41issirK Skrevet 12. september 2011 #1 Skrevet 12. september 2011 Hei Jeg trenger en ny foundation nå, men er usiker på hvem jeg burde prøve ut. Om jeg skal ha en flytende, en fast en eller i pudder form?? Jeg har et lite problem med de jeg har prøvd. For jeg har veldig fettete hud (så blir velig fort "blank" i huden), mener veldig flink til å rense den da^^ Men hvis det er noen som har et tips om hvilke jeg burde prøve. Så SKRIV ivei
AnonymBruker Skrevet 12. september 2011 #2 Skrevet 12. september 2011 Mineralfoundation fungerer bra på fet hud, her er det mange bra merker å velge mellom. Jeg brukte ID sin en periode, men den er jo relativt dyr. Lóreal har en som kan være verdt å prøve ut!
Gjest ~Good&Bad~ Skrevet 12. september 2011 #3 Skrevet 12. september 2011 Det er et hav av foundationer der ute og det er lett å gå seg bort i jungelen. Har du fet hud så gå for en vannbasert fremfor en som har olje i seg. De fleste billigmerker har olje i seg og de gjør bare vondt verre. Nars sheer glow og Nars sheer matte tror jeg er vannbaserte og inneholder ikke olje. De har også fullt dekkevne. For min del synes jeg de kan bli i det "tørreste" laget da jeg ikke har fet hud. De har forresten veldig lyse farger, noe mange har vanskelig med å finne. Men som en over her sier, så er mineralsminke også verdt å prøve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå