Gå til innhold

Var det en orgasme?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan oppleves en orgasme? Jeg tror egentlig aldri jeg har hatt en, jeg opplever bare at jeg på en måte blir ferdig, helt uten det store høydepunktet. Jeg har egentlig innfunnet meg med at jeg er en av de som ikke kommer.

Men i natt, ikke med en kjæreste men med en jeg er trygg på og har vært med mange ganger før. Det var helt annerledes. Jeg hadde ikke kontroll på kroppen, det var intenst, og jeg kjente prikking og nesten nummenhet i armene og jeg viste ikke hvordan jeg skulle vri eller vende på meg. Aldri opplevd det tidligere. Er det slik en orgasme er?

Han sa det så ut som jeg kom. Jeg vet ikke. Jeg ble så satt ut av dette nye at jeg rev bort hånda hans, men jeg vare bare fornøyd og både slapp og livlig etterpå.

Hvordan er egentlig en orgasme?

(Jente 27)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hrmf. Hvis du kommer skikkelig så er du ikke i tvil, mener nå jeg. Men jeg kan jo bare snakke av egen erfaring. Kanskje du ikke er helt "i gang" og ikke har fått en skikkelig smell av en orgasme enda? Det går an å få litt sånne halvslappe orgasmer som prikker litt osv, men er du virkelig kåt og kommer ordentlig, så er du ikke i tvil! Da kjenner du det INTENST i klitoris, skjede, området rundt, og evt andre deler av kroppen.

• Liker 1
Skrevet

Orgasmer kan sikkert oppleves forskjellig. Men den nynne heten du veskriver kan jeg og ha.

Gode orgasmer kjennes i hele kroppen, jeg klarer ikke å få skikkelige orgasmer uten å ligge på en slik måte at jeg ikke trenger å ha kontroll på noe( kommer ikke om jeg rir, blir tatt bak eller står el.)

Kjenner det nesten som en utladning i skeden, ilniger, kilninger, samme trekninger, bølger av varme, litt ulikt fra gang til hang og om det er klitoris eller vaginal orgasme. Når jeg stimuleres kjenner jeg berørringen på utsiden, når orgasmen kommer, er det som det kommer fra innsiden. Utrolig vanskelig å beskrive gitt.

Har du prøvd å gi deg selv orgasme ?

For meg er det enklest om jeg bruker noe og stimulere klitoris med.

Skrevet

Jeg er ikke sånn at jeg alltid vet. Jeg kan kjenne det superintenst og voldsomt, men vet aldri HELT sikkert om det var en orgasme. Men kroppen oppfører seg som at det er det, så da er det vel det, da! Og jeg er 30 år. Har hatt det så deilig at jeg begynner å skrike, så det er vel orgasme.

Skrevet

Hvis du har orgasme, så VET du det.. så det kan nok ikke ha vært det denne gangen.

• Liker 3
Skrevet

Jeg er ikke sånn at jeg alltid vet. Jeg kan kjenne det superintenst og voldsomt, men vet aldri HELT sikkert om det var en orgasme. Men kroppen oppfører seg som at det er det, så da er det vel det, da! Og jeg er 30 år. Har hatt det så deilig at jeg begynner å skrike, så det er vel orgasme.

Det går an å ha det superintenst, voldsomt og så deilig at man skriker uten at det er orgasme. Noen ganger er det så deilig at jeg blir sliten og må ta pause, klarer liksom ikke mer på en stund fordi alt blir så intenst godt. Men det er likevel ikke orgasme. Ved orgasme blir alt det deilige forløst på en måte. Man er ikke i tvil når man har hatt orgasme.

Skrevet

Jeg tipper at det var like før du fikk orgasme, du skulle latt han holde på bittelitt til ;)

Skrevet

Hver gang etter at jeg har kommet så må jeg fjerne hånden hans, den må bare vekk, jeg klarer ikke ha den der lenger. Det nevner jo du også TS. Jeg får dem ganske lett og flere ganger i en runde, men han kan da ikke røre meg der nede før følsomheten er gått over igjen.

Så siden TS sa det så tror jeg kanskje du hadde det, men at hvis du ikke er sikker så har du ikke hatt en av de store. Bare fortsett i denne tralten og prøv igjen og igjen =)

Skrevet

Hvordan man opplever en orgasme er svært individuelt, men rent fysisk er en orgasme en rekke ufrivillige muskelsammentrekninger i skjeden.

Så om du følte masse sammentrekninger etter hverandre som minner om måten du klemmer igjen når du må løpe på do, så ja, da var det en orgasme.

Prøv selv, klem sammen i underlivet på samme måte som når du må skikkelig tisse, gjør dette mange ganger etter hverandre, så fort du klarer. Følelsesmessig vil det ikke kjennes ut som en orgasme, men da vet du til neste gang hva det er.

Noen kvinner føler også nesten som de må tisse hver gang de kommer, men muskelsammentrekningene er der uansett hvordan du kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...