Gå til innhold

Gutter og størrelse

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Gutter bryr seg som oftest mer om størrelse, selv om det handler om teknikk og måten man har utfører sexøkten på.. Og ikke BARE størrelsen..

Min penis er på en lengde på ca midt i mella 16-17 cm. Eksen klagde over at jeg gikk før langt inn, så lang nok er det tydeligivis.. Men er vel mer tykkelse man skal tenke på, jenter?

Har ikke målt omkretsen på min enda, men tykkelsen passer fint sammen med lengden på penisen. Ser naturlig ut ^^

Hva synes dere jenter, er 16-17cm lite eller akkurat passe ? Er selv fornøyd med størrelsen og tykkelsen :)

Mvh Anonym.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallooooooooooo! Søk opp penis/kuk størrelse så finner du 2967 tråder om samme tema! Tror du at du får andre svar enn de 45902 svarene som allerede er gitt?? Det skulle vært forbudt å lage flere tråder om dette temaet. Får lyst å rive av meg håret!!!!!! :kjefte:

• Liker 2
Skrevet

Selvom jeg ikke er kvinne vil jeg tro at de aller fleste jenter vil være mer enn fornøyd nok med det :)

Skrevet

Uansett hva man spør på Kvinneguiden, så er det nok spurt 10000 ganger før på andre nettsider.. Så hva er greia med å lage "kvinneguiden" der man kan stille spørsål om ALT innenfor sexualitet, forhold osv.. ? :)

Spør meg om noe som ikke er gitt svar på fra før av...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...