Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er usikker hvor jeg skal feire jul i år. Jeg har veldig lyst til å feire julen hos min tante (jeg har ikke vært der på over et år, så jeg har litt skyld følelse for det. Bor omtrent 2 timer unna, men har ikke hatt mulighet til å dra dit.), men samtidig så har ikke sambo lyst til å gjøre det. Han møter sjeldent foreldrene sine (2-3 ganger i året, de bor langt unna.) og har lyst til å tilbringe julen sammen med dem. For å komme dit så må vi ta fly eller tog. Jeg er ikke så veldig begeistret for fly og det blir veldig langdrygt å ta tog innover. Men på en annen side, så har jeg lyst til å feire julen sammen med sambo, siden vi ikke gjorde det i fjor. (Han dro til sitt, jeg ble hos mitt.) Jeg aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre, og jeg burde bestemme meg snart så vi kan få billigere billetter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jul hos den ene og nyttårsaften hos den andre :)

• Liker 2
Skrevet

Jul hos den ene og nyttårsaften hos den andre :)

Har tenkt på det, men tror ikke det er mulig.

Skrevet

På sett og vis hadde det vært mest rettferdig å dra til foreldrene hans, men jeg er ikke sikker.

Skrevet

Her feirer vi hver for oss. Samboeren hos sine og jeg hos mine. Så møtes vi på kvelden eller dagen etter. Han kjører 20mil for å være med hans familie og meg på julaften <3

Skrevet

Her feirer vi hver for oss. Samboeren hos sine og jeg hos mine. Så møtes vi på kvelden eller dagen etter. Han kjører 20mil for å være med hans familie og meg på julaften <3

Det er ikke mulig å gjøre det her.

Skrevet

Da må dere nesten bestemme dere for hvor dere vil feire, og ta det andre stedet neste år!

Skrevet

Høres ut som om du har mest lyst til å være smamen med tanten din! Gå etter magefølelsen. Men hvorfor kan dere ikke være 24 ett sted og 31 ett annet? ellers kommer dere flere julaftner og :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...