AnonymBruker Skrevet 12. september 2011 #1 Del Skrevet 12. september 2011 Bruker ikke briller, men har så lyst til å kjøpe en annen farge til øynene mine. Er det noen her som har kjøpt dette? Erfaringer ved bruk? Bra steder å kjøpe på nett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2011 #2 Del Skrevet 12. september 2011 Bruker ikke briller, men har så lyst til å kjøpe en annen farge til øynene mine. Er det noen her som har kjøpt dette? Erfaringer ved bruk? Bra steder å kjøpe på nett? Hei, jeg har prøvd alle mulige farger i linser og bestilt så og si overalt. Det er alltid morro å prøve en ny farge, da blir det også nye øyenskygger som testes Jeg vil anbefale http://www.fargelinser.no Her får du til og med gratis frakt, pass på at du bestiller farger som DEKKER din om du er ute etter en helfarge. Har driti meg ut noen ganger på det og bestilt linser som skal lage spill i din egen øyenfarge. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Consensio Skrevet 12. september 2011 #3 Del Skrevet 12. september 2011 Jeg kjøper bare månedslinser med farge. Noen ganger bruker jeg blå, andre ganger grønne, noen med mønster osv. Det er ikke noe annerledes enn vanlige linser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 15. september 2011 #4 Del Skrevet 15. september 2011 Lenson har ganske bra utvalg og gode priser. Kjøper både vanlige og fargede linser der selv og er kjempefornøyd. Bruker daglinser til vanlig, men fargelinsene kjøper jeg i 30dagers/månedslinse-versjon. Da kan du bruke dem hver dag i 30 dager sammenhengende, men de må taes ut og renses hver kveld. Linsevæske får du også på Lenson. MEN; selv om du ikke bruker briller eller linser for å korrigere synet er det viktig å bestille en tilpasningstime hos optiker slik at de kan sjekke om øynene dine takler linser, og at du kan lære å sette inn/ta ut linsene og rense dem ordentlig. Det er noe drit med øyebetennelser og katarr om du driter deg ut fordi du egentlig ikke vet hvordan du skal bruke linsene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mufi Skrevet 16. september 2011 #5 Del Skrevet 16. september 2011 Har også bestilt på Lenson! Knallfint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirali Skrevet 16. september 2011 #6 Del Skrevet 16. september 2011 Bare husk på å sjekke at linsene du bestiller er "kompatible" med din øyenfarge. Jeg har kjempemørke øyne, og trodde det skulle bli såååå fint med linsene jeg bestilte, men det syntes ikke litt en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 16. september 2011 #7 Del Skrevet 16. september 2011 det er billigere med linser uten styrke. Lenson var jo svindyrt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Consensio Skrevet 16. september 2011 #8 Del Skrevet 16. september 2011 Nordiclenses.no bruker jeg. Da bestiller jeg 1 pakke med 6 månedslinser til 500kr. Dette er da linser med styrke og farge. 500kr for 3 måneder er ikke så ille syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå