Hotslash Skrevet 12. september 2011 #1 Skrevet 12. september 2011 Jeg har opprettet meg en blogg hos Google, hos Blogger.com. Og i den anledning så lurer jeg på hvordan man tagger, eller om det i det hele tatt går ann her? Jeg trodde kanskje etikettene var tags? I samme omgang lurer jeg på om dere har noen andre gode tips til hvordan man kan få flere treff? Takk folkens;) Bloggen min er: www.evas-oase.blogspot.com Ta gjerne turen innom å kommenter innleggene mine!
Hotslash Skrevet 13. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2011 Søkeord på en måte. La oss si jeg hadde "tagget" innlegget mitt med "sminketips, MAC, fluidline" så hadde de som søkte på "sminketips med mac fluidline" fått opp mitt innlegg om dette?
Safira Skrevet 13. september 2011 #4 Skrevet 13. september 2011 Hvis du nevner "sminketips med mac fluidline" i innlegget vil man kunne finne innlegget ved å søke på det. Du trenger ikke å sette det som "etiketter". For å få fler lesere kan du jo for eksempel kommentere andres blogger?
Hotslash Skrevet 14. september 2011 Forfatter #5 Skrevet 14. september 2011 Hvis du nevner "sminketips med mac fluidline" i innlegget vil man kunne finne innlegget ved å søke på det. Du trenger ikke å sette det som "etiketter". For å få fler lesere kan du jo for eksempel kommentere andres blogger? Ok, Takk Ja, jeg skal gjøre det. Har kommentert på noen blogger ihvertfall, men slikt tar tid Var veldig usikker på dette med etiketter og tags og greier. Da vet jeg hvertfall at jeg slipper å tenke mer på det..:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå