Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har opprinnelig møk blond/musegrått/kommunebrunt hår, men er fortiden lys askeblond. Etter MANGE år med farging og bleking vil jeg nå ha tilbake min naturlige hårfarge som jeg vil friske opp med lyse striper.. Men til casen: Hvis jeg hettestriper håret mitt mørk blond/lys brun i mitt lyse askeblonde, tror dere det vil se naturlig ut? Noen som har prøvd å hettestripe brunt? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mest sannsynlig vi du få ett "grått" resultat, avhengig av hvor blond du er nå. Ville anbefalt og få en frisør til og mikse en minicolor som ser ut som mest mulig lik din farge.Om du striper det mørkt først, og deretter finner ut at du ikke er fornøyd, vil du få veldig mye nyanser i håret, som ikke nødvendigvis ser bra ut :)

Skrevet

Jeg hette"bleket" mitt hår fra svart til brunt siden jeg vil tilbake til min naturlige farge. Det funket veldig fint den veien i alle fall! Men jeg anbefaler deg ikke å gjøre det hjemme! Gjør det hos en god frisør som har peiling... ;)

Skrevet

Takk for svar:) Men har så dårlig erfaring med frisører. Sykt dyrt og jeg har egentlig aldri blitt så veldig fornøyd.. Kansje bare uflax..

Skrevet

Hvis du brunstriper blondert hår, risikerer du at brunfargen går ut og du sitter igjen med rødrosa striper. Ikke å anbefale å gjøre hjemme i allefall.

Skrevet

Takk for svar:) Men har så dårlig erfaring med frisører. Sykt dyrt og jeg har egentlig aldri blitt så veldig fornøyd.. Kansje bare uflax..

Nei det er ikke bare uflaks! Det er vanskelig å finne en frisør man liker. Jeg stoler kun på èn! Og det er en venn av familien.

Skrevet (endret)

Jeg har gjort dette, men med masse, masse små foliestriper. De går litt fort ut, men det blir et veldig bra resultat etter tid. Måtte ta nye en måned etter første gang, og etter det var jeg veldig fornøyd. Beste måten om man har langt hår, synes jeg.

Edit: var forøvrig minicolor ja, bare hakket varmere i fargen enn etterveksten min.

Endret av Badabing
  • 9 måneder senere...
Gjest nysgjerrigperen
Skrevet

Dette lurer jeg også på. Hvis man er mørk blond, og striper håret i lysebrune striper, vil man få et naturlig resultat?

Noen som har erfaringer?

Takker dere som gidder å svare maange ganger! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...