majan Skrevet 30. november 2003 #1 Del Skrevet 30. november 2003 heisann noen som vet hvilke priser det er på julestjerner etc i Sverige? Skal dit til uken og da tenkte jeg at jeg kanskje skulle kjøpe meg noen blomstter der, har kjøpt grønne planter der før som jeg har veldig fornøyd med ihvertfall. Kanksje ikke helt lov til og ta med blomster fra vårt naboland?? men det får gå, det visste isåfall ikke jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ragnhils ikke innlogget Skrevet 1. desember 2003 #2 Del Skrevet 1. desember 2003 Det er nok ikke helt lov å ta med blomster med jord fra vårt naboland, nei.. Det samme gjelder forsåvidt poteter også! ..men hvis du drar på riktig sted, så kan du finne pene planter til en pen pris, og det var vel egentlig det du spurte om! Svigermor kjøper i hvertfall planter i Sverige støtt - jeg tror hun sverger til en blomsterforretning i Strømstad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 1. desember 2003 #3 Del Skrevet 1. desember 2003 Dersom du skal kjøpe julestjerner i Sverige, husk å få dem ordentlig pakket inn - de tåler ikke mindre enn +15 grader. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 1. desember 2003 #4 Del Skrevet 1. desember 2003 Jeg tror forresten det har blitt lov å ta med jord nå. Hvis ikke skulle jeg jaggu meg funnet meg en spade og stått på den ene siden av streken og kastet jord over på den andre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå