Manolo Skrevet 12. september 2011 #1 Skrevet 12. september 2011 (endret) Hei. Jeg leste nettopp en blogg med en litt spesiell vinkling til hvordan få et bedre sexliv. http://bedresex.blogspot.com/ Det jeg lurer på er om dere kvinner tror at denne metoden ville fungert på dere? Og om dere menn hadde vært villige til å bruke tid på å få dette til å fungere hvis dere visste at resultatet ble fantastisk sex? Personlig tror jeg dette hadde fungert bra på meg, bortsett fra et par individuelle justeringer Endret 12. september 2011 av Manolo
Kaffeavtalen Skrevet 13. september 2011 #2 Skrevet 13. september 2011 Skulle meget gjerne testet ut dette
AnonymBruker Skrevet 13. september 2011 #3 Skrevet 13. september 2011 For en latterlig blogg. Det tekniske er sikkert bra, men jeg kan aldri vise den bloggen til min kjære uten å gi han prestasjonsangst og forhindre at han mister all lyst. Bloggerne hevder her og der at god sex er mannens ansvar, og KUN hans! Og at de fleste kvinner er seksuelt underdanige, og liker å bli styrt i senga, at sex er 100% mentalt for en kvinne og sånn fortsetter de i det uendelige med masse svada. Jeg har lest to bloggposter og er allerede kjempeprovosert, og føler at de prøver å presse alle kvinner inn i en liten boks, og fortelle mannfolka at de som ikke greier å åpne boksen uten anstrengelser er udugelige. Forbanna tøv! Og jeg er kvinne, bare så det er sagt. 3
Manolo Skrevet 13. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 13. september 2011 Interessant hvor forskjellig man kan oppfatte ting. Jeg forstår bloggen slik at mannen benytter seg av grunnleggende kvinnlige mekanismer, og elsker det. Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ville bli veldig tent av at mannen tok styringen, utforsket kroppen min med 100% innlevelse og sagt at han ikke ville gi seg før jeg kom. Jeg ville også elsket det hvis mannen min aktivt brukte mine fantasier til sin egen fordel i sengen. Det er utrolig hva man kan få til med tankens makt. Jeg er enig med bloggeren i at kvinners sexlyst styres i hovedsak av det mentale. Ville ikke du bli tent hvis du helt plutselig fikk en frekk melding mens du var på jobb? Ville det tenne deg hvis mannen din ba deg om å ta på deg sexy undertøy før du gikk på jobb, fordi det ville tenne ham enormt å tenke på deg sexy hele dagen? Bare det at bloggeren virker som han elsker å ta kommandoen og styre på hvilken måte han skal tilfredstille kjæresten sin, gjør meg villig til å underkaste meg når som helst. Hvis man går inn i noe slikt halvhjertet, så vil det jo selvfølgelig ikke fungere. Noen flere? 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2011 #5 Skrevet 13. september 2011 Jeg forstår bloggen slik at mannen benytter seg av grunnleggende kvinnlige mekanismer, og elsker det. Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ville bli veldig tent av at mannen tok styringen, utforsket kroppen min med 100% innlevelse og sagt at han ikke ville gi seg før jeg kom. Jeg ville også elsket det hvis mannen min aktivt brukte mine fantasier til sin egen fordel i sengen. Det er utrolig hva man kan få til med tankens makt. Jeg er enig med bloggeren i at kvinners sexlyst styres i hovedsak av det mentale. Ville ikke du bli tent hvis du helt plutselig fikk en frekk melding mens du var på jobb? Ville det tenne deg hvis mannen din ba deg om å ta på deg sexy undertøy før du gikk på jobb, fordi det ville tenne ham enormt å tenke på deg sexy hele dagen? Bloggerne skriver jo svart på hvitt at et godt sexliv er mannens ansvar ALENE. Det er bullshit, mannen kan ALDRI skape et godt sexliv for begge hvis ikke kvinnen er med på det. Slikt svada skriver de i histen og pisten på bloggen sin, alt ansvar er mannens. Tragisk, meget tragisk, i 2011. Jeg er selv seksuelt underdanig, og vet derfor godt hvor tennende det er med menn som tar styring. Men jeg kjenner også mange, mange dominante kvinner som ikke skal ha noe av at en mann prøver å ta styringen. Seksuelt dominante kvinner er faktisk også ganske vanlig, og disse setter nok IKKE pris på at disse kunnskapsløse bloggerne setter dem i bås som uvanlige og påstår at de fleste kvinner vil bli styrt. Det er dessuten stor forskjell på "i hovedsak mentalt" og 100% mentalt. 100% er, vel, 100%. Alt. ALT. Noen kvinner er sikkert slik, men noen av oss tenner også på det fysiske. Noen av oss er kanskje 60-70% mentalt, og 30-40% fysisk. Jeg f.eks tenner på smerte, følelsen i seg selv. Det er både fysisk og mentalt, ikke 100% mentalt. Masochisten i meg kan ikke tilfredsstilles ved kun det mentale. Og det samme gjelder menn, selv om noen av dem (særlig her på KG) påstår at de kun tenner på det visuelle. Det mentale spiller en stor rolle for de fleste, men for de færreste er det 100%. 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2011 #6 Skrevet 13. september 2011 Bare det at bloggeren virker som han elsker å ta kommandoen og styre på hvilken måte han skal tilfredstille kjæresten sin, gjør meg villig til å underkaste meg når som helst. Hvis man går inn i noe slikt halvhjertet, så vil det jo selvfølgelig ikke fungere. Noen flere? Og det er jo godt vi er forskjellige, for hadde min dominante mann kommet med utsagn som denne bloggeren hadde jeg kastet en kjevle i hodet på han og bedt han stikke til helvete. Som underdanig (her snakker vi meget underdanig, hehe) har JEG faktisk et behov for å føle at JEG også tilfredsstiller han. Noen ganger kan han komme hjem, sette seg i sofaen, og gi meg streng beskjed om at det er MIN oppgave å tilfredsstille han, mens han slapper av. Det gir både meg og han nytelse, og jeg tenner umiddelbart. Så for underdanige meg blir det full kræsj med en dominant som påstår at han har alt ansvar for et godt sexliv. For underdanige meg ligger det i bunn at det er JEG som skal behage mannen, og han gjør som han vil. Og slik fungerer faktisk en god del underdanige menn også (og dem er det ENORMT mange av!). For meg er altså dette med å være underdanig og at den styrende har alt ansvar for et godt sexliv to store motsetninger. For deg er det ikke det. Flott er det, bare syns at bloggeren kun ser din side, og ikke min...
Manolo Skrevet 13. september 2011 Forfatter #7 Skrevet 13. september 2011 Jeg kikket over bloggen igjen, og det står ganske riktig at kvinnelig seksualitet er 100% mentalt. Jeg må ha moderert det i mitt eget hode mens jeg leste. Jeg ser ingen motforestillinger i det som står i bloggen og den måten du forklarer at du er underdanig på. Du har et behov for å tilfredsstille din mann(som de aller fleste kvinner har). Og hvis din mann ønsker å styre hvor og når du kommer, hvor hardt du kommer, hvilke typer orgasmer du skal få osv, så tilfredsstiller du jo din mann ved å tillate dette. Hvilke andre tilpasninger dere gjør er jo opp til dere Jeg står fremdeles på mitt når det gjelder muligheten for å bruke det mentale aspektet i sex på en mye bedre måte. Det er noe jeg tror mange menn vil nyte godt av. Et eksempel fra bloggen(kraftig forkortet): "Hvis du setter denne informasjonen sammen blir fasiten at du trenger slett ikke å ta av henne buksene for å stimulere hennes mest erogene soner. Alt du trenger å gjøre er å ta hånda hennes, og kjøre velkommen-metoden i håndflaten hennes. Mann: "Gi meg hånda di. Og lukk øynene mens du slapper helt av. Kjenner du fingeren min i håndflaten din? Kvinne: "Ja." Mann: Kiler det litt? Kvinne: "Ja." Mann: "Ganske deilig egentlig, ikke sant?" Kvinne: "Ja." Mann: Og det fine med slike deilige følelser er at du kan flytte dem akkurat dit du vil. Mens jeg fortsetter å kile den høyre hånda di, forestill deg hvordan det ville føles hvis jeg i stedet kilte den venstre håndflaten din. Nikk når du tydelig kan forestille deg hvordan det vil føles." Mulighetene er uendelige!
Gjest Katten. Skrevet 13. september 2011 #8 Skrevet 13. september 2011 Jeg er automatisk skeptisk til de fantastiske teknikk-baserte sex-tipsene jeg ser råder for tiden. Husk folkens, ikke glem følelsene 3
Cathrine88 Skrevet 13. september 2011 #9 Skrevet 13. september 2011 Det jeg lurer på er om dere kvinner tror at denne metoden ville fungert på dere? Nei, jeg tror ikke metoden ville fungert på meg i det hele tatt. Jeg er ikke seksuelt underdanig, og stritter med en gang i mot når noen prøver å fortelle meg hva jeg skal gjøre og føle. Det er sannsynligvis et dårlig utgangspunkt når det gjelder å la seg hypnotisere. 2
Gjest norah Skrevet 13. september 2011 #10 Skrevet 13. september 2011 For noe fjas. Vet ikke hva du linket til egentlig, men jeg kom iallefall inn på bl. a følgende tekst; " Vår erfaring er veldig annerledes. Her er noen kjappe John&Christine-facts: En kvinne kan gå fra "normal" tilstand til meget seksuelt opphisset på ca. 0,5 sekunder (det eneste du trenger å gjøre er å spørre henne er "Er du kåt?" Du kan gi din kvinne en orgasme 0,5 sekunder etter at du kommet inn i rommet (dere kan begge være fullt påkledd, hun kan være i den andre enden av rommet, og det eneste du trenger å gjøre er å si "Kom nå!") Hun trenger slett ikke 15 minutters stimulering, hun kan komme i samme øyeblikk som du kjører pikken i henne (og gjerne fortsette å komme så lenge du tar henne) Hun kan komme bare hun ser at du tar av deg klærne" ja, og så kan du melde deg på en orgasmeskole for å klare å komme på 0,5 sekunder(hvordan kom de frem til det tallet egentlig?). koster sikkert ingenting :gjeiper: 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2011 #11 Skrevet 13. september 2011 Jeg ser ingen motforestillinger i det som står i bloggen og den måten du forklarer at du er underdanig på. Du har et behov for å tilfredsstille din mann(som de aller fleste kvinner har). Og hvis din mann ønsker å styre hvor og når du kommer, hvor hardt du kommer, hvilke typer orgasmer du skal få osv, så tilfredsstiller du jo din mann ved å tillate dette. Hvilke andre tilpasninger dere gjør er jo opp til dere Motforestillingen er at jeg også tar ansvar for sexen i vårt forhold. Jeg lar det IKKE være KUN mannens ansvar, slik bloggen hevder at det skal/bør være. Fordi jeg også ønsker å tilfredsstille min mann (gjerne uten å få noe tilbake noen dager), og gjør det, kan ikke min mann ha ansvaret helt alene. Ergo følger vi ikke bloggerens trangsynte instrukser. Uffda.
Manolo Skrevet 13. september 2011 Forfatter #12 Skrevet 13. september 2011 For noe fjas. Vet ikke hva du linket til egentlig, men jeg kom iallefall inn på bl. a følgende tekst; " Vår erfaring er veldig annerledes. Her er noen kjappe John&Christine-facts: En kvinne kan gå fra "normal" tilstand til meget seksuelt opphisset på ca. 0,5 sekunder (det eneste du trenger å gjøre er å spørre henne er "Er du kåt?" Du kan gi din kvinne en orgasme 0,5 sekunder etter at du kommet inn i rommet (dere kan begge være fullt påkledd, hun kan være i den andre enden av rommet, og det eneste du trenger å gjøre er å si "Kom nå!") Hun trenger slett ikke 15 minutters stimulering, hun kan komme i samme øyeblikk som du kjører pikken i henne (og gjerne fortsette å komme så lenge du tar henne) Hun kan komme bare hun ser at du tar av deg klærne" ja, og så kan du melde deg på en orgasmeskole for å klare å komme på 0,5 sekunder(hvordan kom de frem til det tallet egentlig?). koster sikkert ingenting :gjeiper: Du må nesten lese litt mer enn ett avsnitt for å forstå hva det dreier seg om. Man må ha lagt et grunnlag først for å komme dit hvor man kan komme på 0,5 sec. De har sikkert målt tiden, hva vet jeg hehe.
Erotisk Flukt Skrevet 13. september 2011 #13 Skrevet 13. september 2011 Som Katten sier, man må ikke glemme følelsene og kjemien. Man kan spise avansert mat som man ikke liker ;-) Det hele handler om å finne sin smak, og for mange er Grandiosa det absolutt beste.. Men hypnose funker. -Domino
AnonymBruker Skrevet 13. september 2011 #14 Skrevet 13. september 2011 (Samme AB som tidligere i tråden) Hoho, nå har jeg lest de første 4 leksjonene i orgasmeskolen, og det er som fryktet, bare vås fra ende til annen. Mulig det er noen gode poenger innimellom all svadaen, men det drukner jo i alt tøvet. TS - har du LEST bloggen? Eller prøver du desperat å reklamere for den? Dette kan kanskje virke rart, men svaret på dette er definitivt NEI! NEI! OG NEI! Hun skal overhodet ikke ha noe som helst ansvar for dette. At dere har bra sex er kun ditt ansvar som mann. Det er 100% ditt ansvar. Punktum. Og hvis du ikke har bra sex er det kun din skyld - ikke hennes. Så enkelt og så brutalt er det. Det første du skal gjøre er å slutte å ta henne uten at hun kommer. Det bør rett og slett ikke forekomme at du er inne i henne uten at hun kommer (vaginalt!) av det. Hun mister respekt for deg hver gang dette skjer, og det bidrar til å sementere deg i samme kategori som alle andre middelmådige elskere hun har blitt utsatt for tidligere. David Shade har laget flere bøker og opplæringsprogrammer (bestående av tekst og audio). De har en naturlig progresjon, og du bør lese dem i nøyaktig denne rekkefølgen: Kvinner flest er naturlig seksuelt underdanige, de ønsker ikke å ha noe som helst ansvar eller styring på det som foregår i senga. Sendte linken til min kjære, og han lo litt og sa at dette var jo akkurat som TV-shop.
Gjest norah Skrevet 14. september 2011 #15 Skrevet 14. september 2011 OK - så dømmet jeg bloggen nord og ned med første øyekast. Alt jeg vet er at det som er gøy med sex er nyansene - og at det er såpass fantastisk at jeg ikke har noen interesse av å få orgasme på 0,5 sekunder. Hvorfor skal jeg gjøre noe så gøy i så kort tid? Blir jo som å innta verdens beste sjokolade intravenøst - total waste of fun.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå