Malum Skrevet 12. september 2011 #1 Skrevet 12. september 2011 Jeg er håpløs på vindusvask, og nå lurer jeg på om jeg har funnet redningen i Kärcher vindusvasker. Eller er det penger ut av vinduet? Finnes det noen her som har erfaring med den?
hufsa! Skrevet 13. september 2011 #2 Skrevet 13. september 2011 Heia,ja jeg har den.Kun brukt den 1 gang men er kjempefornøyd og vennene rundt har kjøpt samme.De garanterer 0 striper for det var mitt problem.Hver gang sola sto på og stripete vinduer er fælt!Kjøpte på Jernia og ho hadde den og ho sa 0 striper så kasta meg på.Måtte øve litt for å holde nalen riktig,så den sur inn vannet og ikke etterlater riper.Brukte den også inne på vitrineskap og speilen,er kjempefornøyd.
Namine Skrevet 13. september 2011 #3 Skrevet 13. september 2011 har den ikke selv, men den så jo veldig kjekk ut ut i fra videoer på youtube da.
Malum Skrevet 13. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 13. september 2011 Det høres jo lovende ut, hufsa! Er den tung? Namine. youtube tenkte jeg ikke på engang, det må sjekkes ut. Takk for tips.
hufsa! Skrevet 13. september 2011 #6 Skrevet 13. september 2011 Det høres jo lovende ut, hufsa! Er den tung? Namine. youtube tenkte jeg ikke på engang, det må sjekkes ut. Takk for tips. Nei,den er ikke tung.Ja.ligger endel videoer ute på den.Så ei gammal dame i DK som suste over vinduene med den,det var da jeg tenkte at den må jo være genial.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå