Gjest Gjest Skrevet 13. september 2011 #1 Skrevet 13. september 2011 http://www.dagbladet.no/2011/09/13/nyheter/madeleine_rodriguez/bolivia/kokain/narkotika/18105716/ Unnskyld meg, altså. Men dette er dama som tok med datteren sin på smuglertokt. Nå er datteren i Norge hos besteforeldrene som må ta vare på henne, og hun har ikke sett moren sin på mange år. Så finner Rodriguez ut at det er en genistrek å bli gravid på nytt og gifte seg der nede?! Det samme gjorde Stina Brendemo Hagen. Ble gravid i fengselet og sendte ungen til Norge... Makan til uansvarlige white trash-jenter skal man lete lenge etter. 22
AnonymBruker Skrevet 13. september 2011 #2 Skrevet 13. september 2011 Hun tenker vel at bebisen skal få henne fri tidligere. Noe jeg inderlig håper ikke skjer. 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2011 #3 Skrevet 13. september 2011 Helt forkastelig. Stina ville jo først ikke sende ungen til Norge, for hun mente den hadde rett på å være smammen med mammaen sin. Tydelig bevis på at hun fikk den ungen for å får bedre soningsforhold/kortere soning. Heldighvis er den ungen i Norge nå. Tenker også på Madeleine som faktisk har en unge i Norge. Lurer på hvordan hun må føle det. 5
Gjest Jente 26 Skrevet 13. september 2011 #5 Skrevet 13. september 2011 http://www.dagbladet.no/2011/09/13/nyheter/madeleine_rodriguez/bolivia/kokain/narkotika/18105716/ Unnskyld meg, altså. Men dette er dama som tok med datteren sin på smuglertokt. Nå er datteren i Norge hos besteforeldrene som må ta vare på henne, og hun har ikke sett moren sin på mange år. Så finner Rodriguez ut at det er en genistrek å bli gravid på nytt og gifte seg der nede?! Det samme gjorde Stina Brendemo Hagen. Ble gravid i fengselet og sendte ungen til Norge... Makan til uansvarlige white trash-jenter skal man lete lenge etter. Hvordan greide hun å bli gravid i fengselet? Har lest litt rundt, men det står liksom ikke noe om det?
Virina Skrevet 13. september 2011 #6 Skrevet 13. september 2011 Rett og slett forkastelig og tvers igjennom egoistisk. Stakkars barn som er nødt til å komme til verden på denne måten.. Det er jo tydelig at disse jentene tenker mer på sitt eget ve og vel enn barnas når de lar seg selv bli gravide i fengsel og da vet at de ikke kan tilby dem trygge og gode omgivelser å vokse opp i. 5
AnonymBruker Skrevet 13. september 2011 #7 Skrevet 13. september 2011 Må innrømme at jeg også tenker white trash og uansvarlighet. Og det er det nok til en viss grad også.. Samtidig tror jeg at man kommer inn i det livet man lever der nede, det blir en annen virkelighet og det eneste livet man har. Hun har kanskje ønsket seg flere barn og ønsker ikke å sette livet sitt helt på vent. Men egoistisk, ja det er det. 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2011 #9 Skrevet 13. september 2011 La henne gjør som hun vil! Som hun vil?, smugle kokkis og sånn? 11
Rayanne Skrevet 13. september 2011 #10 Skrevet 13. september 2011 Hvordan greide hun å bli gravid i fengselet? Har lest litt rundt, men det står liksom ikke noe om det? Hvorfor skulle det være et problem? Det er få fengsler hvor man ikke får motta besøk i det hele tatt, når saken er ferdig etterforsket.
Gjest Squill Skrevet 13. september 2011 #11 Skrevet 13. september 2011 (endret) AnonymBruker skrev (På 13.9.2011 den 16.41): La henne gjør som hun Endret 11. juli 2021 av Squill Slettet innlegg
AnonymBruker Skrevet 13. september 2011 #12 Skrevet 13. september 2011 Ja, flott! Ja henne gjøre som hun vil. La henne føde et helt uskyldig barn som blir født i et fengsel, oppfostret av en egoistisk mor og en tilteldig bolivianer som er ute av bildet om noen måneder. La barnet så bli sendt til norge, hvor en stakkars bestemor må ta ansvar for nok et barn, mens moren fortsatt horer rundt i Bolivia. Sånn vil barnet vokse opp uten verken mor eller far. Absolutt, la Madeleine få gjøre som HUN vil! Hun har jo vist seg å være så klok, veloverveid og ikke minst så lite egoistisk i sine handlinger. 2
Gjest anonym Skrevet 13. september 2011 #14 Skrevet 13. september 2011 herregud dere dømmer for mye, dere har vel tydelig ikke lest ALT om det ! og TENK LITT a dere !
Titti72 Skrevet 13. september 2011 #15 Skrevet 13. september 2011 herregud dere dømmer for mye, dere har vel tydelig ikke lest ALT om det ! og TENK LITT a dere ! Jeg brukte max 1 minutt, på å tenke om dette var smart, eller en sinnsykt egosentret handling, gjort av en dårlig mor. Hun er en dårlig mor, som ikke fortjener mer en hun har nå. Hun kan sitte å råtne i fengsel i Bolivia, så får vi heller få den stakkars ungen til Norge og inn i barnevernssystemet. SMART? Not. Trenger ikke insideinfo for å avgjøre det i denne saken. 7
AnonymBruker Skrevet 13. september 2011 #16 Skrevet 13. september 2011 herregud dere dømmer for mye, dere har vel tydelig ikke lest ALT om det ! og TENK LITT a dere ! Jeg trenger ikke tenke LITT en gang! Hun dro med seg datteren sin på tre år på et oppdrag som var livsfarlig, og smuglet vel vitende narkotika som ødelegger for flere tusen mennesker, og som er en del av et avskyelig nettverk av menneskehandel, kun for å kjøpe nye silikonpupper. Så ser hun ikke datteren siden mer, og bestemmer seg for å ploppe ut en ny unge for å få sympati. Jeg trenger ikke lese så mye MER for å dømme henne. 11
AnonymBruker Skrevet 13. september 2011 #17 Skrevet 13. september 2011 Har lest alt jeg har kommet over i denne saken, også uoffisielle ting. Dama er helt løk og WHITE TRASH. Hun har sagt tidligere at hun vil bli i Bolivia fordi hun har ingenting å komme tilbake til i norge. Da de ble tatt på flyplassen hadde hun med seg sin toårige datter som hun ville skulle bli med henne i fengselet. Er det mulig å bli mer tilbakestående. 9
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2011 #18 Skrevet 14. september 2011 Dama er helt løk og WHITE TRASH. Hun er vel latinamerikansk?
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2011 #20 Skrevet 15. september 2011 Jeg brukte max 1 minutt, på å tenke om dette var smart, eller en sinnsykt egosentret handling, gjort av en dårlig mor. Hun er en dårlig mor, som ikke fortjener mer en hun har nå. Hun kan sitte å råtne i fengsel i Bolivia, så får vi heller få den stakkars ungen til Norge og inn i barnevernssystemet. SMART? Not. Trenger ikke insideinfo for å avgjøre det i denne saken. jo du trenger insideinfo for å avgjøre dette, fordi hvis du tenker litt lenger så tenker du på andre narko saker at de har som oftest blitt lurt. dere tenker ingen ting om at dette er en jente som har blitt lurt. det av henne hadde med datteren sin på ferie er jo helt normalt. og at henne måtte være i fengsel med moren sin er normalt i fengselet i Bolivia hun ville helt sikkert ikke ha datteren sin i fengsel men hun måtte jo det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå