m_h Skrevet 30. november 2003 #1 Skrevet 30. november 2003 Det er snart jul,og jeg skal til oslo for å handle julegaver neste helg,broren min ønsker seg en parfyme,og jeg lurer på om dere har noen tips til noen gode parfymer? Hva er prisen på de?
Gjest lekebøll Skrevet 30. november 2003 #2 Skrevet 30. november 2003 Armani: aqua de armani (tror jeg). Liten, gjennomsiktig glassflaske.
Arwen Skrevet 30. november 2003 #3 Skrevet 30. november 2003 Aqua de gio heter den. kjempegod (min kjære brukte den alltid da vi ble sammen)
Arketypen Skrevet 1. desember 2003 #6 Skrevet 1. desember 2003 Between sheets!... Tror det er Van Gils som lager den... Eller så var det Davidoff...
Gjest Dalwhinnie Skrevet 1. desember 2003 #7 Skrevet 1. desember 2003 Jeg er en sucker for Dior sin Higher.... :siklesmiley:
Gjest Hungle Skrevet 1. desember 2003 #8 Skrevet 1. desember 2003 Dolce & Gabbana Pour Homme :enig_animasjon: Vet ikke hvor mye den koster, men den lukter utrolig godt.
m_h Skrevet 1. desember 2003 Forfatter #9 Skrevet 1. desember 2003 Tusen takk for mang gode tips! Jeg skal se på alle når jeg kommer til oslo..
Gjest Poirot Skrevet 1. desember 2003 #11 Skrevet 1. desember 2003 Aqua de gio heter den. kjempegod (min kjære brukte den alltid da vi ble sammen) Supergod! Eller så liker jeg godt Polo Ralph lauren, jeg da.
Arwen Skrevet 1. desember 2003 #12 Skrevet 1. desember 2003 Supergod! Eller så liker jeg godt Polo Ralph lauren, jeg da. Den har han også nå. lukter godt av mannen min
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 1. desember 2003 #13 Skrevet 1. desember 2003 Roma! En jeg jobbet sammen med i jula i fjor brukte den. Kunne alltid kjenne når han hadde kommet på jobb Måtte løpe og kjøpe til sambo med en gang jeg klarte å spørre hva han brukte... Liksom om å gjøre å ikke bli misforstått også dah. *Siiikle*
Cinnamon Skrevet 2. desember 2003 #14 Skrevet 2. desember 2003 Jeg har kjøpt Between sheets til min svoger til jul - gavepakning med deo og parfyme. Syns den luktet friskt og godt. Essenza di Zegna eller Jil Sander er også bra hvis han liker friske og lette dufter. Men Jean Paul er jo best da....
smofie Skrevet 2. desember 2003 #15 Skrevet 2. desember 2003 enig med acqua di gio elskerne her! utrolig sexy.. ellers er romance herlig.
missfidget Skrevet 3. desember 2003 #16 Skrevet 3. desember 2003 Min mann liker ikke noe for "fancy"....Dessvere den merker som han likte best var i fra USA fra en kjede som heter "Bath and Body Works" som har sluttet med mannpleie produkter. (Noen som kjenner til den forresten??) Jeg lurer om noen har luktet noen av de fra Body Shop? Siste gang jeg var innon jeg hadde ikke tid men sa at det var mange forskjellige.
Gjest Diddl Skrevet 3. desember 2003 #17 Skrevet 3. desember 2003 Jeg har kjøpt Armani Mania til typen min til jul.. Tror de var det den hette..Kjempegod!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå