Gå til innhold

Jeg klarte å fise i sengen, tror faktisk det skremte ham vekk..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er IKKE et troll, jeg har mest sannsynlig møtt et jævla troll!

Jeg er så dritflau! Hadde overnattingsbesøk av en knallnice fyr som jeg har hatt noe på gang med lenge, vi lå veldig tett sammen, jeg småsov mens han var vel våken. Plutselig merker jeg at jeg slipper den brakfisen, og han ble ganske.. perpleks :sjenert:

Faen så flaut, det tok ikke så lang tid før han måtte skynde seg fordi han var litt sent ute til jobben, osv. 5 dager siden, og jeg har enda ikke hørt noe.

Er det mulig!!?? Ditcha han meg pga noe SÅ teit?? Var jo ikke akkurat meninga heller.

• Liker 6
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff så flaut. Og utrolig teit av han. En ting var om du lå og rapet og prompa og herjet på med vilje (det kan man gjerne bli litt mer kjent med hverandre før man gjør ;) ), men er du uheldig så er du uheldig. Er ikke akkurat slik at vi kan kontrollere fisen når vi sover. Herregudr for en dust.

• Liker 7
Skrevet

Det var veldig merkelig, for både menn og kvinner fiser så det braker av og til.

Menn må forstå at kvinner har gass i seg de også, og at den må ut. Om nettene skjer ofte uhell (brak), og det er en del av virkeligheten og livet.

Innse det.

• Liker 2
Skrevet

Da det skjedde, så ble jeg flau, sikkert ildrød, og tenkte "ups faen...". Men når jeg merka at han plutselig ble litt rar, fikk det travelt og sånn, så ble jeg jo virkelig litt lei meg.. Er det mulig? Uhell skjer jo..

Skrevet

Jeg er IKKE et troll, jeg har mest sannsynlig møtt et jævla troll!

Jeg er så dritflau! Hadde overnattingsbesøk av en knallnice fyr som jeg har hatt noe på gang med lenge, vi lå veldig tett sammen, jeg småsov mens han var vel våken. Plutselig merker jeg at jeg slipper den brakfisen, og han ble ganske.. perpleks :sjenert:

Faen så flaut, det tok ikke så lang tid før han måtte skynde seg fordi han var litt sent ute til jobben, osv. 5 dager siden, og jeg har enda ikke hørt noe.

Er det mulig!!?? Ditcha han meg pga noe SÅ teit?? Var jo ikke akkurat meninga heller.

Det er min verste skrekk å gjøre det. Når jeg sover alene så fiser je en del. Om jeg skulle sovet sammen med noen hadde jeg fått skikkelig mageknipe og tarmsprengning.

Jeg har alltid lurt på hvordan kjærestepar gjør det med fis i senga, jeg kan ikke tenke meg at det er mulig for meg å ikke fise om jeg sover sammen med noen.

Jeg fiser aldri foran folk eller venner, jeg klarer lett en areidsdag uten å fise og om jeg må så stikker jeg på dass.

Men om jeg ligger i senga og er trøtt og i halvsøvne ja da er det greit og kunne slippe en fis. Men hva gjør egentlig dere som er par, når dere sover sammen med fisen?

Kan liksom ikke snakke med noen om det heller, men for meg virker det helt umulig å ikke fise om jeg sover med en kjæreste. Selv så hadde jeg akseptert at en partner måtte fise i senga, da jeg skjønner at man må. Jeg hadde synes at det var ekkelt ellers om han feks gjorde det med vilje, mens han kunne gått bort. Men i senga, ja må man så man der.

Hva gjør dere som er par med fisen i senga?

Skrevet

En sånn fyr er vel ikke noe å samle på uansett, så kanskje det var hell i uhell? :)

• Liker 4
Skrevet

Nå er vi et par og vi fiser når vi må i sengen. Men jeg gjorde ikke det når vi "holdt på". Da gikk jeg i et annet rom og holdt skinkene fra hverandre så det ikkje skulle lage lyd ;) Det funker faktisk ;p

• Liker 2
Skrevet

skulle ikke mer enn en brakfis til for å bli kvitt han... :gjeiper:

• Liker 1
Gjest *Røyskatt*
Skrevet

Altså, om han ikke tåler det, så hadde han ikke tålt mye annet som skjer i ett forhold. Da er det kanskje like greit at han stakk av nå. Jeg skjønner jo at det er utrolig surt for deg når du trodde dette var en skikkelig bra fyr, men tenk om han ikke hadde taklet andre ting lengre uti? Da hadde det bare blitt verre.

Drit i ham om du klarer det :klemmer:

• Liker 1
Skrevet

Nå er vi et par og vi fiser når vi må i sengen. Men jeg gjorde ikke det når vi "holdt på". Da gikk jeg i et annet rom og holdt skinkene fra hverandre

Kloke ord, man er ikke ordentlig kjærester før man kan fise sammen mener nå de fleste.

Det med å dra skinkene fra hverandre må prøves, funker det alltid?

Gjest *Røyskatt*
Skrevet

Det med å dra skinkene fra hverandre må prøves, funker det alltid?

Det kan bekreftes her, ja :fnise:

Skrevet

Altså, om han ikke tåler det, så hadde han ikke tålt mye annet som skjer i ett forhold. Da er det kanskje like greit at han stakk av nå. Jeg skjønner jo at det er utrolig surt for deg når du trodde dette var en skikkelig bra fyr, men tenk om han ikke hadde taklet andre ting lengre uti? Da hadde det bare blitt verre.

Drit i ham om du klarer det :klemmer:

Hahahahah! Nå lo jeg litt høyt, du skjønner kjære deg, det er fordi jeg "dreit i ham" at han stakk i utgangspunktet :skratte:

:hug:

Men dere har alle rett, skulle det ikke mer til, så sier det noe om ham, ikke meg. Men flaut er det jo da, det skal jeg innrømme.. Jaja, slik gikk det.

Takk alle sammen :klemmer:

• Liker 6
Skrevet

Haha, det har skjedd et par ganger her også. Ligger så godt inntil han og holder neeesten på å sovne, og så BRAAAAAAAAAAAAAAAAK!!!! ... så man våkner selv! Herregud... Da blir jeg gjerne helt musestille, lytter intenst etter hans pust for å sjekke om han sover... Også er jeg dødsflau en liten stund før jeg sovner. ;) Hahaha.

Hvis han ikke tålte en fis engang, så må jeg si du bare er heldig som er kvitt han :) Kanskje du nå har tipsa oss alle om en fantastisk metode å teste menn vi er usikre på! :jepp:

• Liker 2
Skrevet

Jeg har alltid lurt på hvordan kjærestepar gjør det med fis i senga,

Men hva gjør egentlig dere som er par, når dere sover sammen med fisen?

:skratte:

Vi putter'n på flaske.

Skrevet

skrive en sms "unskyld for brakinga mi. det var ikke meningen. det bare skjedde" :skratte:

• Liker 1
Skrevet

Husker når jeg og kjæresten nettopp hadde startet forholdet vårt. Og ingen av oss hadde enda slippet den første fisen. En kveld, så begynte vi å le noe så voldsomt, og plutselig kom DEN brakaren fra meg. Utrolig flaut, men vi lo bare godt av det. Hadde aldri trodd at det var jeg som kom til å være først, om ikke så tidlig i forholdet. Men det ble som det ble :fnise:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det er min verste skrekk å gjøre det. Når jeg sover alene så fiser je en del. Om jeg skulle sovet sammen med noen hadde jeg fått skikkelig mageknipe og tarmsprengning.

Jeg har alltid lurt på hvordan kjærestepar gjør det med fis i senga, jeg kan ikke tenke meg at det er mulig for meg å ikke fise om jeg sover sammen med noen.

Jeg fiser aldri foran folk eller venner, jeg klarer lett en areidsdag uten å fise og om jeg må så stikker jeg på dass.

Men om jeg ligger i senga og er trøtt og i halvsøvne ja da er det greit og kunne slippe en fis. Men hva gjør egentlig dere som er par, når dere sover sammen med fisen?

Kan liksom ikke snakke med noen om det heller, men for meg virker det helt umulig å ikke fise om jeg sover med en kjæreste. Selv så hadde jeg akseptert at en partner måtte fise i senga, da jeg skjønner at man må. Jeg hadde synes at det var ekkelt ellers om han feks gjorde det med vilje, mens han kunne gått bort. Men i senga, ja må man så man der.

Jo nå skal du høre! Jeg har et jævla bra triks her. Når du kjenner at en fis er på vei så bretter du begge eller den ene rumpeballen til side, slik at du "fri tilgang"

På denne måten vil ikke fisen møte så mye motstand når den finner veien ut. Det blir bare en stille fffff istdenfor en frrrrrrrruuuuuppp.

Funker dritbra hver gang. Eventuell lukt, der har jeg ikke så mange tips. Tviholde på dyna rundt seg og håpe på det beste kanskje.

Endret av Uglefot
  • Liker 4
Skrevet

Eventuell lukt, der har jeg ikke så mange tips. Tviholde på dyna rundt seg og håpe på det beste kanskje.

Ha en eske med fyrstikker klar under hodeputa til enhver tid.

"hm? skulle bare se hva klokka var, vennen"

Skrevet

Ha en eske med fyrstikker klar under hodeputa til enhver tid.

"hm? skulle bare se hva klokka var, vennen"

"Ja, og lyset på mobilen hadde gått!"

:nigo:

• Liker 4
Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Eventuell lukt, der har jeg ikke så mange tips. Tviholde på dyna rundt seg og håpe på det beste kanskje.

Pakk dyna godt rundt deg selv og så lufter litt sånn diskret i fotenden :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...