Gå til innhold

Naken med eller uten ?

Nøste

Anbefalte innlegg

Nakne :D

Men har masse pysjer som brukes borte og når vi har overnattingsgjester..

Pysjene brukes foresten mest til å slafse rundt på lørdag g søndags formiddag.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bjørnsdatter

I bjørnehiet sover vi nakne - og jeg forundrer meg stort hver gang jeg ser på tv at de legger seg med alle klærne på. De har til og med sex med alle klærne på! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Phoenix (utt. Føniks)

Hei jenter.

Ser at mange av typene har bokser på seg om natta, og då truleg også om dagen. Det er då komplett usexy? Som om mi kjære skulle ha på seg mamelukkar!!! Sjølv går eg sjølvsagt i flott truse, noko meir ville jo vera ubehageleg om dagen og usexy om natta. Jenter, prøv på ein fin måte å formidle til desse karane at ei formtilpassa truse er det som skal til for at han skal vera maskulin og moderne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sover naken, han i boxer. Sover jeg borte har jeg stort sett truse og singlet. Pysjamas tar jeg på meg om kveldene før jeg skal legge meg, og bare sitter og koser meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

naken...bortsett fra når det er bikkje-kaldt.... da er det på med tjukke sokker.... ikke særlig sexy da, men de varmer godt.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter.

Ser at mange av typene har bokser på seg om natta, og då truleg også om dagen. Det er då komplett usexy? Som om mi kjære skulle ha på seg mamelukkar!!! Sjølv går eg sjølvsagt i flott truse, noko meir ville jo vera ubehageleg om dagen og usexy om natta. Jenter, prøv på ein fin måte å formidle til desse karane at ei formtilpassa truse er det som skal til for at han skal vera maskulin og moderne.

Truse på mannfolka? Om min kjæreste hadde dratt på seg en truse hadde den nok blitt fjernet ganske fort igjen, og ikke fordi jeg ville blitt vill av lyst.. men heller fordi jeg hadde hatt et sterkt ønske om å brenne den! Truse er ille, truse er ekkelt og usexy.. smaken er som baken visstnok, men jeg trodde de fleste jenter foretrakk menn i boxer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ligger vi nakne, det er det beste. Men jeg får et lite problem, nesten alltid når jeg våkner på natta, så har jeg en stivert. ER det flere med samme problemet her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[]

Truse på mannfolka? Om min kjæreste hadde dratt på seg en truse hadde den nok blitt fjernet ganske fort igjen, og ikke fordi jeg ville blitt vill av lyst.. men heller fordi jeg hadde hatt et sterkt ønske om å brenne den! Truse er ille, truse er ekkelt og usexy.. smaken er som baken visstnok, men jeg trodde de fleste jenter foretrakk menn i boxer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi sover nakne vi, så lenge vi er hjemme vel og merke :blunke: Og ang. denne truse vs. boxer-debatten har jeg bare en ting å si for min del, det SKAL være boxer...truse er usexy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg liker ikke å sove naken, føler meg uvel i tilfelle noe skal skje og jeg må raskt ut av senga. Så jeg sover i en stor, deilig boxer og en singlet og mannen min i boxer. Dere som sover nakne, har dere barn? Jeg har fortsatt traumer om min mor som alltid sov naken og jeg som liten kom inn i senga til hun og pappa...uff, uff....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...