Gå til innhold

Madeleine Rodriguez gravid i fengsel...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det stebroren?

Han som er siktet er norsk, mens Rodriguez er colomibiansk, eller tar jeg feil?

Anonymous poster hash: 0e2a1...7a5

Madeleine er halvt norsk, og heter egentlig Giske til etternavn... De er da halvsøsken og deler etternavn.

Anonymous poster hash: 81787...c82

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke slektsskapet deres, men han kalte i hvertfall MR søsteren sin på Facebook. Om det er hel, halv eller stesøster er ikke godt å si.

Anonymous poster hash: c826d...50c

Anonymous poster hash: c826d...50c
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Neste uhjelpsprosjekt, sponse prevansjon i kvinnefengsler i Bolivia?

Halvbror, da vel? Siden de har vidt ulik teint, mener jeg. *avsporing*

De har samme mor.

Anonymous poster hash: 24f0c...bd2

AnonymBruker
Skrevet

Han Chris Giske er jo han som er tiltalt for bildrapet på hun 16 - åringen. Han er vel ikke helt god, så om han sier de er i familie vet jeg ikke helt om jeg tror på det..

Anonymous poster hash: 7654d...090

AnonymBruker
Skrevet

Han Chris Giske er jo han som er tiltalt for bildrapet på hun 16 - åringen. Han er vel ikke helt god, så om han sier de er i familie vet jeg ikke helt om jeg tror på det..Anonymous poster hash: 7654d...090

For en rar ting å si! Han er jo det!

AnonymBruker
Skrevet

For en rar ting å si! Han er jo det! Anonymous poster hash: 24f0c...bd2

Rar ting? Jeg har kun hørt det et sted, det er her.

Er det noen kilde på det, eller noe annet enn at han "er det"?

Bare spør, siden det er nytt for meg..

AnonymBruker
Skrevet

Rar ting? Jeg har kun hørt det et sted, det er her.

Er det noen kilde på det, eller noe annet enn at han "er det"?

Bare spør, siden det er nytt for meg..

Du kan jo se på den fb-gruppa det ble linket til. Der er både broren og moren poster innlegg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo se på den fb-gruppa det ble linket til. Der er både broren og moren poster innlegg.Anonymous poster hash: 24f0c...bd2

Så.. Ingen kilder annet enn at han selv sier det?

Mannen ble jo tvangsinnlagt delvis på grunn av innlegg på sosiale medier. At han skriver "Madde is my sister" etterfulgt av lange innlegg preget av vrangforestillinger er ikke nok for meg.

En moderator bør strengt tatt ta noen grep her.

AnonymBruker
Skrevet

Da er vel mamman og andre søstre fulle av vrangforestillinger også!

Det er ingen tvil om at den som har opprettet gruppen er broren til Madeleine! Det er også ikke noe problem å gå videre inn på frivatprofiler da alle har åpne profiler. Gjør man det er det ikke lenger noen tvil.

• Liker 1
Gjest gjest
Skrevet

Nei, altså.. jeg bare lurer. De er fra ulike deler av landet, og den eneste som sier de er søsken er mannen selv. Googlet litt, og det eneste jeg fant var denne tråden.

Ikke bli så sinna :-)

AnonymBruker
Skrevet

Nei, altså.. jeg bare lurer. De er fra ulike deler av landet, og den eneste som sier de er søsken er mannen selv. Googlet litt, og det eneste jeg fant var denne tråden.

Ikke bli så sinna :-)

CG kaller jo moren til MR for mamma. Hun har ikke akkurat avvist det på facebook siden. Jeg har ikke kommentert her tidligere så det er ikke jeg som er sinna :fnise:

Anonymous poster hash: 6f318...bde

AnonymBruker
Skrevet

CG kaller jo moren til MR for mamma. Hun har ikke akkurat avvist det på facebook siden. Jeg har ikke kommentert her tidligere så det er ikke jeg som er sinna :fnise:

Anonymous poster hash: 6f318...bde

Da beklager jeg.

Ja, han kaller henne mamma og MR for sister. Og samtidig skriver han lange innlegg om psykiatrien, politiet, medisinering, kontroll og .. Ja, i det hele tatt.

Han kan like godt ha engasjert seg så sterkt for saken at han føler nærhet til familien.

Ikke vet jeg, det er uansett kun nevnt et sted på hele internettet, og det er i denne tråden. Og fra denne mannen, da.

Hadde vært fint med en kilde som er litt mer konkret enn "AnonymBruker" og en mann som tydelig sliter psykisk.

AnonymBruker
Skrevet

Da beklager jeg.

Ja, han kaller henne mamma og MR for sister. Og samtidig skriver han lange innlegg om psykiatrien, politiet, medisinering, kontroll og .. Ja, i det hele tatt.

Han kan like godt ha engasjert seg så sterkt for saken at han føler nærhet til familien.

Ikke vet jeg, det er uansett kun nevnt et sted på hele internettet, og det er i denne tråden. Og fra denne mannen, da.

Hadde vært fint med en kilde som er litt mer konkret enn "AnonymBruker" og en mann som tydelig sliter psykisk.Anonymous poster hash: 7654d...090

Det er nevnt mange steder på Internett :)

AnonymBruker
Skrevet

Det er nevnt mange steder på Internett :)Anonymous poster hash: 24f0c...bd2

Hvor da? Andre diskusjonsforum eller nettaviser og lignende? Jeg fant ikke..

AnonymBruker
Skrevet

Hvor da? Andre diskusjonsforum eller nettaviser og lignende? Jeg fant ikke..Anonymous poster hash: 7654d...090

Hovedsakelig forum, blogger ol, inkludert bloggen til broren. Og når samtlige involverte kommuniserer åpent på nett om at de er søsken, mor, sønn ol, så er det ganske åpenbart at det ikke bare er rykter. De har også en søster til, som døde, han også kaller søsteren sin, og enda en annen felles søster som han krangler åpent ,ed og slenger dritt om på blogg, Facebook ol... Kan ikke inke da det er private fb-sider og lignende.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hovedsakelig forum, blogger ol, inkludert bloggen til broren. Og når samtlige involverte kommuniserer åpent på nett om at de er søsken, mor, sønn ol, så er det ganske åpenbart at det ikke bare er rykter. De har også en søster til, som døde, han også kaller søsteren sin, og enda en annen felles søster som han krangler åpent ,ed og slenger dritt om på blogg, Facebook ol... Kan ikke inke da det er private fb-sider og lignende.Anonymous poster hash: 24f0c...bd2

Har kikket på samtlige facebookprofiler, står ikke noe om å være hverandres bror, søster eller lignende.

Grunnen til at jeg tar det opp er fordi jeg synes det tidvis er mange som kaster seg på ubekreftet info her. En anonym bruker skrev en setning om bror/søster, og flere kastet seg på uten å engang spørre etter kilder.. En uting synes jeg. For det første er det ikke bekreftet, for det andre mener jeg det går i kategorien "sladder"..

I dette tilfellet står det ingenting i bloggen hans, og tredjeparts blogger og forum som dette er ikke stedet å hente info..

AnonymBruker
Skrevet

Har kikket på samtlige facebookprofiler, står ikke noe om å være hverandres bror, søster eller lignende.

Grunnen til at jeg tar det opp er fordi jeg synes det tidvis er mange som kaster seg på ubekreftet info her. En anonym bruker skrev en setning om bror/søster, og flere kastet seg på uten å engang spørre etter kilder.. En uting synes jeg. For det første er det ikke bekreftet, for det andre mener jeg det går i kategorien "sladder"..

I dette tilfellet står det ingenting i bloggen hans, og tredjeparts blogger og forum som dette er ikke stedet å hente info..Anonymous poster hash: 7654d...090

Det står både på fb-profilene, og på bloggen hans :) Hvem mener du skal bekrefte det da? I og med at den siktede er anonymisert i media..

Pleier du å kalle folk som ikke er mamman din for mamma, og barna dens for søsteren din?

Han har også skrevet om søsteren sin som døde i bilulykke, og dette er også datteren til hun han kaller for mamma.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva om hun ble voldtatt i fengselet?

Anonymous poster hash: b5faf...44f
  • 3 år senere...
Skrevet

Jeg er enig med de som mener hun er helt løk i hodet. Å få et barn der sier jo bare sitt om disse egentlig. Jeg tror hun er latinamerikansk, og ut i fra de siste nyheten om henne - at både hun og barna har sluppet fri i Bolivia så ser det ut til at hun trives der. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...