Gå til innhold

Jomfru

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en m25 som er jomfru, det er vanskelig å få seg dame. Jenter jeg kjenner har jeg ingen sjanse på da de vet jeg er jomfru så det er bare å glemme.

Det er visst ganske sært å være jomfru og venner eller venners-venner finner det raskt ut så da har jeg ingen sjanse og det er nok en turn-off for de. De synes nok jeg er litt rar som er det og at det må være noe galt med meg.

Min eneste sjanse er på byen slik jeg ser det, der damene ikke vet at jeg er jomfru. Jeg synes jeg får ganske god respons på byen og flere damer viser interesse. Jeg er nok for forsiktig/tilbakeholden det er det som ødelegger for meg. Dersom en dame sender meg et langt blikk, blir jeg forlegen uansett hvor full jeg er. Om en dame kommer å setter seg på fanget, kysser meg på kinnet eller gir en klem blir jeg også forlegen og jeg har hørt de har sagt at de synes jeg ser redd ut. Det er ikke kult. Så jeg klarer altså å tiltrekke meg en del pene damer pga utseende, men om det blir hett/flørt så stivner jeg litt til og kommer ikke videre. Det er nok pga manglende erfaring og dertil redsel og usikkerhet.

Så hva gjør man egentlig om en dame virker hypp og sender langt blikk, drar deg ut på dansegulvet, klemmer deg, kyss på kinnet. Jeg virker nok veldig usikker, normalt drikker jeg ikke mye, men det har heller ikke hjulpet å drikke veldig mye det samme skjer da. Jeg har etterhvert hatt mange muligheter, men jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre, jeg blir passiv,redd og handlingslammet.

Draget har jeg, men det stopper liksom opp da det blir intimt med kroppskontakt, blikk, flørt som alle liker og kan men som skremmer meg.

Så hva kan jeg gjøre for å bli tryggere med kroppskontakt, blikk, kyss etc

Tips?

Videoannonse
Annonse
Gjest Hard Ride
Skrevet (endret)

Drikker du nok øl? Altså, ikke for mye, men nok til å miste nok hemninger.

Endret av Hard Ride
Skrevet

Jeg er en m25 som er jomfru, det er vanskelig å få seg dame. Jenter jeg kjenner har jeg ingen sjanse på da de vet jeg er jomfru så det er bare å glemme.

Det er visst ganske sært å være jomfru og venner eller venners-venner finner det raskt ut så da har jeg ingen sjanse og det er nok en turn-off for de. De synes nok jeg er litt rar som er det og at det må være noe galt med meg.

Min eneste sjanse er på byen slik jeg ser det, der damene ikke vet at jeg er jomfru. Jeg synes jeg får ganske god respons på byen og flere damer viser interesse. Jeg er nok for forsiktig/tilbakeholden det er det som ødelegger for meg. Dersom en dame sender meg et langt blikk, blir jeg forlegen uansett hvor full jeg er. Om en dame kommer å setter seg på fanget, kysser meg på kinnet eller gir en klem blir jeg også forlegen og jeg har hørt de har sagt at de synes jeg ser redd ut. Det er ikke kult. Så jeg klarer altså å tiltrekke meg en del pene damer pga utseende, men om det blir hett/flørt så stivner jeg litt til og kommer ikke videre. Det er nok pga manglende erfaring og dertil redsel og usikkerhet.

Så hva gjør man egentlig om en dame virker hypp og sender langt blikk, drar deg ut på dansegulvet, klemmer deg, kyss på kinnet. Jeg virker nok veldig usikker, normalt drikker jeg ikke mye, men det har heller ikke hjulpet å drikke veldig mye det samme skjer da. Jeg har etterhvert hatt mange muligheter, men jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre, jeg blir passiv,redd og handlingslammet.

Draget har jeg, men det stopper liksom opp da det blir intimt med kroppskontakt, blikk, flørt som alle liker og kan men som skremmer meg.

Så hva kan jeg gjøre for å bli tryggere med kroppskontakt, blikk, kyss etc

Tips?

Du må exponere deg for damer og situasjoner som flørt,blikk kontakt,kyss , klem ,dans ,SEX osv MYE OG OFTE for å bli kvitt angsten din.

Jo oftere du gjør dette,jo mer vil du slappe av i slike situasjoner.Føle deg mer selvsikker og trygg.Det verste du kan gjøre mot deg selv og egen selvutvikling sosialt -er å trekke deg unna når du blir engstelig eller skremmt .Da overvinner du aldri angsten for nærhet,flør,blikk kontakt osv Du kan gjerne bremse henne,men ikke avvis.

Hva er du egentlig redd for ? Klarer du å beskrive hvorfor du er redd for dette? Hallo,en liten dame kan ikke tvinge deg til å gå lengre,enn du ønsker selv.Og dersom du er engstelig og for tilbakeholden ovenfor henne og ikke aner hva du skal gjøre ,er det ikke bare bra da at hun er litt mer trygg og pågående ?.Slik at hun kan vise vei og få igang intimiteten på en naturlig måte uten at du behøver å gjøre så mye selv? Skulle tro at en erfaren,trygg,selvsikker dame som vet hva hun vil og som liker deg KJEMPEGODT ,skal kunne hjelpe deg lettere igjennom disse hindringene.Vil hun ha sex med deg,viser hun deg det tydelig ,og dersom du ikke virker avvisende,vil hun nok gjøre halve jobben selv og dermed gjøre det enklere for deg. Blir det feil eller synes du det er ok-at dama tar litt over forde hun skjønner at du er litt nervøs og derfor tilbakeholden?.Kanskje t.o.m avvisende pga angst.

Liker selv en mann som jeg mistenker har samme problemer som deg.Men er usikker på om han er avvisende eller bare trekker seg tilbake pga angst? Om han vil eller ikke.Det blir jeg ikke klok på.Han sender så mixede signaler.Jeg aner ikke hvordan jeg skal forholde meg til han ? Føler jeg har vært unormalt pågående og initiativrik,nettopp pga hans tafatthet .Føler nesten jeg har dummet meg ut,så ivrig som jeg har vært i å få kontakt,med en som tydeligvis bare blir redd og stikker av å gjemmer seg.Skal jeg fortsette å flørte og være extra vennlig til tross for slik oppførsel som kan tolkes avvisende? Men jeg mistenker han for å lide litt av angst for slike ting.Ettersom jeg liker han godt.Vil jeg ikke gi han opp så lett...

Er du redd for at dama skal merke at du er usikker i disse situasjonene ? Tro meg,det gjør ingenting om du viser det ovenfor henne.De fleste damer synes slike menn er tiltalende og søte.Vi tenker ingenting nedlatende eller negativt om en mann,dersom han oppfører seg usikkert,nervøst og engstelig.Vi har også disse følelsene selv,og vet hvor vanskelig det er,å føle seg så usikker.Vi har full forståelse for det.Og dersom hun virkelig liker deg.Gir hun blaffen i om du er jomfru eller bare dritnervøs ...Hun blir glad og fornøyd bare hun får positiv respons fra deg.Mer Skuffende er det om du trekker deg unna og virker avvisende forde du er redd.Da gir hun opp.Får hun ikke noe belønning for å vise deg oppmerksomhet,vil hun bare gi opp til slutt og hun vil tro at du ikke er interesert i henne.Du må gi noe tilbake selv,dersom du ønsker beholde kontakten med henne.Ikke trekk deg vekk.Du bare ødelegger for deg selv med det.Og du lærer ingenting av det.

Det er faktisk KUNN EN KVINNE som kan hjelpe deg over denne angsten.Er hun betatt av deg og liker deg.Er hun den rette til å gjøre det.Hun vil ha tomodighet,hun vil gjøre det enkelt for deg.

