Gjest Joanna Skrevet 30. november 2003 #1 Skrevet 30. november 2003 Hva er det som gjør at så mange kvinner liker/beundrer Angelina Jolie?
Gjest care Skrevet 30. november 2003 #2 Skrevet 30. november 2003 Hva er det som gjør at så mange kvinner liker/beundrer Angelina Jolie? JA, det lurer jeg også. Noen så forunderligt. Men nå kommer vel den historien om hvor hun donerer penger til barn i afrika...ja ja.. :blunke:
*Shira* Skrevet 30. november 2003 #3 Skrevet 30. november 2003 Må vel være alle de gode røverhistoriene hun forteller
Gjest sexysadie Skrevet 30. november 2003 #4 Skrevet 30. november 2003 Beundrer mange kvinner Angelina Jolie? D har gått meg hus forbi.
Kid-a Skrevet 30. november 2003 #5 Skrevet 30. november 2003 Hun er sånn passe flink i girl interrupted, hun er passe pen (ikke bare gjenstand for misunnelse, men også for gjenkjennelse), hun har passe mye silikon i puppene, leppene, magen, rumpa, og sikkert øyebrynene og andre tenkelige steder (åå, det må jeg også ha!), og hun er sporty (på film). Derfor, tror jeg.
Kid-a Skrevet 30. november 2003 #7 Skrevet 30. november 2003 Fordi hun er full av plastikk, fordi hun er med i en rekke dårlige filmer, fordi det finnes så mange bedre alternativer. Æsj.
Piñacolada Skrevet 30. november 2003 #8 Skrevet 30. november 2003 Fordi hun er råsexy, dødspen, full av faen og den eneste jenta som hadde vært aktuell for meg (hvis det ikke hadde vært flere gutter igjen).
Skusla Skrevet 30. november 2003 #9 Skrevet 30. november 2003 Fordi hun er råsexy' date=' dødspen, full av faen og den eneste jenta som hadde vært aktuell for meg (hvis det ikke hadde vært flere gutter igjen).[/quote'] Kunne ikke vært mer enig..... :D
Gjest Tex Skrevet 1. desember 2003 #10 Skrevet 1. desember 2003 Fordi hun er råsexy, dødspen, full av faen og den eneste jenta som hadde vært aktuell for meg (hvis det ikke hadde vært flere gutter igjen). :o Jeg syns hun er grusomt stygg, jeg......
Gjest Poirot Skrevet 1. desember 2003 #11 Skrevet 1. desember 2003 JA, det lurer jeg også. Noen så forunderligt. Men nå kommer vel den historien om hvor hun donerer penger til barn i afrika...ja ja.. :blunke: *kremt* sivile i Afghanistan... :blunke: Hovesaken for min del er at hun gjorde dette når alle andre var opptatt av de etterlatte etter WTC. Hun har også fått hederspris av FN for sin innsats som FN-ambassadør. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=81237 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=73306 Gir 650.000 til barn med kreft: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=5676173 Gir 900.000 til flyktninger: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=2903538 Gir 9 mill til afghanske flyktninger: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=8779188
Sofia Skrevet 1. desember 2003 #12 Skrevet 1. desember 2003 Fordi hun er råsexy, dødspen, full av faen og den eneste jenta som hadde vært aktuell for meg (hvis det ikke hadde vært flere gutter igjen). Også enig.
Diva Skrevet 1. desember 2003 #13 Skrevet 1. desember 2003 Kanskje fordi dama tør å gå egne veier. Hun slår et realt slag for folk som ikke har det så bra. Hun er pen ( smak og behag selvfølgelig ). Hun skiller seg absolutt ut fra mange andre kvinns i Glitter & glam - byen..... Jah, det var mine grunner ( de fleste er jo allerede nevnt ) Kid-A,- må du mislike noen så sterkt bare fordi de "er laget av plastikk" ?
Brownie Skrevet 1. desember 2003 #14 Skrevet 1. desember 2003 Fordi hun er råsexy, dødspen, full av faen og den eneste jenta som hadde vært aktuell for meg (hvis det ikke hadde vært flere gutter igjen). Absolutt enig Brownie
Cawarra Skrevet 1. desember 2003 #15 Skrevet 1. desember 2003 Enig! Jeg har så lyst til å gni inn de tørre leppene hennes med vaselin! Men hun har gjort en del bra ting da, det skal hun ha.
¤Tiili¤ Skrevet 1. desember 2003 #16 Skrevet 1. desember 2003 Fordi hun er råsexy' date=' dødspen, full av faen og den eneste jenta som hadde vært aktuell for meg (hvis det ikke hadde vært flere gutter igjen).[/quote'] Kunne ikke vært mer enig!
Gjest Lady-M Skrevet 1. desember 2003 #17 Skrevet 1. desember 2003 Så utrolig typisk!! Bare fordi en jente er pen, har trutmunn og er bra trent så er hun "full av plastikk" og dritstygg... Må le jeg Greit med forskjellige meninger altså, men dere som synes hun er dritstygg er nok i mindretall. Selv så synes jeg hun er en utrolig dyktig skuespiller (min favoritt), som nevnt er hun en dyktig FN-ambassadør, i tillegg synes jeg hun er pen og tøff. En dame som virkelig kommer seg frem her i verden.
Gjest Seleena Skrevet 1. desember 2003 #18 Skrevet 1. desember 2003 Jepp Jeg tror ikke hun er full i plastikk og silikon jeg! Men uansett så har ikke det noe å si..... Hun er tøff på film (dyktig) - og ooser av girl power :D Men jeg ville ikke tatt henne om det ikke fanst flere gutter på jorda
Gjest Ethereal Skrevet 1. desember 2003 #19 Skrevet 1. desember 2003 Fordi hun har guts til å være annerledes enn resten av nikkedokkene i Hollywood. Hun er tøff, sjarmerende og har sosial samvittighet. Så det så...
Gjest Joanna Skrevet 1. desember 2003 #20 Skrevet 1. desember 2003 :o Angelina er 100% naturlig- leppene også. Hun har indianerblod i årene, forresten. Dessuten er hun veltrent- og kaller seg selv "a skinny girl from L.A".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå