AnonymBruker Skrevet 12. september 2011 #1 Skrevet 12. september 2011 Har ikke sett kjæresten min på 7 mnd, og vi skal endelig ses neste uke. Får en uke sammen. Vil gjerne føle meg best mulig, se best mulig ut og lukte godt. Hehe, Hvilket produkter gjør dere i ekstase ? Jeg personlig kommer til å smøre meg inn i Body butter fra body shop allerede en uke før..så jeg får fin og delig hud til han kommer. fORSLAG til andre alternativer her?
Gjest otrivin Skrevet 12. september 2011 #2 Skrevet 12. september 2011 Ta solarium/selvbruning? Fin sminke? Fine klær? Fint undertøy? Taj sunset fra escada parfyme Rense huden Ta ansiktsmaske Eeeh ja, sikkert mye hjelp.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2011 #4 Skrevet 12. september 2011 Ja, har planer om å ta sol Kommer til å ta maske, sette på negler osv. Tenkte bare om dere har noen favoritt produkter som får dere til å føle dere ekstra fine
AnonymBruker Skrevet 12. september 2011 #5 Skrevet 12. september 2011 vokser alt til vanlig, så det skal jeg uansett
Gjest otrivin Skrevet 12. september 2011 #6 Skrevet 12. september 2011 Ja, har planer om å ta sol Kommer til å ta maske, sette på negler osv. Tenkte bare om dere har noen favoritt produkter som får dere til å føle dere ekstra fine Jeg får fine øyner når jeg griner. Evt, ta noe som svir i øyet? Da blir de sånn klare og våkne. Hehhehe lamt, men syns øyner har mye å si. Hårkur? Hvis du ikke har tenkt på det. Får så deilig hår :-D
AnonymBruker Skrevet 12. september 2011 #7 Skrevet 12. september 2011 Jeg får fine øyner når jeg griner. Evt, ta noe som svir i øyet? Da blir de sånn klare og våkne. Hehhehe lamt, men syns øyner har mye å si. Hårkur? Hvis du ikke har tenkt på det. Får så deilig hår :-D hehe det var ett spesielt tips Hårkur skal jeg ta, bruker det uansett til vanlig Kanskj ejer skal teste en ny..bruker redken til vanlig..
Gjest otrivin Skrevet 12. september 2011 #8 Skrevet 12. september 2011 hehe det var ett spesielt tips Hårkur skal jeg ta, bruker det uansett til vanlig Kanskj ejer skal teste en ny..bruker redken til vanlig.. Haha ja vet, men blanke øyner Prøv den der... Hva faen, tror den heter bedhead etelerannet for shine(?) nei faen husker ikke. Men den er hvertfall herlig.
NuckingFutz Skrevet 12. september 2011 #9 Skrevet 12. september 2011 "Kjæresten min kommer etter 7 mnd, vil gjerne være fresh, fin og "lukte godt!" Bedre med de som kommer etter 7 sekunder. Selv om man er ufresh, ufin og lukter høgg. 5
AnonymBruker Skrevet 13. september 2011 #10 Skrevet 13. september 2011 Haha ja vet, men blanke øyner Prøv den der... Hva faen, tror den heter bedhead etelerannet for shine(?) nei faen husker ikke. Men den er hvertfall herlig. Har kjøpt meg 2 nye ansiktsmasker nå..en fra clarins og en fra shiseido. Tenkt eåkjøpte dyprensen til body shop også
muesli Skrevet 13. september 2011 #11 Skrevet 13. september 2011 Neglelakk!!!!! :D Dior sin Tuxedo er bare nyyydelig!
Gjest Eurodice Skrevet 13. september 2011 #12 Skrevet 13. september 2011 Har ikke sett kjæresten min på 7 mnd, og vi skal endelig ses neste uke. Får en uke sammen. Vil gjerne føle meg best mulig, se best mulig ut og lukte godt. Hehe, Hvilket produkter gjør dere i ekstase ? Jeg personlig kommer til å smøre meg inn i Body butter fra body shop allerede en uke før..så jeg får fin og delig hud til han kommer. fORSLAG til andre alternativer her? Vet du hva? Hvis kjæresten din ikke er spesielt opptatt av slike "dameting", skal jeg vedde på at han ikke bryr seg det minste om hva du har på deg, hva du har smurt huden din med, hva det lukter av deg, om du er speilglatt overalt på kroppen. Pleier du ikke å være normalt velstelt til vanlig, da? 1
muesli Skrevet 13. september 2011 #14 Skrevet 13. september 2011 Den neglelakken var knallfin!! Den er like lekker i virkligheten :D
AnonymBruker Skrevet 13. september 2011 #15 Skrevet 13. september 2011 Vet du hva? Hvis kjæresten din ikke er spesielt opptatt av slike "dameting", skal jeg vedde på at han ikke bryr seg det minste om hva du har på deg, hva du har smurt huden din med, hva det lukter av deg, om du er speilglatt overalt på kroppen. Pleier du ikke å være normalt velstelt til vanlig, da? Jeg er vellstelt til vanlig, var ikke det som var poenget mitt. Jeg ønsker å føle meg ekstra fresh og fin for meg selv og for han. Og det er klart han setter pris på om jeg er fin for han han og.
Gjest Eurodice Skrevet 13. september 2011 #16 Skrevet 13. september 2011 Jeg er vellstelt til vanlig, var ikke det som var poenget mitt. Jeg ønsker å føle meg ekstra fresh og fin for meg selv og for han. Og det er klart han setter pris på om jeg er fin for han han og. Det jeg tenkte på var at når det er 7 måneder siden dere var sammen, er han sikkert ikke så opptatt av hvordan du ser ut og lukter når dere endelig møtes igjen .
AnonymBruker Skrevet 13. september 2011 #17 Skrevet 13. september 2011 Det jeg tenkte på var at når det er 7 måneder siden dere var sammen, er han sikkert ikke så opptatt av hvordan du ser ut og lukter når dere endelig møtes igjen . Det er han nok ikke, men jeg vil jo være ekstra fin og gjøre en effort. Sier seg selv
AnonymBruker Skrevet 13. september 2011 #18 Skrevet 13. september 2011 Jeg tror du har alle triksene i boka jeg... Eneste jeg kommer på er å gå til frisør, få pedikyr og få satt på negler og kanskje lash extensions. Ellers så er det vel ikke så mye annet man kan gjøre enn å vokse, dusje og sminke seg. I tillegg til lekkert undertøy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå