AnonymBruker Skrevet 12. september 2011 #1 Skrevet 12. september 2011 Flere med meg? Jeg savner virkelig 90-tallet.
Gjest Apophis Skrevet 12. september 2011 #2 Skrevet 12. september 2011 Hva du savner med 90-tallet då? 2
AnonymBruker Skrevet 12. september 2011 #3 Skrevet 12. september 2011 Hun savner sikkert 90-tallet fordi det var da hun var ung. Jeg savner også de glade 90-åra. På mange måter det siste tiåret hvor feks musikken fremdeles var i utvikling, altså RENE nye sjangre. Idag er det bare blanding av alt mulig resirkulert drit.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2011 #4 Skrevet 12. september 2011 Jepp, jeg. Jeg var ung og bekymringsfri på 90-tallet. TV-seriene var kule, musikken var BEST, jeg gikk i grelle, men akk så komfortable klær. Nesten alle hadde bart. '90s<3 2
AnonymBruker Skrevet 12. september 2011 #5 Skrevet 12. september 2011 Kan jo fått litt av det tilbake? http://welovethe90s.no/ Så får du ihvertfall musikken på plass! Har du spotify,
Cho Kon It Skrevet 12. september 2011 #6 Skrevet 12. september 2011 (endret) Jeg vokste opp på 90-tallet og kjøpte nettopp en bildebok om det årtiet (de fra Ghetty Images som ligner på de gamle hvem-hva-hvor-bøkene), og etter å ha lest igjennom den savner jeg ikke 90-tallet nei.. Bare krig og elendighet, jo! Endret 12. september 2011 av Scaramouche-
Rainbow Skrevet 12. september 2011 #7 Skrevet 12. september 2011 Hehe, jeg savner ikke å være sånn jeg var på 90-tallet. En ungdom med dårlig selvtillit som ble mobba og ikke ante noe om seg selv eller livet. Men noe av musikken savner jeg, og at hele livet mitt dreide seg om å dra i stallen med venner og ha det moro, høre på topp 20 var ukas høydepunkt og man gleda seg til å bli voksen.
waco Skrevet 12. september 2011 #8 Skrevet 12. september 2011 Hvem er det som ikke savner nitti-tallet da? Dengang utestedene var oppe til klokka fire om natta og man måtte ha med seg masse forskjellige valuta ut på reiser?
AnonymBruker Skrevet 12. september 2011 #9 Skrevet 12. september 2011 Jeg savner hvor uskyldig alt var, jeg visste mye mindre enn nå, og var derfor mye lykkeligere, også var det egentlig utrolig sjarmerende og sitte å røyke på stamkafeen og at ingen hadde mobil, blir nostalgisk!
waco Skrevet 12. september 2011 #10 Skrevet 12. september 2011 Jeg savner hvor uskyldig alt var, jeg visste mye mindre enn nå, og var derfor mye lykkeligere, også var det egentlig utrolig sjarmerende og sitte å røyke på stamkafeen og at ingen hadde mobil, blir nostalgisk! ja man satt og tenkte på fremtiden og hvordan den ville bli.
ilcrappo Skrevet 12. september 2011 #11 Skrevet 12. september 2011 Jepp, jeg. Jeg var ung og bekymringsfri på 90-tallet. TV-seriene var kule, musikken var BEST, jeg gikk i grelle, men akk så komfortable klær. Nesten alle hadde bart. '90s<3 Jeg er for å gjeninnføre 90-tallet. La oss starte med å gjenopplive Slowdive. 2
Gjest Applecore Skrevet 12. september 2011 #12 Skrevet 12. september 2011 Synes den matte, mørke sminkestilen som var populær en periode også var ganske fin jeg...
AnonymBruker Skrevet 12. september 2011 #13 Skrevet 12. september 2011 Jaaa slowdive:) de er på spotify:) hørte sykt mye på en label som hette sub pop også, jeg hørte på slowdive just for a day og dagger, også sebadoh, elsket dem. Husker jeg skulle sitte barnevakt alene og hadde fått en sånn samlegreie fra sub pop med en sang som heter little trouble girl med sonic youth, elsket den husker jeg!
Gjest ~Good&Bad~ Skrevet 12. september 2011 #14 Skrevet 12. september 2011 Ja er så skjønt enig, savner virkelig 90-tallet! Filmene, musikken, klærne, hårsveisen (hehe), midt i smørøyet, borgen skole, starlet, girls og topp, de første hjemme-alene festene...listen er laaang . Vokste opp på den tiden og livet var så mye enklere. Hadde vært gøy å kunne skru tiden tilbake for en liten stund Men er veldig glad jeg ikke vokser opp i dag.
ilcrappo Skrevet 12. september 2011 #15 Skrevet 12. september 2011 Jaaa slowdive:) de er på spotify:) hørte sykt mye på en label som hette sub pop også, jeg hørte på slowdive just for a day og dagger, også sebadoh, elsket dem. Husker jeg skulle sitte barnevakt alene og hadde fått en sånn samlegreie fra sub pop med en sang som heter little trouble girl med sonic youth, elsket den husker jeg! Trenger ikke spotify for å høre på Slowdive. Har alt de har gitt ut.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2011 #16 Skrevet 12. september 2011 Ts her. Jeg husker rett og slett 90 tallet som en utrolig fin tid. Som andre nevmer, folk var ikke begravd ned i iphoner, ipader og mac sine. Det var ikke så stort press om å se 100% ut hele tiden. De fine "ungdoms" seriene som gikk etter barne tv på lørdager..
AnonymBruker Skrevet 12. september 2011 #17 Skrevet 12. september 2011 Nå hører jeg på Sodajerk av Buffalo tom fra serien My Socalled life og MIMRER..... 1
Gjest Applecore Skrevet 12. september 2011 #18 Skrevet 12. september 2011 Ja er så skjønt enig, savner virkelig 90-tallet! Filmene, musikken, klærne, hårsveisen (hehe), midt i smørøyet, borgen skole, starlet, girls og topp, de første hjemme-alene festene...listen er laaang . Vokste opp på den tiden og livet var så mye enklere. Hadde vært gøy å kunne skru tiden tilbake for en liten stund Men er veldig glad jeg ikke vokser opp i dag. Åååå, elsket Starlet! Med Spør Nina og Hjertedoktoren og sånn Og de tegneseriene var så fine. Husker det var en norsk serie i 4 deler om fire jenter under 2. verdenskrig som laget en motstandsgruppe. Angrer sånn på at jeg kvittet meg med bladene da jeg ble eldre Jeg er også glad for at jeg vokste opp på 90-tallet og ikke i dag
Gjest Applecore Skrevet 12. september 2011 #19 Skrevet 12. september 2011 For ikke å snakke om at MTV handlet om musikk og ikke hjernedøde reality-serier! 3
ilcrappo Skrevet 12. september 2011 #20 Skrevet 12. september 2011 Her er 90-tallet i et nøtteskall: Alt var så herlig deprimerende da. Selv kjærlighetssangene. Nå er det ikke lenger in å være en plaget og deprimert sjel 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå