Gå til innhold

Kan man "tagge" på Blogger.com/ og hvordan få treff?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har opprettet meg en blogg hos Google, hos Blogger.com. Og i den anledning så lurer jeg på hvordan man tagger, eller om det i det hele tatt går ann her? Jeg trodde kanskje etikettene var tags? I samme omgang lurer jeg på om dere har noen andre gode tips til hvordan man kan få flere treff?

Takk folkens;)

Bloggen min er: www.evas-oase.blogspot.com

Ta gjerne turen innom å kommenter innleggene mine!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tagger hva?

Skrevet

Søkeord på en måte. La oss si jeg hadde "tagget" innlegget mitt med "sminketips, MAC, fluidline" så hadde de som søkte på "sminketips med mac fluidline" fått opp mitt innlegg om dette?

Skrevet

Hvis du nevner "sminketips med mac fluidline" i innlegget vil man kunne finne innlegget ved å søke på det. Du trenger ikke å sette det som "etiketter".

For å få fler lesere kan du jo for eksempel kommentere andres blogger?

Skrevet

Hvis du nevner "sminketips med mac fluidline" i innlegget vil man kunne finne innlegget ved å søke på det. Du trenger ikke å sette det som "etiketter".

For å få fler lesere kan du jo for eksempel kommentere andres blogger?

Ok, Takk :takke: Ja, jeg skal gjøre det. Har kommentert på noen blogger ihvertfall, men slikt tar tid :sjenert:

Var veldig usikker på dette med etiketter og tags og greier. Da vet jeg hvertfall at jeg slipper å tenke mer på det..:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...