AnonymBruker Skrevet 13. september 2011 #1 Skrevet 13. september 2011 For første gang skal jeg lage pakkekalender til min sønn på 3,5 år. Jeg vil begynne tidlig så jeg ikke ender opp med å stresse med kalenderen i siste liten, pluss at det er nå jeg har litt ekstra penger til å sette av til dette. Har dere noen forslag til hva jeg kan pakke inn og gi? Det skal være en kalender som skal være gøy for han å pakke opp, så kalenderen kommer ikke til og inneholde sokker, tannkost, truser eller slike "nødvendige" ting
AnonymBruker Skrevet 13. september 2011 #2 Skrevet 13. september 2011 Lego slår jo som oftest gost ann hos gutter. Ellers er det jo moro med lapper med gjøremål også. feks. tur på badeland, lage pepperkakehus. osv. 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2011 #3 Skrevet 13. september 2011 Lego slår jo som oftest gost ann hos gutter. Ellers er det jo moro med lapper med gjøremål også. feks. tur på badeland, lage pepperkakehus. osv. Ja, lego er han veldig glad i Veldig god idè med gjøremål som du skriver. Jeg pleier bare kjøpe pepperkakehus ferdig fra butikken som bare skal monteres så da kan jeg pakke inn det for den dagen, og skal vi på badeland kan jeg pakke inn en ny badehette med et kult motiv på el, lurt -ts-
Jannu Skrevet 13. september 2011 #4 Skrevet 13. september 2011 Lekebiler (Hotwheels osv), figurer han er glad i (kaptein sabeltann osv), godteting på lørdagene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå