Gjest FunKid Skrevet 12. september 2011 #1 Skrevet 12. september 2011 (endret) Hei. Det er ca 3 uker siden jeg og eksen slo opp. Jeg har enda ikke kommet over henne, tenker på henne om kveldene (sliter litt med å sovne), ser jeg filmer eller feks et tv program som hun og jeg så, da blir jeg skikkelig lei meg å kjenner savnet etter henne, men så vil jeg heller ikke ha henne tilbake. Men jeg har lyst på ny kjærest! Føles egentlig ALT før tilig ut egentlig, bare 3 uker etter bruddet i langt forhold (2 år og 8 måneder). Er det galt av meg å tenke slikt ? Burde jeg kanskje vente til jeg har eksen HELT ut av hodet mitt ? Savner noen å kose med, savner en som kan være der før meg, savner rett å slett ei jenta som jeg kan ta vare på. Kanskje alt dette savnet er mer rettet mot min eks ? Men da ville jeg jo ikke ha ei ny jenta heller. Når jeg var i forhold, så savnet jeg singel livet. Men når jeg faktisk endelig har blitt singel, så savner jeg ALT som er i et forhold.. Mvh Patrick. Endret 12. september 2011 av FunKid
Gjest NozMonster Skrevet 12. september 2011 #2 Skrevet 12. september 2011 hmmm...jeg synes du bør komme deg over henne før du får deg en ny kjæreste altså... jeg hadde ihvertfall blitt lei meg om jeg ble sammen med deg, også tenker du på henne, savner henne og er våken om natten pga henne. Jeg hadde ihvertfall ikke klart å gjøre det mot en annen person! men 3 uker er ikke særlig lang tid, etter ett såpass seriøst forhold, så bare gi deg selv litt mere tid- så går det nok bedre og om du møter "den rette" jenta- så kan det jo være at du faller for henne og glemmer alt som har med xen din å gjøre
Gjest FunKid Skrevet 12. september 2011 #3 Skrevet 12. september 2011 Er vel ganske enig der.. Vente litt til, men hvor lenge er nok egentlig ? ^^ Er vel mange som ikke glemmer eksen før et år eller noe slikt. Føler at en ny kjærest vil også få bort minnet om eksen, ikke vet jeg.. Får vel bare prøve å slappe av å nyte singel livet.. Men er litt vanskelig å overse jenter helt. Har en umettelig sexlyst, og elsker å kysse ^^ Kyssing og ONS går vel greit ? Klinte med ei jenta i helgen, hun spurte om vi skulle dra hjem til meg, men jeg sa nei, før jeg følte meg ikke klar til det enda. Selv så har jeg noe sjukt lyst på tilfeldig sex, men kroppen sa nei ^^
Herr Langbein Skrevet 12. september 2011 #4 Skrevet 12. september 2011 Vet akkurat hva du mener. Det ble slutt mellom meg og eks(-kone) for ca 2 mnd siden. Vi hadde vært sammen i 10+ år. Jeg vet at det er mange gode grunner til å vente: Det er ikke riktig overfor en eventuell ny, jeg trives kjempegodt som singel, og hjertet trenger en pause. Jeg er ikke på utkikk etter noe, men hvis det skulle dukke opp ei som jeg falt for så hadde jeg ikke gjort veldig mye motstand. Savner en å høre sammen med, i tillegg til alt det som følger med av følelser, kos, sex. (Har aldri hatt sex utenfor forhold, og kjenner ikke noe behov for det nå heller.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå