Gå til innhold

Hjelp! Hvordan kombinere denne skjorta?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei,

Kjøpte meg noen skjorter som er hvite og litt kjennomsiktige. Den ene er lengre bak enn foran( skjorte 1), og ser egentlig ut som den kan stikkes nedi buksa (noe jeg ikke vil), og den andre er lang og skrår på den ene siden( skjorte 2). Problemet er: de er jo litt gjennomsiktige, så må ha noe under, men man ser jo også kanten der buksa shortsen begynner. Synes det ser litt rart ut.

Noen som er så snille og har noen tips hvordan jeg kan kombinere dette?

P.s er sommer her jeg bor nå...

Endret av Marihata
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må nok bare kopiere bildet og gi oss bildelinken, for jeg kommer bare inn på forsiden når jeg trykker på linkene dine.

Skrevet

Oi, da.... :gjeiper:

Prøvde å kopiere bildet, men det gikk ikke... :tristbla:

Er det mulig å gi noen tips uten bilde? Skjorta er halvgjennomsiktig, når akkurat nedfor rumpa (burde kjøpt en litt kortere) og har krage og lange litt løse armer. Om jeg bare har bikinitopp under så synes shorts/bukselinningen. Tror kanskje jeg impulskjøpte litt, jeg...

Takk for at dere forsøkte i hvertfall :)

Skrevet

Hva med en tynn singlett under igjen da? Evt er det ikke noe problem at buksekanten synes, bare det ikke er veldig konstrast i fargene.

Skrevet

Tusen takk :)

Buksekanten ser litt sånn diffus ut under, tenkte på å kjøpe meg noen lyse shorts. Den skråkantete skjorta ser nok best ut sånn sett, den er hvit/gammelrosa aktig.

Den andre er for lang og buer ut til å bli lengre bak. Var litt kjapp i prøverommet og tenkte ikke over det, Den har en sånn form at den ser ut som den skal nedi buksa, noe som bare blir rart synes jeg. Kan man knyte blusene nå, eller er det totalt 90- talls? Den ser fin ut når den knytes, blir ikke bulkete for stoffet er så fint og tynt.

Skrevet

Å knyte blusene tror jeg nettopp er blitt in igjen, siden i TopShop og flere andre butikker er det kommet en del ferdigknytte skjorter. Så det er nok ikke noe problem.

Ellers blir skjorter kun pent i buksa om det midjebukse, om det er lavt feste på buksa ser det ikke særlig pent ut. :)

Skrevet

Takk KaDust :)

Jeg har alltid likt knyting, så bra det er in. Kanskje jeg går til innkjøp av en shorts eller et skjørt som er høyt i livet, eller knyter.

Litt komisk med mote, at vi ikke får oss selv til å knyte skjorta i midjen, men med en gang det er in igjen, så kan vi godt gjøre det :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...