LukaFrost Skrevet 12. september 2011 #1 Skrevet 12. september 2011 (endret) Mannen insisterte tidligere på at han skulle fri, men siden det ikke ser ut til å skje må jeg bare ligge litt i forkant. Det tar jo litt tid å finne kjole, så jeg tok turen innom Excellent brudesalong siden jeg like vel gikk forbi. For det første lukta det veldig rart der inne. Lurte først på om det var røyklukt eller kanskje det bare var gammel innestenkt lukt. Jeg liker ikke helt tanken på at min fremtidige brudekjole har trekt til seg lukt. Jeg prøvde å spør litt, men den gamle dama der var ikke noe særlig til selger. Jeg hadde ingen planer om noe prøving, men de ble liksom ikke til at jeg fikk spurt om noe særlig heller. Er det andre her som har erfaring me ddenne salongen, evt andre salonger. Regner igrunnnen med at jeg kommer til å tråle alle butikkene i Trondheim. Jeg følte det liksom ikke helt komfortabel inne i salongen. Det er jo liksom noe helt annet enn å kjøpe en hvilken som helst annen kjole. Ikke har vi satt noen dato heller, så jeg aner jo ikke om det blir bryllup neste år heller. Kanskje er vi sent ute allerede? Vil jeg i det hele tatt føle meg komfortabel i brudekjole. jeg har litt problemer med å se det for meg og har lyst på noe i 50-talllsstil. *sukke* Jeg spurte forresten om hun hadde noen korte kjoler. Det hadde hun ikke, men hun sa at det var jo bare å klippe av en kjole. Vet ikke om jeg synes det var lurt... Endret 12. september 2011 av LukaFrost
AnonymBruker Skrevet 12. september 2011 #2 Skrevet 12. september 2011 Hei, Jeg har akkurat kjøpt meg kjole hos Lises brudesalong på Melhus. Der var de veldig hyggelige og hjelpsomme. Det var visst bare en deltidsansatt der når jeg var der, og ikke eieren, men hun var veldig hjelpsom med prøving og finne det som passet for meg. Vet ikke om de hadde noen korte kjoler, da det ikke var noe jeg personlig så etter. Du kan jo sjekke nettsidene til de ulike salongene i Trondheim og omegn. Lykke til med kjolejakten!
Spatula Skrevet 16. september 2011 #3 Skrevet 16. september 2011 Hørt om flere som ikke liker seg hos Excellent og hos Frøken Frue i allefall. Jeg endte opp å prøve kjoler hos Tessem og kjøpe på nettet. Jeg vet ikke helt hva jeg synes om Tessem, jeg fikk i allefall ikke lyst til å legge igjen noen penger der, selgeren var helt OK, men lyttet ikke til det jeg så etter, hun var mer opptatt av at jeg skulle prøve det rake motsatte, fordi hun visste at jeg kledde det mer.. vel vel jeg ville ha noe enkelt, gjerne med korsett fordi jeg har litt mage, hun kom med noe helt annet som ikke passet i det hele tatt, og valgte alltid de dyreste kjolene, en kjole til 25000,- er litt i overkant syns jeg.. Agape i Trondheim har det også vært litt negativitet rundt - jeg tror egentlig du bare må prøve ut, det kan hende du er heldigere enn det jeg var
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå