Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2013 #41 Skrevet 7. mai 2013 Her kommer den sedvanlige norske selvgodheten til syne. Makan til nedsettende og dømmende kommentarer enn her på KG skal man lete lenge etter. Er man ikke innenfor KGs A4-boks, er man ikke verdt en dritt, og ynkelige og nedsettende utsagn blir slengt ut i hytt og vær. Ser det samme mot andre mennesker som velger annerledes. F.eks. eskortejenter som selger sex frivillig. I følge KG fortjener de knapt nok å leve, og selger både kroppen og sjela si. Jeg synes rett og slett synd i dere som lirer av dere slikt ynkelig piss. Dere har åpenbart blitt født med gullhær i ræva og neppe opplevd motgang her i livet. Fy faen altså. Jeg skammer meg over å være norsk når jeg leser slikt. Ikke rart nordmenn blir sett på som et kaldt, selvgod og lite imøtekommende folkeslag.
Samaysa Skrevet 7. mai 2013 #42 Skrevet 7. mai 2013 Her kommer den sedvanlige norske selvgodheten til syne. Makan til nedsettende og dømmende kommentarer enn her på KG skal man lete lenge etter. Er man ikke innenfor KGs A4-boks, er man ikke verdt en dritt, og ynkelige og nedsettende utsagn blir slengt ut i hytt og vær. Ser det samme mot andre mennesker som velger annerledes. F.eks. eskortejenter som selger sex frivillig. I følge KG fortjener de knapt nok å leve, og selger både kroppen og sjela si. Jeg synes rett og slett synd i dere som lirer av dere slikt ynkelig piss. Dere har åpenbart blitt født med gullhær i ræva og neppe opplevd motgang her i livet. Fy faen altså. Jeg skammer meg over å være norsk når jeg leser slikt. Ikke rart nordmenn blir sett på som et kaldt, selvgod og lite imøtekommende folkeslag. Når man setter barn til verden skal man faktisk kunne ta vare på barna. Å føde to barn i et boliviansk fengsel er ikke bra for barna. Denne dama er dessuten en dømt narkotikasmugler. Jeg synes ikke mye synd på henne, men hun burde i det minste ha vett til å ikke sette barn til verden når hun er i en slik livssituasjon. 6
Calypso Skrevet 7. mai 2013 #43 Skrevet 7. mai 2013 Her kommer den sedvanlige norske selvgodheten til syne. Makan til nedsettende og dømmende kommentarer enn her på KG skal man lete lenge etter. Er man ikke innenfor KGs A4-boks, er man ikke verdt en dritt, og ynkelige og nedsettende utsagn blir slengt ut i hytt og vær. Ser det samme mot andre mennesker som velger annerledes. F.eks. eskortejenter som selger sex frivillig. I følge KG fortjener de knapt nok å leve, og selger både kroppen og sjela si. Jeg synes rett og slett synd i dere som lirer av dere slikt ynkelig piss. Dere har åpenbart blitt født med gullhær i ræva og neppe opplevd motgang her i livet. Fy faen altså. Jeg skammer meg over å være norsk når jeg leser slikt. Ikke rart nordmenn blir sett på som et kaldt, selvgod og lite imøtekommende folkeslag. Jeg ville vært mer tilbøyelig til å være enig med deg om dama ikke drev og bragte uskyldige liv inn i verden mens hun er i fengsel.. Hilsen ei som forresten er langt fra A4 selv. 6
Gjest Siri Skrevet 20. juni 2013 #44 Skrevet 20. juni 2013 Her kommer den sedvanlige norske selvgodheten til syne. Makan til nedsettende og dømmende kommentarer enn her på KG skal man lete lenge etter. Er man ikke innenfor KGs A4-boks, er man ikke verdt en dritt, og ynkelige og nedsettende utsagn blir slengt ut i hytt og vær. Ser det samme mot andre mennesker som velger annerledes. F.eks. eskortejenter som selger sex frivillig. I følge KG fortjener de knapt nok å leve, og selger både kroppen og sjela si. Jeg synes rett og slett synd i dere som lirer av dere slikt ynkelig piss. Dere har åpenbart blitt født med gullhær i ræva og neppe opplevd motgang her i livet. Fy faen altså. Jeg skammer meg over å være norsk når jeg leser slikt. Ikke rart nordmenn blir sett på som et kaldt, selvgod og lite imøtekommende folkeslag. Enig! Dette er også snakk om uskyldige barn som blir hengt ut på nett. Skulle de en dag komme til Norge, eller rett og slett bruke en datamaskin, håper jeg inderlig at de aldri kommer over denne siden! Barna har aldri BEDT om å bli født.. Vi som blir født i Norge har vunnet toppgevinsten i lotteriet, men barn født i andre land kan ha det minst like bra. Det barn trenger er først og fremst KJÆRLIGHET og TRYGGHET (les: mamma & pappa), ikke et "perfekt innredet barnerom", flest leker og egen iPAD før de er 3år.. Har dere i det hele tatt satt dere i jentene sine sko? Nei. Tenk dere om to ganger (eller 10 i dette tilfellet) før dere slenger dritt om mennesker og straffesaker dere ikke kjenner fakta i. Jada VG er en pålitelig og sikker kilde. De eneste menneskene som vet HVA som har skjedd eller skjer er de involverte i denne saken, slik er det forsåvidt i alle saker. I tillegg kan jo alle tørre å si hva de vil så lenge man gjemmer seg bak anonyme navn. Skriv hvem du er, slik at vi ser det, stå for det du mener. Det står det respekt av. Med vennlig hilsen Siri
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2013 #45 Skrevet 21. juni 2013 http://www.dagbladet.no/2011/09/13/nyheter/madeleine_rodriguez/bolivia/kokain/narkotika/18105716/ Unnskyld meg, altså. Men dette er dama som tok med datteren sin på smuglertokt. Nå er datteren i Norge hos besteforeldrene som må ta vare på henne, og hun har ikke sett moren sin på mange år. Så finner Rodriguez ut at det er en genistrek å bli gravid på nytt og gifte seg der nede?! Det samme gjorde Stina Brendemo Hagen. Ble gravid i fengselet og sendte ungen til Norge... Makan til uansvarlige white trash-jenter skal man lete lenge etter. Stine kan vel kalles white trash, Rodriguez er ikke hvit, går ikke under den betegnelsen da, blir vel heller ghetto-trash.
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2013 #46 Skrevet 21. juni 2013 Enig! Dette er også snakk om uskyldige barn som blir hengt ut på nett. Skulle de en dag komme til Norge, eller rett og slett bruke en datamaskin, håper jeg inderlig at de aldri kommer over denne siden! Barna har aldri BEDT om å bli født.. Vi som blir født i Norge har vunnet toppgevinsten i lotteriet, men barn født i andre land kan ha det minst like bra. Det barn trenger er først og fremst KJÆRLIGHET og TRYGGHET (les: mamma & pappa), ikke et "perfekt innredet barnerom", flest leker og egen iPAD før de er 3år.. Har dere i det hele tatt satt dere i jentene sine sko? Nei. Tenk dere om to ganger (eller 10 i dette tilfellet) før dere slenger dritt om mennesker og straffesaker dere ikke kjenner fakta i. Jada VG er en pålitelig og sikker kilde. De eneste menneskene som vet HVA som har skjedd eller skjer er de involverte i denne saken, slik er det forsåvidt i alle saker. I tillegg kan jo alle tørre å si hva de vil så lenge man gjemmer seg bak anonyme navn. Skriv hvem du er, slik at vi ser det, stå for det du mener. Det står det respekt av. Med vennlig hilsen Siri Gener har ingenting med tilfeldigheter å gjøre. Norge er et bra land fordi våre forfedre har bygget det opp av ingenting, steirøys og dårlig klima. Hvorfor skulle Rodriguez komme hit med sine barn og sin forlovede, da, siden Norge og nordmenn er så fæle, hun har da tross alt mere tilknytning til søramerika, ÅH!!! SORRY!!! Jeg glemte!!! NAV kommer med norske KR...seff.....Betalt av oss nordmenn og alt våre forfedre har bygget...ren parasitisme altså. Penge...Penge...Penge.... Very very nice.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #47 Skrevet 21. juni 2013 Det er samfunnet som skulle skamme seg ovenfor den nyfødte ungen. Hun skulle aldri ha sittet i fengsel. Det er ikke noe galt i å dope seg til døde med kokain, heroin, whatever. Plutselig en dag, så får du vite at du har kreft og skal dø. Hva er meningen med livet da? Man bør få lov til å dope seg så mye man vil, og narkotika skulle vært fritt. Anonymous poster hash: aa92c...3e9 1
