Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei :)

Er i min PP2, fikk mensen 1 .September og en syklus på 27 dager , da jeg er spådd eggløsning nå den 14. Sept . Igår og ioverigår skulle jeg tørke meg etter toalett besøk da det var lyserosa blod på papiret. Ingenting i trusa !! Dette har aldri skjedd før.

Tok enn eggløsningstest i dagtidlig og den var veldig klar og positiv .

Så hva tror dere den spottinga kom av ?? Hadde ingenting idag.

Lykke til alle prøvere :klemmer:

Håper på svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heihei :)

Er i min PP2, fikk mensen 1 .September og en syklus på 27 dager , da jeg er spådd eggløsning nå den 14. Sept . Igår og ioverigår skulle jeg tørke meg etter toalett besøk da det var lyserosa blod på papiret. Ingenting i trusa !! Dette har aldri skjedd før.

Tok enn eggløsningstest i dagtidlig og den var veldig klar og positiv .

Så hva tror dere den spottinga kom av ?? Hadde ingenting idag.

Lykke til alle prøvere :klemmer:

Håper på svar :)

Eggløsningsblødning

Noen får en lett blødning eller blodspor i sekretene rett før eggløsning. Dette er et tegn på at man er veldig fruktbar akkurat da.

Det forårsakes av at livmorslimhinnen kan lekke litt blod midt mellom østrogenstupet som kommer før eggløsningen og før det har blitt produsert nok progesteron til å opprettholde livmorslimhinnen.

mere info http://www.pernille.info/egglosning.htm

Skrevet

Eggløsningsblødning

Noen får en lett blødning eller blodspor i sekretene rett før eggløsning. Dette er et tegn på at man er veldig fruktbar akkurat da.

Det forårsakes av at livmorslimhinnen kan lekke litt blod midt mellom østrogenstupet som kommer før eggløsningen og før det har blitt produsert nok progesteron til å opprettholde livmorslimhinnen.

mere info http://www.pernille.info/egglosning.htm

Dette har skjedd med meg også. Og i går å i dag har jeg fått to klart positive EL-tester :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...