Du vil gå ut av forholdet med en ny selvsikkerhet du ikke trodde var mulig for deg å ha.Du vil lære utrolig mye av å være sammen med henne.Du vil bli kvitt angsten da for alltid tror jeg .Skaff deg en kjæreste/ forhold.Du vil lære masse av det.

Skrevet

Hva er du egentlig redd for ?

Ikke direkte redd, men mer handlingslammet. Man handler av erfaring og jeg har ingen

Klarer du å beskrive hvorfor du er redd for dette? Hallo,en liten dame kan ikke tvinge deg til å gå lengre,enn du ønsker selv.Og dersom du er engstelig og for tilbakeholden ovenfor henne og ikke aner hva du skal gjøre ,er det ikke bare bra da at hun er litt mer trygg og pågående ?.Slik at hun kan vise vei og få igang intimiteten på en naturlig måte uten at du behøver å gjøre så mye selv?

Jeg vil ikke være for pågående/tafsete, de fleste gutter går rett på tafsing og klining det tør jeg ikke.

Skulle tro at en erfaren,trygg,selvsikker dame som vet hva hun vil og som liker deg KJEMPEGODT ,skal kunne hjelpe deg lettere igjennom disse hindringene.Vil hun ha sex med deg,viser hun deg det tydelig ,og dersom du ikke virker avvisende,vil hun nok gjøre halve jobben selv og dermed gjøre det enklere for deg.

Jeg er ikke avvisende, men jeg klarer ikke komme videre med å ta initativ, hva gjør man om en dame feks gir en klem og sier man er søt. Da slutter jeg og tenke og blir still og forlegen. Jeg liker det, men vet ikke hva jeg skal gjøre da jeg ikke har erfaring

Blir det feil eller synes du det er ok-at dama tar litt over forde hun skjønner at du er litt nervøs og derfor tilbakeholden?.Kanskje t.o.m avvisende pga angst.

Jeg tror ikke jenter liker å ta for mye initativ, de viser nok ineresse og initativ. Problemet er at jeg ikke klarer å vise interesse eller initativ og da stopper det opp. Hva gjør man om en jente klemmer deg og sier man er kjekk?

Liker selv en mann som jeg mistenker har samme problemer som deg.Men er usikker på om han er avvisende eller bare trekker seg tilbake pga angst? Om han vil eller ikke.Det blir jeg ikke klok på.Han sender så mixede signaler.Jeg aner ikke hvordan jeg skal forholde meg til han ? Føler jeg har vært unormalt pågående og initiativrik,nettopp pga hans tafatthet .Føler nesten jeg har dummet meg ut,så ivrig som jeg har vært i å få kontakt,med en som tydeligvis bare blir redd og stikker av å gjemmer seg.Skal jeg fortsette å flørte og være extra vennlig til tross for slik oppførsel som kan tolkes avvisende? Men jeg mistenker han for å lide litt av angst for slike ting.Ettersom jeg liker han godt.Vil jeg ikke gi han opp så lett...

Er du redd for at dama skal merke at du er usikker i disse situasjonene ? Tro meg,det gjør ingenting om du viser det ovenfor henne.De fleste damer synes slike menn er tiltalende og søte.Vi tenker ingenting nedlatende eller negativt om en mann,dersom han oppfører seg usikkert,nervøst og engstelig.Vi har også disse følelsene selv,og vet hvor vanskelig det er,å føle seg så usikker.Vi har full forståelse for det.Og dersom hun virkelig liker deg.Gir hun blaffen i om du er jomfru eller bare dritnervøs ...Hun blir glad og fornøyd bare hun får positiv respons fra deg.Mer Skuffende er det om du trekker deg unna og virker avvisende forde du er redd.Da gir hun opp.Får hun ikke noe belønning for å vise deg oppmerksomhet,vil hun bare gi opp til slutt og hun vil tro at du ikke er interesert i henne.

De gir opp til slutt pga mitt manglende initativ

Du må gi noe tilbake selv,dersom du ønsker beholde kontakten med henne.Ikke trekk deg vekk.Du bare ødelegger for deg selv med det.Og du lærer ingenting av det.

Jeg trekker meg ikke vekk, men jeg klarer ikke komme videre til neste steg da jeg mangler erfaringen

Det er faktisk KUNN EN KVINNE som kan hjelpe deg over denne angsten.Er hun betatt av deg og liker deg.Er hun den rette til å gjøre det.Hun vil ha tomodighet,hun vil gjøre det enkelt for deg.

Du vil gå ut av forholdet med en ny selvsikkerhet du ikke trodde var mulig for deg å ha.Du vil lære utrolig mye av å være sammen med henne.Du vil bli kvitt angsten da for alltid tror jeg .Skaff deg en kjæreste/ forhold.Du vil lære masse av det.

Jeg vil gjerne ha en dame

Skrevet

prøvd nettdating sider? jeg vet det er litt tabu, men.. og så går det ann å si at du er sjenert :)

Skrevet

Jeg tror ingen dame tør å bare gå bort til deg å gi deg en klem,hvis du ikke innbyr og inviterer henne tydelig selv til slik kontakt,via signaler du gir via ditt kroppsspråk osv.At du selv viser ønske om kontakt ved å hilse flrst,se på henne ,gi henne oppmerksomheten din.Still deg nært henne,og vis at du gjerne vil prate/ha kontakt hver gang dere ses.Kunn hvis hun føler seg trygg på at du virkelig liker henne ,først da tør hun å vise deg sine følelser mer åpent,alltså eks gi deg klem og si du er kjekk etc

Hva du gjør da? Da bør du ta imot klemmen,holde rundt henne også og gi et kompliment tilbake til henne.Eks at du synes hun er søt,deilig osv Så vanskelig er det ikke.

Nei kvinner liker ikke å måtte ta for mye initiativ ovenfor menn.Det blir jo helt galt og feil om det bare er hun som skal gjøre det hver gang.Mens du forholder deg like passiv.

Dersom du ikke tar noe initiativ,vil hun jo tenke at du ikke er interesert nok i henne.Hun kan føle seg dum siden hun trodde du likte henne.Hun kan tenke at hun har tolket deg helt feil og rett og slett bare tabber seg ut ovenfor deg ved å ta initiativ,så lenge du forholder deg passiv.Veldig ubehagelig å ikke vite hvor man har hverandre.

Har hun vist deg at hun liker deg og ønsker kontakt.Bør du vise det tydelig tilbake,ENDA tydeligere enn henne,siden du tross allt er mann.Forventes det at du skal være litt mer pågående enn kvinnen.For deg er det riktig oppførsel som mann.

For henne som kvinne,vil det kollidere med hennes kjønnsrolle.Det vil være unaturlig for henne å gjøre det.Selv om hun ønsker å gjøre det,for å raskere oppnå fremgang...

Hun skal være utrolig sterkt tiltrukket av deg,for å gå utenfor sin normale forventelige adferd som kvinne og sin kjønnsrolle.Noen kvinner gjør det en skjelden gang når de blir veldig fristet til det.Men det føles ikke godt å måtte være så pågående på en mann,for å få kontakt.Det føles som om mann tigger han om oppmerksomhet.Og det er kjipt når mannen får deg til å føle deg lite verd,lite attraktiv,lite ønsket og begjært.Så lite at hun må gjøre allt selv,skal det bli noe.Du piner henne langsomt slik.Dette er grusomt.Jeg skjønner om hun mister interessen.Dette får henne til å føle seg dårlig.Så elendig at hun kanskje tenker,er han virkelig verd dette? Det finnes andre menn der ute,vet du.Som er mye lettere å ha med å gjøre.Så vær forsiktig med å være passiv for lenge,dersom du faktisk vil ha henne.Bør du smi mens jernet er varmt.

Og før hun mister motet og evt.også interessen etterhvert.Pga manglende oppmerksomhet og initiativ.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...