Kristinaen Skrevet 12. september 2011 #1 Skrevet 12. september 2011 Strever noe utrolig med de nye personverninnstillingene på facebook. Prøver å skjule bildene jeg er tagget i, uten å fjerne taggen. Altså skjule slik at ingen ser de. Noen som har peiling på hvordan jeg gjør det? Eksempel på hvordan jeg vil ha det under. Har spurt hun som har profilen om hvordan hun gjorde det, men hun husket visst ikke. Håper noen kan hjelpe meg
AnonymBruker Skrevet 12. september 2011 #2 Skrevet 12. september 2011 Strever noe utrolig med de nye personverninnstillingene på facebook. Prøver å skjule bildene jeg er tagget i, uten å fjerne taggen. Altså skjule slik at ingen ser de. Noen som har peiling på hvordan jeg gjør det? Eksempel på hvordan jeg vil ha det under. Har spurt hun som har profilen om hvordan hun gjorde det, men hun husket visst ikke. Håper noen kan hjelpe meg Jeg rotet med akkurat det samme for litt siden!! Aner ikke hva jeg gjorde! Tror ikke jeg skjønte helt hva jeg trykket på... Jeg sliter med at jeg har skjult ALT av tagging nå. Hvis jeg er tagget i et koselig innlegg vises det ikke på profilen. Vet ikke hvordan jeg får til å kunne ha det på profilen uten å vise bilder jeg er tagget i. (Ja takk til all hjelp)!!!
Evelyne Skrevet 12. september 2011 #3 Skrevet 12. september 2011 Konto->Sekretessinställningar->Så här fungerar taggar (redigera inställningar)->Taggförslag På taggförlag ändrar du På till Av. Sorry att jag skriver på svenska, men det är ju samma väg dit i alla fall.
Evelyne Skrevet 12. september 2011 #5 Skrevet 12. september 2011 Sekretessinställningar Hahaha Oj, du skulle bara veta hur många norska ord som är snuskiga på svenska! :gjeiper:
Kristinaen Skrevet 12. september 2011 Forfatter #6 Skrevet 12. september 2011 Tusen takk for hjelp! Men vil tagger i innlegg bli borte da? Ønsker kun fra bilder
Evelyne Skrevet 12. september 2011 #7 Skrevet 12. september 2011 Tusen takk for hjelp! Men vil tagger i innlegg bli borte da? Ønsker kun fra bilder Nej, det är en separat bock. Kolla på inställningarna, där ser du alla alternativ!
Kristinaen Skrevet 12. september 2011 Forfatter #8 Skrevet 12. september 2011 Hm, føler meg en anelse dum Finner kun for innlegg jeg, ikke bilder.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2011 #9 Skrevet 12. september 2011 Hos meg er det også kun "alt man blir tagget i" som er alternativ. Er ikke eget alternativ for bilder lenger??
Evelyne Skrevet 12. september 2011 #11 Skrevet 12. september 2011 (endret) "Forslag till tagger på bilder som ligner på dig" står det ju på bilden. Fast det var inget! Du har rätt.. Det är ju bara förslaget som kommer upp när folk börjar skriva namnet.. Märkligt! På svenska kan man i alla fall ta bort taggarna, vilket är ännu märkligare. Endret 12. september 2011 av Evelyne
MalloryK Skrevet 12. september 2011 #12 Skrevet 12. september 2011 Ååå jeg hater det hver gang Facebook endrer på ting, man blir gal av å finne frem, ihvertfall personvernet er vanskelig
Obelix Skrevet 14. september 2011 #13 Skrevet 14. september 2011 har egentlig ikke satt meg inn i innstillingene jeg. -kan man fullstendig blokke en person fra sin side..men alikevel være på vennelista? -kan man skjule hvem man blir venner med? dvs at det ikke kommer i feed'n? -kan man skjule hva man skriver på sin side for en person, men alikevel la denne personen se siden sin?
Evelyne Skrevet 14. september 2011 #14 Skrevet 14. september 2011 har egentlig ikke satt meg inn i innstillingene jeg. -kan man fullstendig blokke en person fra sin side..men alikevel være på vennelista? -kan man skjule hvem man blir venner med? dvs at det ikke kommer i feed'n? -kan man skjule hva man skriver på sin side for en person, men alikevel la denne personen se siden sin? Svar på fråga 1: Jag har inte testat själv, men jag tror det. Testa! Du ser ju om personen ligger kvar på vännerlistan. (Jag undrar såklart varför du inte bara tar bort personen helt, men det är ju din ensak, haha) Svar på fråga 2: Du kan alltid ta bort det från feeden så fort det dyker upp. Jag gör så ganska ofta för att jag tycker att det är så kjedeligt att läsa när xxx blivit vän med xxx så jag besparar mina vänner det. :gjeiper: Svar på fråga 3: När du skriver en ny statusrad så anpassar du helt enkelt inställningarna i statusraden. Precis under textrutan står det "vänner", "Public" eller "anpassade". Välj "anpassade" och skriv in namnet på den person du vill dölja texten för. Då är det bara just den statusraden som blir osynlig för den personen.
Obelix Skrevet 14. september 2011 #15 Skrevet 14. september 2011 Svar på fråga 1: Jag har inte testat själv, men jag tror det. Testa! Du ser ju om personen ligger kvar på vännerlistan. (Jag undrar såklart varför du inte bara tar bort personen helt, men det är ju din ensak, haha) Svar på fråga 2: Du kan alltid ta bort det från feeden så fort det dyker upp. Jag gör så ganska ofta för att jag tycker att det är så kjedeligt att läsa när xxx blivit vän med xxx så jag besparar mina vänner det. :gjeiper: Svar på fråga 3: När du skriver en ny statusrad så anpassar du helt enkelt inställningarna i statusraden. Precis under textrutan står det "vänner", "Public" eller "anpassade". Välj "anpassade" och skriv in namnet på den person du vill dölja texten för. Då är det bara just den statusraden som blir osynlig för den personen. hehe... det er ikke ting jeg vil gjøre, jeg bare lurte på om sånne ting var mulig Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå