AnonymBruker Skrevet 12. september 2011 #1 Skrevet 12. september 2011 Jeg har ikke særlig struttepupper. Ja, spørsmålet er vel om en sånn kjole kan passe og holde seg oppe?
Moscato Skrevet 12. september 2011 #2 Skrevet 12. september 2011 Ja, men det blir ikke nødvendigvis pent, og det avhenger av mange ting (for eksempel undertøyet du bruker).
Evelita Skrevet 12. september 2011 #3 Skrevet 12. september 2011 Bruk korsett. Kjolene sitter de. Ofte har kjolene sydd inn ganske mye støtte også. Kan bli knallfint. Har flere venninner med stor byste som kledde fint en stroppeløs "tubetopp"
bobbi Skrevet 12. september 2011 #4 Skrevet 12. september 2011 (endret) *slett Endret 12. september 2011 av bobbi
Kontormus Skrevet 12. september 2011 #5 Skrevet 12. september 2011 Min kjole, kjøpt i butikk i Oslo, var så figurvennlig i seg selv at det eneste jeg trengt i tillegg var kun en truse. Med mindre man velger enkleste sort, så er mange av de stroppeløse kjolene slik.
FruN Skrevet 12. september 2011 #6 Skrevet 12. september 2011 Du trenger virkelig ikke bekymre deg Bare ha skikkelig undertøy - og brudesalongen burde kunne hjelpe deg der! Jeg skal ha stroppeløs kjole, og har E-cup i BHstr. Null problem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå