet ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå