Gå til innhold

Flaueste feilsendte sms

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du noengang send en sms til feil person? gjerne en litt flau en? Kom med dem :popcorn:

Her er mine to historier:

For en veldig god stund siden var jeg hjemme hos en kompis, jeg hadde ikke kjent ham så veldig lenge, jeg var hjemma hos han første gang denne kvelden og vi satt bare å så på tv og kjeda oss, og jeg visste han var veldig forelska i meg og sjenert. Så sendte jeg en sms til veninna mi

" herregud så kjedelig "gaute" er, fatter ikke hvorfor jeg gidder bruke tid på tullingen, ikke er han fin heller,skitten leilighet og bare en kvalmende fyr egentlig, jeg vil bare hjem og glemme denne fyren"

Så sendte jeg meldingen, og tenkte ikke over at det kom en meldingslyd fra "gaute" sin telefon, helt til han sier

" så...skal jeg bare kjøre deg hjem da eller"

Herregud så flaut, jeg følte meg skikkelig slem og det hadde jeg jo værdt med den frekke meldingen som IKKE var ment til ham, jeg var 16 år den gangen og jeg ble bare helt varm i trynet.

Neste sms jeg feilsendte skulle jeg sende til typen i fjor, jeg skrev en ganske frekk melding

" Gleder meg til du kommer hjem kosepusen min, da skal jeg ligge naken i sengen og vente på deg til du kommer og knuller meg så deilig som du gjør, du er så utrolig sexy og deilig"

Mer detaljert var meldingen også...

Jeg sendte den avgårde jeg, synes det var merkelig jeg ikke fikk svar så jeg dobbelsjekka om den var sendt, så hadde jeg for pokker sendt den til SJEFEN min! i en jobb jeg nettopp hadde begynt i... Jeg fikk ikke svar for å si det slik, og heldigvis ble det ikke komentert på jobben i ettertid heller..

Kom med deres da vell!! :popcorn:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du noengang send en sms til feil person? gjerne en litt flau en? Kom med dem :popcorn:

Her er mine to historier:

For en veldig god stund siden var jeg hjemme hos en kompis, jeg hadde ikke kjent ham så veldig lenge, jeg var hjemma hos han første gang denne kvelden og vi satt bare å så på tv og kjeda oss, og jeg visste han var veldig forelska i meg og sjenert. Så sendte jeg en sms til veninna mi

" herregud så kjedelig "gaute" er, fatter ikke hvorfor jeg gidder bruke tid på tullingen, ikke er han fin heller,skitten leilighet og bare en kvalmende fyr egentlig, jeg vil bare hjem og glemme denne fyren"

Så sendte jeg meldingen, og tenkte ikke over at det kom en meldingslyd fra "gaute" sin telefon, helt til han sier

" så...skal jeg bare kjøre deg hjem da eller"

Herregud så flaut, jeg følte meg skikkelig slem og det hadde jeg jo værdt med den frekke meldingen som IKKE var ment til ham, jeg var 16 år den gangen og jeg ble bare helt varm i trynet.

Neste sms jeg feilsendte skulle jeg sende til typen i fjor, jeg skrev en ganske frekk melding

" Gleder meg til du kommer hjem kosepusen min, da skal jeg ligge naken i sengen og vente på deg til du kommer og knuller meg så deilig som du gjør, du er så utrolig sexy og deilig"

Mer detaljert var meldingen også...

Jeg sendte den avgårde jeg, synes det var merkelig jeg ikke fikk svar så jeg dobbelsjekka om den var sendt, så hadde jeg for pokker sendt den til SJEFEN min! i en jobb jeg nettopp hadde begynt i... Jeg fikk ikke svar for å si det slik, og heldigvis ble det ikke komentert på jobben i ettertid heller..

Kom med deres da vell!! :popcorn:

haha! Flau den siste der

Jeg feilsendte en nesten likedan, men (heldigvis) mye mindre detaljert, SMS til mamma.

:overrasket:

Gjest Consensio
Skrevet

Ikke sms, men mms.

Mannen var borte en helg og lurte på om jeg kunne sende et puppebilde. Når jeg trykker send så får jeg opp alternativer og ett av dem er facebook...jeg trykket selvfölgelig på den istedenfor meldinger.

Heldigvis var det bare et teaserbilde så puppene mine syntes ikke så godt. Ikke så mange som rakk å se det heller för je fikk sletta det (dette var midt på natten) men jeg blir jo mobbet av naboen min da som var en av de "heldige" haha

• Liker 1
Skrevet

Bestekompisen min heter det samme som eksen min gjør. Sendte den detaljerte, dampende, seeeexy tekstmeldingen.. til bestekompisen hans. Dama hans leste den, hun var IKKE min største fan, og klikka på alle hold. Ringte meg og skjelte meg ut som et helvete. Wooho, det gikk såvidt, jeg døde nesten.

Skrevet

Ikke meg, men vennina mi skulle sende et nakenbildet til han hun datet. Sjefen het det samme... Og gjett hvor bildet havnet?

Dagen etterpå satt hun å gråt og var så flau. Jeg måtte ringe til sjefen hennes og høre stemningen, han tok det med godt mot, men hun måtte love å ikke gjøre det igjen. Jeg fikk så ondt av henne stakkars. Hun slet skikkelig på jobb etter dette.

Skrevet

Jeg presterte en gang å sende følgende melding til en venninne (skulle til elskeren) Hei pusen min, kan vi kose litt på sofaen i morgen kveld?

Heldigvis skjønte hun at den skulle til noen andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...