Gjest Tina Skrevet 24. juni 2013 #48 Skrevet 24. juni 2013 Gener har ingenting med tilfeldigheter å gjøre. Norge er et bra land fordi våre forfedre har bygget det opp av ingenting, steirøys og dårlig klima. Hvorfor skulle Rodriguez komme hit med sine barn og sin forlovede, da, siden Norge og nordmenn er så fæle, hun har da tross alt mere tilknytning til søramerika, ÅH!!! SORRY!!! Jeg glemte!!! NAV kommer med norske KR...seff.....Betalt av oss nordmenn og alt våre forfedre har bygget...ren parasitisme altså. Penge...Penge...Penge.... Very very nice. Var det disse oljepengene du meine?
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #49 Skrevet 24. juni 2013 For en familie. Søsteren føder barn etter barn på et boliviansk fengsel etter å ha smuglet kokain, mens broren sitter fengslet siktet for en mye omtalt bortføring og drap på en 16pr gammel jente.... Nei, noen burde kanskje ikke få barn nei!!Anonymous poster hash: 24f0c...bd2 4
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #50 Skrevet 25. juni 2013 Det er samfunnet som skulle skamme seg ovenfor den nyfødte ungen. Hun skulle aldri ha sittet i fengsel. Det er ikke noe galt i å dope seg til døde med kokain, heroin, whatever. Plutselig en dag, så får du vite at du har kreft og skal dø. Hva er meningen med livet da? Man bør få lov til å dope seg så mye man vil, og narkotika skulle vært fritt. Anonymous poster hash: aa92c...3e9 Dummeste jeg har hørt. Dop deg til døde, men i prosessen vil jeg ikke ofre deg en krone av mine skattepenger. Ikke medfølelse heller. Flytt ut av landet, og ikke dra med noe av den kokaindritten inn i Norge. Søppeldop for søppelfolk.Anonymous poster hash: 7654d...090 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #51 Skrevet 26. juni 2013 Gener har ingenting med tilfeldigheter å gjøre. Norge er et bra land fordi våre forfedre har bygget det opp av ingenting, steirøys og dårlig klima. Hvorfor skulle Rodriguez komme hit med sine barn og sin forlovede, da, siden Norge og nordmenn er så fæle, hun har da tross alt mere tilknytning til søramerika, ÅH!!! SORRY!!! Jeg glemte!!! NAV kommer med norske KR...seff.....Betalt av oss nordmenn og alt våre forfedre har bygget...ren parasitisme altså. Penge...Penge...Penge.... Very very nice. Så du tror at det bare er nordmenn som har bygget opp Norge? Hehe, hadde ikke innvandrere kommet til Norge for å jobbe for mange år tilbake så hadde ikke Norge vært dagens Norge. Du vet at de fleste innvandrere jobber og skatter på lik linje som andre nordmenn, så det er ikke bare betalt av hvite mennesker som deg. At Norge støtter late folk, både innvandrere og nordmenn er ikke alle med litt mørkere hud enn deg sin feil. Anonymous poster hash: 8c046...d16 1
Unika Skrevet 26. juni 2013 #52 Skrevet 26. juni 2013 For en familie. Søsteren føder barn etter barn på et boliviansk fengsel etter å ha smuglet kokain, mens broren sitter fengslet siktet for en mye omtalt bortføring og drap på en 16pr gammel jente.... Nei, noen burde kanskje ikke få barn nei!!Anonymous poster hash: 24f0c...bd2 Har broren tll Madelaine bortført og drept noen? hvem?
Chloe- Skrevet 26. juni 2013 #53 Skrevet 26. juni 2013 Har broren tll Madelaine bortført og drept noen? hvem? Sigrid. 1
Gjest Snyltefluen Skrevet 26. juni 2013 #54 Skrevet 26. juni 2013 Neste uhjelpsprosjekt, sponse prevansjon i kvinnefengsler i Bolivia? Sigrid. Halvbror, da vel? Siden de har vidt ulik teint, mener jeg. *avsporing*
Chloe- Skrevet 26. juni 2013 #55 Skrevet 26. juni 2013 Neste uhjelpsprosjekt, sponse prevansjon i kvinnefengsler i Bolivia? Halvbror, da vel? Siden de har vidt ulik teint, mener jeg. *avsporing* Stemmer. Og hendelsesforløpet er jo heller ikke avklart. Men det er den saken det er snakk om hvertfall.
Unika Skrevet 26. juni 2013 #56 Skrevet 26. juni 2013 Sigrid. Jøsses.. Var det første jeg tenkte, men trodde ikke de var i familie.. Huff, for en gjeng. 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #57 Skrevet 26. juni 2013 Stemmer. Og hendelsesforløpet er jo heller ikke avklart. Men det er den saken det er snakk om hvertfall. Er det stebroren? Han som er siktet er norsk, mens Rodriguez er colomibiansk, eller tar jeg feil? Anonymous poster hash: 0e2a1...7a5
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #58 Skrevet 26. juni 2013 Noe av det vakreste av alt, er at broren til Madeleine, er han som er siktet for drapet på Sigrid. Tenker foreldrene er stolte! Anonymous poster hash: bc692...730
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #59 Skrevet 26. juni 2013 Ups, leste ikke hele tråden før jeg postet det... beklager, jeg var for sent ute Anonymous poster hash: bc692...730
skyflakes Skrevet 26. juni 2013 #60 Skrevet 26. juni 2013 Enig! Dette er også snakk om uskyldige barn som blir hengt ut på nett. Skulle de en dag komme til Norge, eller rett og slett bruke en datamaskin, håper jeg inderlig at de aldri kommer over denne siden! Barna har aldri BEDT om å bli født.. Vi som blir født i Norge har vunnet toppgevinsten i lotteriet, men barn født i andre land kan ha det minst like bra. Det barn trenger er først og fremst KJÆRLIGHET og TRYGGHET (les: mamma & pappa), ikke et "perfekt innredet barnerom", flest leker og egen iPAD før de er 3år.. Har dere i det hele tatt satt dere i jentene sine sko? Nei. Tenk dere om to ganger (eller 10 i dette tilfellet) før dere slenger dritt om mennesker og straffesaker dere ikke kjenner fakta i. Jada VG er en pålitelig og sikker kilde. De eneste menneskene som vet HVA som har skjedd eller skjer er de involverte i denne saken, slik er det forsåvidt i alle saker. I tillegg kan jo alle tørre å si hva de vil så lenge man gjemmer seg bak anonyme navn. Skriv hvem du er, slik at vi ser det, stå for det du mener. Det står det respekt av. Med vennlig hilsen Siri Ingen henger ut barna. Du mener det er godt for barna å bli født i et boliviansk fengsel? Er det der de finner trygghet og kjærlighet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå