AnonymBruker Skrevet 12. september 2011 #1 Skrevet 12. september 2011 Bladet iForm har et velkomsttilbud hvor man kan få en Speed Sonic pulsklokke. Her står litt om spesifikasjonene: http://iform.nu/pulsklokke Er det noen her som har prøvd denne klokken? Hvis ja, er den bra? Eller lønner det seg heller å investere i en "ordentlig" pulsklokke?
Liiah Skrevet 6. oktober 2011 #2 Skrevet 6. oktober 2011 Dette er jeg også nysgjerrig på. Noen som vet?!
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #4 Skrevet 28. mars 2012 Jeg fikk med en gang en slik pulsklokke, og den fungerte helt greit. Men de klokkene som er med i velkomsttilbudene nå synes jeg er mer knotete og komplisert enn nødvendig. Den måler ikke pulsen din heller.
OPIgirl Skrevet 28. mars 2012 #5 Skrevet 28. mars 2012 Hvorfor kaller de det en pulsklokke hvis den ikke måler pulsen? Tåpelig.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #6 Skrevet 28. mars 2012 Jeg har den. Funkerer greit, men bruker den aldri siden den er utrolig ubehagelig å ha på. Direkte vondt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå