Gå til innhold

Les Miserables i London

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har så utrolig lyst å se Les Miserables og fant ut at den går i London nå, og det med Alfie Boe ( :rodmer::daane:) som Jean Valjean. Noen som har sett Les Miserables? Er det verdt for en fattig student å ta seg en tur dit og se det "live"? :)

Og hvem er din favoritt Marius? Eventuelt Jean Valjean?

(Måtte bare redigere litt - sånn at vi kan diskutere litt utenom selve forestillingen i London :) )

Endret av Anuket
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enkelt og greit: JA! Det er verdt det! Elsker selv musikalen og så den i London i fjor sommer.

Jeg husker at jeg var litt skuffet over han som spilte Marius, for det var rollen jeg hadde mest forventninger til. Ser man bort i fra det, så var det utrolig bra! Kunne gjerne tenke meg en uke i London og se en ny musikal hver kveld :fnise:

Skrevet

Jeg har også lyst til det.

Selv med Nick Jonas (ikke glad i) i musikalen, så vurder jeg å reise. Henger meg på tråden.

Skrevet

Ååå nå VIL jeg virkelig reise! Alfie Boe skal kun være der til november, så burde vel kanskje reise i oktober da?

Hva var din favorittdel av den? :)

Skrevet

Ja, absolutt verdt det! Var der i 2008, ikke samme besetninga (heldigvis uten Nick Jonas!!), men alltid FANTASTISK bra!!

Skrevet

Jeg har også lyst til det.

Selv med Nick Jonas (ikke glad i) i musikalen, så vurder jeg å reise. Henger meg på tråden.

Spiller han Marius nå og? Vet han spilte Marius under 25års jubileumet til Les Miserables - syns han klarte seg ok, han var fullstendig feilplassert i forhold til de andres talent, men han var ikke forferdelig i den forstand. Synes jeg da :fnise:

Fikk litt sjokk da jeg så ham :fnise:

Skrevet

Spiller han Marius nå og? Vet han spilte Marius under 25års jubileumet til Les Miserables - syns han klarte seg ok, han var fullstendig feilplassert i forhold til de andres talent, men han var ikke forferdelig i den forstand. Synes jeg da :fnise:

Syns han er ganske så fryktelig jeg :/ Ikke i den forstand at han synger surt, men han har null følelse (synes jeg), noe som er SÅ viktig som Marius. Men nå sammenligner jeg alle med Michael Ball og da, så litt urettferdig :fnise: Men han som spilte Marius i 2008 var veldig flink!

Skrevet (endret)

Jeg har blitt fortalt at det er fortsatt han som spiller Marius, men har ikke gått inn for undersøke det selv.

http://www.youtube.com/watch?v=CJnjcX8skXk

:rodmer::rodmer::rodmer:

Endret av Krizzy
Skrevet

Jeg var og så det i London mai i fjor. Utrolig bra!!

Skrevet

Jeg har blitt fortalt at det er fortsatt han som spiller Marius, men har ikke gått inn for undersøke det selv.

Min lenke

:rodmer::rodmer::rodmer:

Hmmm...kanskje jeg skal undersøke det? For all del gutten kan synge, men han passet ikke inn i dette synes jeg - men det gikk jo greit.

Å! Jeg har sett på den versjonen minst 3 ganger allerede i dag! Michael Ball er bare helt fantastisk! :rodmer:

Skrevet

Syns han er ganske så fryktelig jeg :/ Ikke i den forstand at han synger surt, men han har null følelse (synes jeg), noe som er SÅ viktig som Marius. Men nå sammenligner jeg alle med Michael Ball og da, så litt urettferdig :fnise: Men han som spilte Marius i 2008 var veldig flink!

:fnise: Jeg ble så skuffet fordi alle andre når sinnsyke toner, mens han ikke klarer det. Det ble litt flatt, men han sang pent men det var også alt for min del :sjenert:

Skrevet

Må bare nevne dette :D JEG HAR SETT MICHAEL BALL LIVE FRA TREDJE RAD :rodmer::rodmer:

Ikke i Les Mis, men likevel fantastisk :D Han blunka til meg på slutten :takke:

Skrevet

Må bare nevne dette :D JEG HAR SETT MICHAEL BALL LIVE FRA TREDJE RAD :rodmer::rodmer:

:overrasket: Jeg hadde dødd tror jeg....

Skrevet

Å! Michael Ball er musikalhelten min! Er han aktiv fortsatt????? For han kunne jeg tenke meg å få med meg hvertfall, hvilken musikal det er i spiller egentlig ingen rolle :hjerter:

Skrevet

:hakeslepp:

Åååå, nå ble jeg litt misunnelig... :sjenert:

Skrevet

Verdens beste musical! Jeg bare elsker den! Så den forste gang da den gikk på Det Norske Teatret i 1988, da var liten, og har elsket den siden da. Jeg har også sett den i USA men ikke i London, selv om det er noe jeg gjerne skulle ha gjort. Og gjerne med Michael Ball!!

Konserten de laget for tiårsjubileet var utrolig bra, jeg har den på DVD men hele greia ligger faktisk paa YouTube naa: Les Miserables Tenth Anniversary Concert. Fin oppvarming til turen din! :)

Og som om det var noen tvil: JA det er veldig verdt det for en fattig student! (Og kom hit og fortell oss om det etterpå!) :)

Skrevet

Jadda, Michael Ball holder fortsatt på! Så han sist i Hairspray, der han var fantastisk! For et publikumstekke den mannen har!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...