Gå til innhold

Fantasi om å se dama bli tatt av noen andre

Anbefalte innlegg

Gjest WizzDude
Skrevet

Har fått en "syk" idè.... Skulle så likt å sett at dama ble knulla av noen andre :oops: Bare det å tenke på at hun blir tilferedstilt av ukjente får det til å koke over hos meg. Jo mer jeg tenker på det, dess mer fristende blir tanken. Tør ikke å si dette til henne, men det virker ikke som det går over heller.... Aner heller ikke om jeg hadde takklet det om det virkelig skjedde.... Stoler på henne såpass at jeg tror hun kun hadde gjort det for min og sexen sin skyld.... :roll:

Bør jeg sette denne fantasien ut i livet?

Noen som har erfaring med et slikt dilemma?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm?

Vanskelig den der, ikke alle fantasier skal realiseres og heller ikke alle er det nødvendig å dele med sin kjære..

Det beror veldig på hva slags forhold dere har. Og hva slags jebte hun er Noen jenter kan bli såret av en sånn fantasi, mens andre tenner selvfølglig.

Prøv å gå litt forsiktig fram du hvis du absolutt må... slik at ingen ting kan misforståes.

Gjest GreenSky
Skrevet

Visse fantasier bør forbli nettopp det de er. Om denne er en av dem er ikke opp til meg å avgjøre. Men jeg synes du bør tenke på etter-effekten av dette. Sjalusi i etterkant, osv.

Gjest Anonymous
Skrevet

lovlig utroskap:

"Stoler på henne såpass at jeg tror hun kun hadde gjort det for min og sexen sin skyld.... "

jo, det kan nok være fullt mulig at hun har lyst til det!!

Skrevet

Tenk deg godt om her, det er ikke sikekrt du syns det er like "pirrende" når det skjer i virkeligheten. Hva om du blir skikkelig sjalu når du ser at hun koser seg? Hva om hun virkelig liker dette, tenner voldtsomt på det og ønsker å gjøre det igjen flere ganger? Og du selv kanskje ikke syns det var så ok allikevel?

Skrevet
Tenk deg godt om her' date=' det er ikke sikekrt du syns det er like "pirrende" når det skjer i virkeligheten. Hva om du blir skikkelig sjalu når du ser at hun koser seg? Hva om hun virkelig liker dette, tenner voldtsomt på det og ønsker å gjøre det igjen flere ganger? Og du selv kanskje ikke syns det var så ok allikevel?[/quote']

Akkurat det jeg tenkte...

Gjest EnAnnenMann
Skrevet

Du er nok ikke alene om en slik fantasi.

Hvis hun vil, så er det ikke noe å vente med. Hvis dere har et trygt og godt forhold, så blir det ingen sjalusi av det. Snarere en spennende opplevelse for dere begge, og som dere kan leve lenge på i ukene etterpå.

Jeg(Vi) har bare gode opplevelser med dette.

Lykke til!

Skrevet

Hvorfor er det ikke nok spenning i å ha sex med bare kjæresten sin lenger???? Hvorfor skal alle fantasier leves ut??? Tror ikke det er bra å sprenge alle grenser jeg. Hvor går grensen???

Gjest Anonymous
Skrevet

Ville latt fantasien forbli en fantasi. Jeg tenner på tanken selv, men hadde ikke villet realisere den. For meg er det nok å høre kjæresten min beskrive i detalj hva han ville gjort med ett aller annet kvinnfolk som jeg kommer på der og da. Helt uskyldig, men ok å fantasere om... tror jeg han også syns! :sjarmor:

Skrevet

Alle har da fantasier de aldri ville levd ut... Hvis jeg og typen har sex på en stol, fantaserer jeg om at jeg er hans sekretær og at vi har litt utenomskapelig kos på kontoret. Funker hver gang, men ikke rakker'n om jeg ville at han skulle hatt seg med sekretæren eller jeg med sjefen.... La fantasier være fantasier sier jeg! Iallfall slike fantasier!

Skrevet

Jeg ville aldri tatt sjansen på dette. Kanskje hadde det vært annerledes om det var noe jeg og typen tenkte på. Men jeg tror det ville skapt mer negativt enn positivt ut av dette....

Pretty risky :-?

Skrevet

Folk er forskjellige og naturlig nok blir pardynamikken også forskjellig. Tenk nøye over dette. Snakk gjerne med din partner. Men om denne fantasien lar seg virkeliggjøre, se det kan bare dere to finne ut av.

Skrevet

jeg tror man skal bruke litt tid i forkant av noe slikt til å prate masse om det, og finne ut både om dette er noe man virkelig vil, og om hvilken effekt det kan få for forholdet.........for min egen del kan jeg godt fantasere om slikt, men tror det får bli der... har etterhvert oppdaget at fantasien pleier å være bedre enn virkeligheten......

Skrevet
Hvorfor er det ikke nok spenning i å ha sex med bare kjæresten sin lenger???? Hvorfor skal alle fantasier leves ut??? Tror ikke det er bra å sprenge alle grenser jeg. Hvor går grensen???

Som jeg skulle sagt det sjøl.......

• 2 uker senere...
Skrevet

aiaiai :o

er dette en helt vanlig fantasi altså? ikke rakkern om jeg fantaserer om at kjæresten har seg med en annen mens jeg ser på.

aksepterer jo at du har det. Men blir veldig undrende til hva denne fantasien egentlig kommer av. Er det ikke lett å bli sjalu i etterkant da?

Og hvor ble den monogame grunntanken av egentlig....er kanskje vi menensker ikke så monogame egentlig når det kommer til stykket?

Gjest Anonym nå
Skrevet

Kjæresten min har foreslått dette! Først trodde jeg bare at han testet meg, men det var visst seriøst. Han sa at jeg kunne velge hvem jeg ville ha sex med, og han skulle bare se på. Ble faktisk litt skuffet da han sa at han ikke kom til å bli sjalu! (elsker han meg virkelig da???)

Jeg vurderer å gjøre dette for han, men er redd for at han skal bli sjalu likevel, og kanskje angre på at han ikke lot det være en fantasi. Dessuten vil jeg mye heller at han skal være med, og ikke bare se på, men det vil han ikke.

Gjest Anonymous
Skrevet

Begynte å lure litt da jeg leste tråden... Spurte kjæresten min jeg, om han kunne tenke seg å se på meg med en annen. Kom frem til at jo, han skjønte at tanken kunne vært opphissende, men han kunne ikke tenke seg det selv! Ville blitt veldig sjalu, og hadde ALDRI takla det som han sa...

Ble litt glad jeg.... :roll: :oops: :blunke:

Skrevet

WizzDude,

Du er nok langt fra alene med sånne fantasier!!!

Hva med partrnerbytte?

De gangene jeg har sett henne sammen med andre har alltid vært i forbindelse med partnerbytte.

Spennende for alle ....

Gjest Anonymous
Skrevet

Jenter som reserverer seg mot å la mannen se henne med en annen, når mannen vil det, skjønner jeg lite av.

Det er da bare spennende, når et par som er glad i hverandre kan dele en slik opplevelse, og har diskutert det seg i mellom på forhånd?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...