Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

krøllene til å sitte i håret, lenger enn til jeg går ut døra? Pleier å krølle håret med krølltang og det blir veldig pent, helt til jeg går ut, da forsvinner de med en gang :( Hvilke produkter skal jeg hå i håret før og etter jeg krøller det? (pleier bare å spraye det med hårspray etterpå)

Blir krøllene mer holdbare med varme hårruller kanskje? Permanent vil jeg ikke ha..

Takknemlig for alle svar! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, er ikke dette et problem som alle kvinner har, dvs. de som ønsker krøller i håret. Jeg vet fra jenteparty at der er det alltid strev med å få krøllene til å sitte ut kvelden. Mange av mine venninner bruker varmruller, og en skikkelig god hårspray i (f.eks. tigi). Jeg tror det hjelper å ha en god hårskum i før man ruller, da sitter krøllene lenger, men har desverre ikke så alt for mye erfaring, da jeg er en av dem som prøver å unngå bølger i håret :(

Skrevet

Studio Loreal Fixing Mega strong pumpespray.

Det er lim for krøller i tynt hår og holder.

Jeg har prøvd alt - både med mine naturlige og med de ekstra krøllene som jeg lager til fest, varme krøller og papiljottkrøller - jeg har prøvd slik spray og sånn spray - jeg har brukt frisørens spray som synes dte er en uting at jeg kjøper hårspray på Rimi.

Det er KUN én spray som holder; Studio Loreal Fixing Mega strong pumpespray.

Skrevet

Redken Spray Starch Heat Memory Styler. Det er en spray du tar på før du bruker krølltang (el. rettetang) og den aktiveres av varmen fra krølltangen. I tillegg beskytter den håret. En venninne av meg som bruker krølltang er superfornøyd med den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...