Gjest Anonymous Skrevet 30. november 2003 #1 Skrevet 30. november 2003 Idet siste har jeg hatt mye blødninger pga p-sprøyten. Dette har nå gitt seg for en stund, men nå har jeg begynner jeg å blø hvis jeg har samleie. Jeg blør også hvis jeg får orgasme på egenhånd+smerter som ligner menssmerter. Er det sprøyta som forårsaker dette? Kan det ha noe med sammentrekningene som man har i livmoren når man får orgasme å gjøre tro? Jeg blør kun akkurat da orgasmen kommer og litt etterpå, så gir det seg. Svarer forresten gynekologer på slike spm over telefon? Var på gu for noen måneder siden og alt var bra, så noe alvorlig kan det vel ikke være eller? Er 21år.
Diva Skrevet 1. desember 2003 #2 Skrevet 1. desember 2003 Gynekologer svarer vanligvis ikke på medisinske spørsmål over telefon. Det hører i allefall med til sjeldenhetene og da tar de gjerne et lite honorar. De fleste leger har ikke særlig mye telefontid lengre,- de har rett og slett ikke tid. Jeg synes du bør bestille ny time hos gynekolog og forklare situasjonen jeg,- selv om alt var ok for en liten stund siden.. ( tok du opp dette forrige gang da ? ) Lykke til
Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2003 #3 Skrevet 1. desember 2003 Tusen takk for svar Diva! Sist jeg var på gu var vanlig rutineskjekk, og da hadde jeg ikke de problemene jeg har fått nå.. Skal bestille time i morra jeg.
Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2003 #5 Skrevet 1. desember 2003 Takk, skal fortelle hvordan det går.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå