Gå til innhold

Når broren til venninna di prøver seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette gjelder broren til en venninne av meg. Ikke en veldig nær venninne, er mer at hun er i omgangskretsen, og vi ses mye på fester. Hun har en bror som tydeligvis er veldig interessert i meg. Han er grei å snakke med, vi snakker sammen på fester, men jeg er IKKE interessert i noe mer. Absolutt ikke min type.

Han skriver til meg hele tiden om at jeg må si fra om jeg vil finne på ting. Hadde vært kjekt å bli bedre kjent med meg osv.

Jeg har forsøkt å drøye å svare, la det gå noen dager og håpe han tar hintet. Går det 3-4 dager uten svar så bør han vel ta hintet om at jeg ikke er interessert... Og jeg stiller ingen motspørsmål, bare svarer på det han spør om. Men nei, 0 hint tatt!

Hadde det vært en annen fyr jeg ikke behøvde omgås hadde jeg sikkert sagt det som det var eller ignorert han. Men jeg klarer ikke være uhøflig mot han. Føler jeg må svare. Unngår hele tiden å svare på det som er hinting til "finne på noe".

Noen råd til hvordan jeg kan løse dette uten at det blir ubehagelig neste gang vi er på fest sammen? Å avvise han tydelig er jo greit nok i teorien, men kjenner jeg kvier meg for det.

Hun venninna mi er hun som alltid har festene, så om jeg skal la være å dra på de mister jeg store deler av mitt sosiale helgeliv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du avviser ham kan det fort bli kleint og en stor greie - Jeg hadde faktisk bare fortsatt å la være å svare ham og unngå å snakke med ham på festene - han mister nok raskt interessen.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...