Gå til innhold

Julegaver som ikke kan byttes


pandabear

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å kjøpe litt julegaver på nettet i år for å ikke ruinere meg helt, men jeg liker ikke helt tanken på å gi ting som folk ikke kan bytte..

Hva syns dere om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det synes ikke jeg gjør noen ting. Du kan jo bare forsøke å kjøpe noe som det er sikkert at vedkommende får bruk for eller vil like :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg gir jo såklart gaver jeg håper de liker, vil få bruk for, men det er jo sånn at man ikke har lik smak. Kanskje de har noe lignende fra før av osv..

Hmm. Vanskelig det her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt det samme som deg, skal prøve så godt jeg kan å gi noe de ønsker seg/trenger og skulle det bli helt krise kan de jo selge det på finn el. har jeg funnet ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tenker jeg over hodet ikke på. Velger du noe som mottakeren garantert vil trenge eller like, så kjør på.

Tenk på alle tipsene om hjemmelagede julegaver som man får her inne. De er det jo slett ikke bytterett på ;)

Selv kjøper jeg julegaver både i butikker og på julemarkeder/-messer. Har til og med kjøpt antikviteter og retro-saker i julegave. Ingen av disse tingene kan byttes, men man må kjenne mottakeren godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jammen bra at det virker som om de fleste er positivt til det. Gir jo såklart ting jeg tror personen liker/trenger/vil ha, så får vi håpe på det beste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke du skal tenke på bytterett. De eneste gavene jeg synes er greit å ha mulighet til å bytte, er de man får flere av. F.eks. får jeg to sengesett er selvfølgelig det helt supert, men får jeg to like bøker er det greit å kunne bytte én av dem. Dermed skulle det ikke være noe problem å handle på nett så lenge du:

- enten kjøper noe det ikke gjør noe å få flere av (f.eks. kaffe/te, andre matvarer, sengetøy, stearinlys, badeartikler...)

- eller kjøper noe du er sikker på at ingen andre kommer til å gi.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dermed skulle det ikke være noe problem å handle på nett så lenge du:

- enten kjøper noe det ikke gjør noe å få flere av (f.eks. kaffe/te, andre matvarer, sengetøy, stearinlys, badeartikler...)

- eller kjøper noe du er sikker på at ingen andre kommer til å gi.

Pluss at du kanskje bør unngå klær eller sko fordi de kan vise seg å være for store eller for små.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt å kjøpe litt julegaver på nettet i år for å ikke ruinere meg helt, men jeg liker ikke helt tanken på å gi ting som folk ikke kan bytte..

Hva syns dere om det?

Jeg har kjøpt masse på nettet allerede, men har spurt litt rundt om hva folk kunne tenke seg. Og til svigers var det ikke noe problem siden de kjøpte en hund i februar og har heeelt dilla (verden dems omhandler denne hunden). Kjøpte vinglass m/ print av hunderasen og kjøper en god rødvin :) Mulig noe hudprodukter til svigermor :)

Jeg syns det er helt greit at folk ikke får byttet :) Alltid tanken som teller.. Man sparer masse og det liker jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da stoler jeg på dere :)

Syns det fine med nettet er at man kan finne ting man ikke fåt tak i andre steder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...