Gå til innhold

Naken med eller uten ?

Nøste

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi sover nakne. Barna er så store at de forlengst har sluttet å krype opp i senga til oss. Men ærlig talt, små barn får vel ikke traumer av at mor og far sover nakne? Det må vel være hvis foreldrene "lærer" barn at nakenhet er skamfullt at det kan bli traumatisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig sover jeg naken. Når jeg skal sove hos andre, og må ha klær på, så sover jeg såå dårlig.

Og truse; DET er usexy det. Hadde jeg truffet en gutt/ mann som brukte det, så hadde jeg nok vent han av med det ganske fort. Har ikke inntrykk av at det er mange i min generasjon som bruker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi sov nakne i mange år, helt til gutten vår begynte å komme på nattevandring på egenhånd. Siden det har jeg begynt å sove med pysj (dvs. truse og singlet, stort sett). Mannen min sover fremdeles naken.

Men ærlig talt, små barn får vel ikke traumer av at mor og far sover nakne?  Det må vel være hvis foreldrene "lærer" barn at nakenhet er skamfullt at det kan bli traumatisk?

For min del har ikke dette noe med traumer å gjøre. Syns rett og slett at det er unødvendig at sønnen min skal skal sove helt inntil min nakne kropp. Han kryper nemlig som regel under dyna mi, og ligger og vender og vrier seg alle mulige og umulige steder.

Jeg syns forøvrig dette med å sove naken eller ei er en vanesak. Brukte litt tid til å venne meg av med å sove naken, men nå koser jeg meg med litt klær, og blir lett kald uten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde altså ikke tort å vise meg for er ei jente i boxer, ville nok bli redd for å bli ledd av. Det blir som å gå i Hærens underbukser, det fikk jeg nok av for tre år siden. Eller som å gå i faderns lange underbukser. Tror dere virkelig at en mannlig stripper hadde hatt noen mulighet hvis det kom fram en boxer på vei mot nakenheten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...