AnonymBruker Skrevet 12. september 2011 #1 Skrevet 12. september 2011 Jeg har med stor sorg oppdaget at et sexy skjørt jeg har gått og siklet på lenge ikke er i salg lengre; Limited Edition DeVille. Utrolig surt, siden jeg om en stund skal på et treff der ganske mange kommer til å gå utfordrende og sexy kledd. Jeg kan jo ikke skille meg for mye ut, men siden jeg ikke er noen lakk/latex/lær-fetisjist blir plutselig utvalget så mye mindre for meg. Så derfor spør jeg alle dere som liker å kle dere i noe pent av den typen klær som ikke passer for en kveld på byen, men som er for sexy til å kun vise til partneren: hva ville DERE likt å gå med? Liker dere lakk og lær, så pøs på med forslag likevel, jeg trenger inspirasjon, og siden kjæresten min ikke har noe imot lakk og lær kan jeg jo ta på det også hvis jeg synes det er pent nok. Personlig er jeg på jakt etter noe som er litt retro, og hvis dere ser på nettsiden jeg linket til ser dere mye av stilen jeg liker. Men - jeg skal altså gå blant folk jeg ikke kjenner så godt også (men ikke ute i offentligheten), og skal derfor ikke sprade rundt i bare undertøyet. Trenger derfor forslag til kjoler og skjørt som gjerne er for utfordrende til å passe til vanlig fest, men ikke for horete heller. Og jeg trenger LINKER! Linker til alle mulige slags sider med pent undertøy, klær og fetisjtøy. har dere ikke forslag til hva JEG kan gå i? Fortell hva dere liker da! Jeg er helt ny i denne verdenen, og trenger inspirasjon, og ingenting er for rått, eller uskyldig. Hilsen en ikke-fetisjist som også vil se råsexy ut på en spesiell type fest...
Gjest HunterLady Skrevet 12. september 2011 #2 Skrevet 12. september 2011 Gjerne noe slikt, bortsett fra akkurat denne som var litt i kjedeligste laget. http://www.oriononlineshop.com/epages/orion_NO.storefront/4e6e79230159e27e271dc0a8017a06aa/Product/View/24703492020?Category=20.26.00.00 Bare synd typen min foretrekker meg naken.. Er bare jeg som liker kostymer. :gjeiper: Ellers har jeg drøssevis med outfits jeg liker, men finner de ikke på nettet akkurat nå (orker ikke lete).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå