Gjest MrNovember Skrevet 30. november 2003 #1 Del Skrevet 30. november 2003 Dere jenter er vel fullstendig klar over at det å kle seg utfordrende på byen er det samme som å be om å få "slibrige" komentarer? :o Hvorfor gi så mye pepper til oss gutta som liker det vi ser? Det sier seg selv at de av oss som er fulle er lite blyge og kommer til å slenge med leppa. Vi få hele tiden slengt i fleisen at "det må da gå ann å få kle seg som man vil uten på byen uten at alle ekle gutter skal behøve å ha et prekært behov å diskutere det?" Akk, hadde det bare ligget i vår natur å kun stirre beskjedent og eventuellt nikket diskrè og høfflig om øyenkontakt desverre skulle oppstå. Nei, historien viser hver forbanna helg at det er utopi å tro at vi blir dressert til å oppføre oss i hennhold til konservativ etikette, vi er og blir "dyr" i noens øyne. Det som da forbauser meg er at det ikke ser ut til at dere jenter tar lærdom av erfaringene dere gjør ute på byen. Tvertimot så ser det faktisk ut til at moten blir å vise mer og mer hud? :-? Da konkludere jeg med at begge kjønn er like korka i toppen. Vi gutta "glemmer" at vi fikk en ørefik forrige helg av hu drittfiiine dama, mens atter en gang beveger seg ut på dansegulvet i minst like lite tekstiler som sist Lørdag.... Vi er like forbaska kåte begge kjønn, men liker ofte å kritisere oppførselen til andre for å stå frem som et dydig vesen som desverre få av oss egentlig er. Goooo Jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 30. november 2003 #2 Del Skrevet 30. november 2003 Jeg er litt enig. Og litt uenig! God Jul selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 30. november 2003 #3 Del Skrevet 30. november 2003 en fyr som tydeligvis fikk seg en på kjeften fordi han var ute m leppa ute på byen igår.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrNovember Skrevet 30. november 2003 #4 Del Skrevet 30. november 2003 Neida.... jeg er i forhold og har en sneip som snart er tenåring, men jeg kan huske at samme tema var høyaktuellt også for 15 år siden da jeg begynte å interesere meg for kvinner, skikk og bruk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Shira* Skrevet 30. november 2003 #5 Del Skrevet 30. november 2003 Klar vi kler oss for å få oppmerksomhet. Tar gjerne imot kompliment jeg. Men her gjelder det å ha litt sosiale antenner. En merker jo fort om komplimentet blir positivt mottat, isåfall er det bare å kjøyra på. Får en ikke respons, prøv neste. Sår på kjakan eller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 30. november 2003 #6 Del Skrevet 30. november 2003 Nå er d smak og behag om hva som er lekkert for en kveld ute på byen, men ei jente i trangt miniskjørt,"pushup-pupp" i trang utringet topp; som begynner å bli for full kan nok rekne med litt "oppmerksomhet" ja. ikke fordi menn synes uhn er så himla lekker; men fordi hun signaliserer "tilgjengelig for ubeskyttet ONS". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. november 2003 #7 Del Skrevet 30. november 2003 .... venner alltid det andre kinnet til, så jaaaaa Mvh Dummen med gummen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Shira* Skrevet 30. november 2003 #8 Del Skrevet 30. november 2003 Nå er d smak og behag om hva som er lekkert for en kveld ute på byen, men ei jente i trangt miniskjørt,"pushup-pupp" i trang utringet topp; som begynner å bli for full kan nok rekne med litt "oppmerksomhet" ja. ikke fordi menn synes uhn er så himla lekker; men fordi hun signaliserer "tilgjengelig for ubeskyttet ONS". Du er ikke sann Var vi på samme festen fredag eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 30. november 2003 #9 Del Skrevet 30. november 2003 Dere jenter er vel fullstendig klar over at det å kle seg utfordrende på byen er det samme som å be om å få "slibrige" komentarer? :o Hvorfor gi så mye pepper til oss gutta som liker det vi ser? Det sier seg selv at de av oss som er fulle er lite blyge og kommer til å slenge med leppa. Kjære deg, hva mener du med å "slenga med leppa"? Det for meg høres negativt ut. Jeg vet ikke hvor grensen går på hva som er utfordende, denne grensen er vel individuell. Om jeg en kveld har en utringet topp, så kan noen oppfatte det som utfordrende mens andre ikke gjør det. Om noen kommer med en slibrig kommentar, da synes det sier mer om deg enn om meg. Slibringe kommentarer er harry og skikkelig lastebil........men derimot høflige og morsomme kommentare tar jeg gjerne imot fra en galant herremann :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 30. november 2003 #10 Del Skrevet 30. november 2003 Du er ikke sann Var vi på samme festen fredag eller? Kanskje vi var det; såg du henne du også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Shira* Skrevet 30. november 2003 #11 Del Skrevet 30. november 2003 Ja hun, og begge søstrene... Her var det push-up og fettfordelings strømper så det holdt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 30. november 2003 #12 Del Skrevet 30. november 2003 Kler man seg utfordrene så ja,man må tåle kommentarer.. MEN skal jo gjerne fint lite til for enkelte menn da... Ikke en utringning engang Men en hyggelig kommentar taes gjerne i mot. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2003 #13 Del Skrevet 1. desember 2003 Er i utgangspunktet enig -MEN det er vel forskjell på utfordrene og utfordrene. Slik som SS beskriver de - ja da får man vel kanskje tåle en kommentar eller to, men jeg har opplevd disse kommentarene en del ganger og også blitt direkte klådd på. Jeg klær meg ikke spesielt utfordrene men jeg har store pupper og nesten uansett hva jeg har på meg så får jeg mye oppmerksomhet pga av de. Har opplevd alt fra at biler bråstopper bare for å stirre, øsnker om å være babyen min og enkelte gubber/menn føler faktisk trangen og mener også at de har retten :o til å ta litt. Belønningen for dette er en hel del skjellsord og har også endt med et par flate. Så jeg vet da sannlig jeg - synes ikke jeg ber om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 1. desember 2003 #14 Del Skrevet 1. desember 2003 Dere jenter er vel fullstendig klar over at det å kle seg utfordrende på byen er det samme som å be om å få "slibrige" komentarer? :o Hvorfor gi så mye pepper til oss gutta som liker det vi ser? Det sier seg selv at de av oss som er fulle er lite blyge og kommer til å slenge med leppa. Vi få hele tiden slengt i fleisen at "det må da gå ann å få kle seg som man vil uten på byen uten at alle ekle gutter skal behøve å ha et prekært behov å diskutere det?" Akk, hadde det bare ligget i vår natur å kun stirre beskjedent og eventuellt nikket diskrè og høfflig om øyenkontakt desverre skulle oppstå. Nei, historien viser hver forbanna helg at det er utopi å tro at vi blir dressert til å oppføre oss i hennhold til konservativ etikette, vi er og blir "dyr" i noens øyne. Det som da forbauser meg er at det ikke ser ut til at dere jenter tar lærdom av erfaringene dere gjør ute på byen. Tvertimot så ser det faktisk ut til at moten blir å vise mer og mer hud? :-? Da konkludere jeg med at begge kjønn er like korka i toppen. Vi gutta "glemmer" at vi fikk en ørefik forrige helg av hu drittfiiine dama, mens atter en gang beveger seg ut på dansegulvet i minst like lite tekstiler som sist Lørdag.... Vi er like forbaska kåte begge kjønn, men liker ofte å kritisere oppførselen til andre for å stå frem som et dydig vesen som desverre få av oss egentlig er. Goooo Jul Dette her kommer veldig an på HVILKE type komentarer en kommer med. At dere er "dyr" som du skriver, synes jeg er en syltynn unnskyldning for å kunne oppføre seg uhøflig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 1. desember 2003 #15 Del Skrevet 1. desember 2003 Slik som SS beskriver de - ja da får man vel kanskje tåle en kommentar eller to, men jeg har opplevd disse kommentarene en del ganger og også blitt direkte klådd på. Jeg klær meg ikke spesielt utfordrene men jeg har store pupper og nesten uansett hva jeg har på meg så får jeg mye oppmerksomhet pga av de. Har opplevd alt fra at biler bråstopper bare for å stirre, øsnker om å være babyen min og enkelte gubber/menn føler faktisk trangen og mener også at de har retten :o til å ta litt. Belønningen for dette er en hel del skjellsord og har også endt med et par flate. Så jeg vet da sannlig jeg - synes ikke jeg ber om det. Si meg er du meg???? :o Helt enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 1. desember 2003 #16 Del Skrevet 1. desember 2003 Er i utgangspunktet enig -MEN det er vel forskjell på utfordrene og utfordrene. Slik som SS beskriver de - ja da får man vel kanskje tåle en kommentar eller to, men jeg har opplevd disse kommentarene en del ganger og også blitt direkte klådd på. Jeg klær meg ikke spesielt utfordrene men jeg har store pupper og nesten uansett hva jeg har på meg så får jeg mye oppmerksomhet pga av de. Har opplevd alt fra at biler bråstopper bare for å stirre, øsnker om å være babyen min og enkelte gubber/menn føler faktisk trangen og mener også at de har retten :o til å ta litt. Belønningen for dette er en hel del skjellsord og har også endt med et par flate. Så jeg vet da sannlig jeg - synes ikke jeg ber om det. Jeg er også møkk lei kommentarer om mine store bryster. De er MINE, de synes godt uansett hva jeg har på (går aldri utringet pga ønsker ikke slik oppmerksomhet) og jeg blir lei meg av fokuset. På byen er det gutter som kommer med stygge bemerkninger, for mye klær blir for trangt. (Unntatt collegegensere, da; men hvem vil pynte seg med det?) Noen tar på de, hvisker om de og er slibrige. Jenter er spydige. Skjorter i str 42 blir for trangt over brystet, når man er litt over 1,5m høy blir str 44 ganske subbete... Var på fest en gang. En gutt jeg ikke ekjnte satt og spurte meg ut om puppene hele tden, mens alle hørte. "Så fine de er, må være digg med så store, er de gode å ta på, største jeg har sett, må være bra for kjæresten din" etc Jeg ville ikke svare, men han ga seg ikke. Begynte til slutt nesten å gråte, men da tok en av vennene mine affære og ba ham holde kjeft. *takk!* Guttens kjæreste (slank o glekker jente) sa syrlig at hun skjønte ikke hva jeg tok sånn på vei for, hun skulle ØNSKE hun hadde større pupper, og han mente det bare som et kompliment. Jeg burde bli glad, mente hun. Dust. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 1. desember 2003 #17 Del Skrevet 1. desember 2003 Jeg er også møkk lei kommentarer om mine store bryster. De er MINE, de synes godt uansett hva jeg har på (går aldri utringet pga ønsker ikke slik oppmerksomhet) og jeg blir lei meg av fokuset. Å ja, sånn er det med meg og! Jeg går aldri med utringing lenger, synes det er ubehagelig pga. komentarer, stirring, osv. :x DET irriterer meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 1. desember 2003 #18 Del Skrevet 1. desember 2003 Æsj, blir litt flau på vegne av eget kjønn her :-? Har vi overhodet ikke folkeskikk? Jeg setter jo umåtelig stor pris på kvinnekroppen, og innrømmer gjerne at store pupper er noe av det finere jeg vet om. Men jeg pleier jo å holde komplimenter på et litt annet nivå, ihvertfall inntil jeg blir _mye_ bedre kjent med frøkna Og seffern sier man ikke sånt i plenum foran masse andre mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 1. desember 2003 #19 Del Skrevet 1. desember 2003 Æsj, blir litt flau på vegne av eget kjønn her :-? Har vi overhodet ikke folkeskikk? Jeg setter jo umåtelig stor pris på kvinnekroppen, og innrømmer gjerne at store pupper er noe av det finere jeg vet om. Men jeg pleier jo å holde komplimenter på et litt annet nivå, ihvertfall inntil jeg blir _mye_ bedre kjent med frøkna Og seffern sier man ikke sånt i plenum foran masse andre mennesker. Flink Løwe! Flere skulle vært som deg. (De fleste er nok det, foresten. Det er slaskene en legger merke til. :-? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 1. desember 2003 #20 Del Skrevet 1. desember 2003 Jeg synes at menn skal holde seg for gode til å være slibrige, for da setter de seg i en ganske ekkel boks selv også. Men jeg synes også jenter som har utringning som såvidt dekker brystvorta, kløfta under haka (meeeget bevisst) og snuppeskjørt som akkurat IKKE dekker den nederste kurven på rumpa, kanskje må regne med å bli plystret etter på gata, både av unge og eldre, hvite og mørke! Gjør man ting som f.eks går på rulleskøyter iført kun bikini i april på Karl Johan (har faktisk SETT det ja!! :o ), utringning alla blondi i Tommys popshow (altså slik at navlen nesten detter ut) eller har bukser/skjørt som klart viser at du har nybarbert underliv.... så søker man oppmerksomhet! Farger man håret knall-rødt, tar hele ansiktet fullt av piercinger (jeg mener da ikke EN, men maaaaaange), klipper punkersveis etc, så søker man oppmerksomhet, eller å være annerledes, og ved å være bevisst annerledes, FÅR man oppmerksomhet. Når man gjør noe som enten er for å søke oppmerksomhet, eller som man ganske enkelt bør skjønne at vekker oppmerksomhet, så bør man også tåle å FÅ det også, og ikke bare av de få man ønsker det fra, men fra flere rundt deg!! Men smaken, og formeningen om hva som er lekkert, og hva som er direkte utfordrene varierer, og det er derfor jeg mener menn (OG kvinner) bør holde seg for gode til å slenge med leppa, fordi man da plasserer seg selv på ett ganske lavt nivå i MINE øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå