Gå til innhold

Madeleine Rodriguez gravid i fengsel...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det stod jo i avisen at hun møtte typen sin på fest i fengselet, så så alt for ille kan hun ikke ha hatt det... Å få to barn der inne er jo bare helt hull i hodet. Denne dama irriterer meg så grenseløst, det jeg husker mest av henne er da hun ble intervjuet under rettsaken og uttalte at hun syntes hele greia var kjedelig. KJEDELIG! Du risikerer å bli buret inne i et boliviansk fengsel for resten av livet og du kjeder deg??

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det å formere seg i fangenskap er et tegn på trivsel, har jeg hørt.

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes ikke det er det minste merkelig at unge norske jenter som nesten bare er barn.. som blir dømt for narkotikasmugling i Bolivia og fengslet, skaffer seg et slags liv innenfor murene. Jeg tror faktisk de aller fleste 17 åringer som i utgangspunktet reiser rundt i Bolivia, ville gjort det samme hvis de havnet bak bolivianske fengselsmurer. Jeg har ikke fått med meg så mye om soningsforholdene, men så vidt jeg har forstått blir man fort en del av et samfunn. Man har en mye mer åpen og "sosial" soning, der folk tar vare på hverandre. Det bor også barn i denne typen fengsler, og selv om standard på mat, aktiviteter og hygiene sikkert er lav, er man bare et menneske og tilpasser seg. Det er naturlig at man får gode nære relasjoner til de andre innsatte.

Selvfølgelig har det vært en traumatisk prosess for disse jentene, og isolasjonen, kjedsomheten og en annerledes kultur har nok vært veldig utfordrende.

Flott at de begge er ute av fengselet, jeg ønsker de lykke til videre i livet. Jeg og satser på og håper inderlig at mine barn ikke ender opp i en lignende situasjon når de blir like gamle...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det sier det meste om hele denne familien at de brukte flere måneder på å samle sammen 100.000,- kroner slik at hun kunne komme ut av fengsel. Og at den eneste grunnen til at de klarte det var en eller annen idiot som ga dem hele summen fordi han syntes synd på henne. 

Anonymkode: 65c58...dcf

• Liker 5
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det sier det meste om hele denne familien at de brukte flere måneder på å samle sammen 100.000,- kroner slik at hun kunne komme ut av fengsel. Og at den eneste grunnen til at de klarte det var en eller annen idiot som ga dem hele summen fordi han syntes synd på henne. 

Anonymkode: 65c58...dcf

Jeg har stusset mye på dette selv, 100 000 er ikke all verdens penger og med en så stor familie burde det være overkommelig. Brukte de ikke over et år på å skrape sammen, hva da?, 40 000 kr? Og resten fikk de? Det er ganske tafatt.

Gjest NotNaomi
Skrevet
Den Tuesday, September 13, 2011 at 20.29, Titti72 skrev:

Jeg brukte max 1 minutt, på å tenke om dette var smart, eller en sinnsykt egosentret handling, gjort av en dårlig mor. Hun er en dårlig mor, som ikke fortjener mer en hun har nå.

Hun kan sitte å råtne i fengsel i Bolivia, så får vi heller få den stakkars ungen til Norge og inn i barnevernssystemet.

SMART? Not.

Trenger ikke insideinfo for å avgjøre det i denne saken.

Sånn er det med dere som dømmer andre mennesker ofte. Dere trenger bare ett minutt. Det er skremmende og uverdig. Her vet du veldig lite om omstendighetene,om livet hennes og ballast og hvem faren til barna er. Likevel går du så hardt ut med flere her. Noen mener hun er white trash,men vil si at måten flere ordlegger seg på her,holdninger og "moral",tyder på at det er mer white trash som ytrer seg her enn hva Madelaine er! 

Ja,hun har tatt dumme valg,men det er hun da langt fra alene om,og hun har blitt straffet hardere enn mange i norske fengsler som har gjort verre ting!! Men fortsett å kast stener,jeg gremmes hardt.

AnonymBruker
Skrevet

Rømmer hun til Norge nå, mon tro?🤔

Anonymkode: 603ad...818

• 5 år senere...
Skrevet
Squill skrev (På 13.9.2011 den 18.26):

Ja, flott! Ja henne gjøre som hun vil. La henne føde et helt uskyldig barn som blir født i et fengsel, oppfostret av en egoistisk mor og en tilteldig bolivianer som er ute av bildet om noen måneder. La barnet så bli sendt til norge, hvor en stakkars bestemor må ta ansvar for nok et barn, mens moren fortsatt horer rundt i Bolivia. Sånn vil barnet vokse opp uten verken mor eller far.

Absolutt, la Madeleine få gjøre som HUN vil! Hun har jo vist seg å være så klok, veloverveid og ikke minst så lite egoistisk i sine handlinger.

Du er ingen til å bestemme ovenfor en annen kvinne hva og hvor hun skal føde. Hun dama kan lage barn hvor mye hun vil, uansett om barna ender opp i fosterhjem. Egoistisk eller ei, igjen så kan ingen bestemme hva som skal bæres i magen hennes. 

Skrevet
mbiema skrev (1 minutt siden):

Du er ingen til å bestemme ovenfor en annen kvinne hva og hvor hun skal føde. Hun dama kan lage barn hvor mye hun vil, uansett om barna ender opp i fosterhjem. Egoistisk eller ei, igjen så kan ingen bestemme hva som skal bæres i magen hennes. 

seriøst? Tråden er 10 år gammel! 

Skrevet
Avocado83 skrev (Akkurat nå):

seriøst? Tråden er 10 år gammel! 

Kan være så gammel som den vil, jeg skrev det jeg skrev. 

• 8 måneder senere...
Skrevet (endret)

Feil

Endret av Klappe
Feil tråd
  • Liker 1
Skrevet

Hvor har det "blitt av" henne? 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...