Bubble89 Skrevet 13. september 2011 #1 Skrevet 13. september 2011 Jeg har en liten som krever mye og jeg holder på å slanke meg. Føler jeg ikke har noe energi i det heletatt. Spiser 4-5 måltid for dagen. Prøver få i meg frukt og grønt. Mye kjøtt og fisk. Drikker melk og vann. Men vitaminer. Hva fungerer for dere? Evt andre ting som kan bira til energi og overskudd.
Gjest *Maja* Skrevet 13. september 2011 #2 Skrevet 13. september 2011 Jeg har en liten som krever mye og jeg holder på å slanke meg. Føler jeg ikke har noe energi i det heletatt. Spiser 4-5 måltid for dagen. Prøver få i meg frukt og grønt. Mye kjøtt og fisk. Drikker melk og vann. Men vitaminer. Hva fungerer for dere? Evt andre ting som kan bira til energi og overskudd. Trenger mer info: Skriv ned NØYAKTIG hva du spiser(da kan jeg lett regne ut hvor mange kcal du får i deg, og HVA du får i deg)
Bubble89 Skrevet 13. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2011 I går Frokost: 1 noka shake med jordbær smak. Mellom måltid: 1 eple og noen peanøtter. Middag: 1 laksefilet med fullkornpasta og litt creme fraiche. mellom måltid: 1 skive med leverpostei. Kvelds: 2 skiver med leverpostein. Innimellom der drakk jeg 1 glass med melk og endel vann. 1 glass med saft også. funlight.
Gjest *Maja* Skrevet 13. september 2011 #4 Skrevet 13. september 2011 (endret) I går Frokost: 1 noka shake med jordbær smak.(250kcal) Mellom måltid: 1 eple og noen peanøtter.(100) Middag: 1 laksefilet med fullkornpasta og litt creme fraiche.(350) mellom måltid: 1 skive med leverpostei.(150) Kvelds: 2 skiver med leverpostein.(300) Innimellom der drakk jeg 1 glass med melk og endel vann. 1 glass med saft også. funlight. 1100 kalorier...er jo ikke rart du ikke har energi! Få inn mer frukt, mandler(mye bedre enn peanøtter...spis en håndfull om dagen), avocado, masse magert kjøttpålegg, egg etc. Du kommer til å brenne på muskler istedenfor fett om du fortsetter med det kostholdet ditt...Du burde også begynne å trene; det er tungt i starten, men det vil gi deg masse energi og overskudd i lengden.... Endret 13. september 2011 av *Maja*
Bubble89 Skrevet 13. september 2011 Forfatter #5 Skrevet 13. september 2011 Okei. *skrive på handlelisten* Kan jeg blande ut mandler med feks kesam og epler å spise til kvelds eller frokost? Klarer ikke spise bare mandler. Jeg sykler på ergometersykkel 3 ganger i uken og bruke mari winsor sin dvd noen ganger i uken. Det er pilates trening. Kjenner det svir i magemusklene etter en gang. Er det mer effektivt å gå en tur om morningen før frokost enn etter eller spiller det ingen rolle? Har hørt litt forskjellig. Takk for svar forresten
Gjest *Maja* Skrevet 13. september 2011 #6 Skrevet 13. september 2011 Okei. *skrive på handlelisten* Kan jeg blande ut mandler med feks kesam og epler å spise til kvelds eller frokost? Klarer ikke spise bare mandler. Jeg sykler på ergometersykkel 3 ganger i uken og bruke mari winsor sin dvd noen ganger i uken. Det er pilates trening. Kjenner det svir i magemusklene etter en gang. Er det mer effektivt å gå en tur om morningen før frokost enn etter eller spiller det ingen rolle? Har hørt litt forskjellig. Takk for svar forresten Joda, hvordan du spiser mandlene er helt opp til deg...jeg synes det er godt å finhakke dem og blande den i en avocadosalat med raspet gulerot og finhakkede tomater....mmmm Det spiller ingen rolle når du går på tur, det viktigste er at du er i mosjon daglig, helst en halvtime. Når det er sagt så er morgentrening før frokost når glykogenlagrene i kroppen er veldig små så går man raskere over på fettforbrenning...men KUN på lavintensitet....rask gang eller lavintensitets jogging er det mest effektive om du vil brenne fett. Høyintensitet på tomt glykogenlager vil bryte ned muskler... Få i deg MINST 1500 kalorier om dagen! Spiser du for lite VIL kroppen din gå på en smell Lykke til
Bubble89 Skrevet 14. september 2011 Forfatter #7 Skrevet 14. september 2011 okei Nå ser jeg ting litt lysere føler jeg. Tusen takk for hjelpen )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå