Maja Piraya Skrevet 12. september 2011 #1 Skrevet 12. september 2011 Hei, I vinter hadde jeg et par lange støvletter med flat hæl. Disse brukte jeg mye, men de ble dessverre ødelagt på slutten av sesongen. Tenkte jeg skulle kjøpe nye i år, men finner ingen som går over kneet. Er det ikke in med så lange støvletter i år?
Lucky Lips Skrevet 12. september 2011 #3 Skrevet 12. september 2011 Jeg mener da jeg så noen sånne på DNA i dag? Elsker sånne sko! Om du ikke finner det i butikk så kan du jo se om du finner de på nett!
Vannkvinne Skrevet 13. september 2011 #4 Skrevet 13. september 2011 Jeg hadde oppe dette temaet for litt siden, og registrerer det samme som trådstarter. Det er ikke særlig in i år. Nå kjøres det på med ankelstøvletter, og plutselig er det blitt veldig in igjen med høyskaftede støvletter (som ikke går over kneet)til kjoler..Handelstanden skal jo tjene penger. Jeg håper fremdeles å finne nye overknees, men det kan hende jeg må gå for noen som slutter under kneet, og dra ullstrømper over kneet når den kalde tiden kommer.
Glynis Skrevet 13. september 2011 #5 Skrevet 13. september 2011 Kanskje skodesignere har fått nok av å se lubne korte bein i lårhøye støvletter. 1
Christian_S Skrevet 13. september 2011 #6 Skrevet 13. september 2011 Kanskje skodesignere har fått nok av å se lubne korte bein i lårhøye støvletter. Nei, det er ikke alle som kler det like bra. Men stort sett synes jeg det er flott når det er litt lengde på støvlettene. Et tips er kanskje å stikke innom Bianco. Butikken på Oslo City har i hvert fall massivt salg på fjorårets modeller.
Casall Skrevet 18. september 2011 #7 Skrevet 18. september 2011 Jeg har sett endel av det i år også faktisk, men ikke like mange som i fjor. Jeg kommer derimot til å tviholde på mine og bruke de likevel, de er både sexy og gode å gå i.
Gjest Survival Skrevet 18. september 2011 #8 Skrevet 18. september 2011 Har sett flere over-knee støvletter i år ja. Jeg syns veldig få passer disse skoene, men du finner garantert deg ett par dersom du leter. Skoringen f.eks.
Casall Skrevet 18. september 2011 #9 Skrevet 18. september 2011 Har aldri tenkt over at folk ikke passer de. Men det er kanskje noe i det. Synes derimot at så lenge de har høy hæl, så passer de til alle. For da blir man ikke så "stutt".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå