Gå til innhold

Den store klikketråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns det er en veldig åpenbar løsning på klikkefenomenet. Man bare legger inn ett innlegg her, dermed er man medlem i.. ja.. min klikk. (Jeg er veldig veldig ensom, og ikke med i noen klikk) :lur:

Meningen er selvsagt å samle hele kg i en klikk (som er min), dermed slipper man all denne innbyrdes krangligen og misunnelsen osv. Ett lag, en klikk, så det blir kg mot resten av verden, mye mer oversiktlig og fint.

Jajamennsann.

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

*klikk*

Jeg kan godt gjøre deg litt mindre ensom ved å klikke litt her, jeg! :troest:

Skrevet

*klikk*

Jeg kan godt gjøre deg litt mindre ensom ved å klikke litt her, jeg! :troest:

Velkommen til klikken min! :)

Men målet mitt er grandiost, da. Hele kg skal inn her. Omtrent som man gjorde i EU, meld inn alle sammen så det ikke blir krangling og krig og sånn.

Skrevet

Velkommen til klikken min! :)

Men målet mitt er grandiost, da. Hele kg skal inn her. Omtrent som man gjorde i EU, meld inn alle sammen så det ikke blir krangling og krig og sånn.

Krig og fred og religion og politikk og sånn er veldig viktig, det! :opplyser:

Ja, jeg har da begynt, i allefall! :popcorn:

Skrevet

Jeg synes jaffal fred er dødsviktig!!! Og er heller ikke med i noen klikk. :sukk:

Skrevet

Jeg er med :hoppe: Ikke verst å være nummer fire, hvis hele kg skal inn her :nigo:

Skrevet

*klikk*

Da melder jeg meg også inn. Jeg er tydligvis ikke kul nok, eller nærmest som utstøtt å regnes som, siden ingen andre slipper meg inn i en klikk.

Men... Jeg er dårlig på navn og ansikter/bilder, så ikke regn med at jeg engang klarer å huske at dere 4, og evnt. resten som kommer etter meg, er med i en klikk, til en senere anledning.

Heftig angrepet av selektiv/fraværende hukommelse, som til tider tilsvarer aldersmessig som en baby på 3 mnd.

Skrevet

Hvis jeg ikke får være med her...ja, så KLIKKER jeg altså! :fnise:

Gjest NozMonster
Skrevet

klikk klikk! noz vil også væmeeee! yeeeey! :duskedame:

Skrevet

*klikk*

Yess! da er jeg å med :takke:

Skrevet

Jeg er vanligvis ingen fan av "klikker", men siden dette er ment å være en litt alternativ "klikk" hvor alle er velkommen og alle får være med, signerer jeg gjerne :)

Skrevet

Man må vel ha hund for å være med her? Holder det med èn?

Skrevet

Jeg får bli med her, så jeg i det minste veit hvilken klikk jeg er med i... Dere kommer vel til å hjelpe meg å spore av tråder??

• Liker 1
Gjest Blondie65
Skrevet (endret)

Jeg føler meg svært utenfor som først fant denne klikken nå. Klukk klukk. :kaklehone:

Endret av Blondie65
Skrevet

Kan en sånn nybegynner som meg væ`mee også? :sjenert:

Skrevet

Haha, liker ideen :fnise:

Henger meg på det Yme sa, nå må vi hjelpe hverandre med å avspore alle tråder. Og alle må opprette dagbøker der vi kan planlegge skumle ting med hverandre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...