Gjest Anonymous Skrevet 30. november 2003 #1 Skrevet 30. november 2003 krøllene til å sitte i håret, lenger enn til jeg går ut døra? Pleier å krølle håret med krølltang og det blir veldig pent, helt til jeg går ut, da forsvinner de med en gang Hvilke produkter skal jeg hå i håret før og etter jeg krøller det? (pleier bare å spraye det med hårspray etterpå) Blir krøllene mer holdbare med varme hårruller kanskje? Permanent vil jeg ikke ha.. Takknemlig for alle svar! :D
Gjest care Skrevet 30. november 2003 #2 Skrevet 30. november 2003 Tja, er ikke dette et problem som alle kvinner har, dvs. de som ønsker krøller i håret. Jeg vet fra jenteparty at der er det alltid strev med å få krøllene til å sitte ut kvelden. Mange av mine venninner bruker varmruller, og en skikkelig god hårspray i (f.eks. tigi). Jeg tror det hjelper å ha en god hårskum i før man ruller, da sitter krøllene lenger, men har desverre ikke så alt for mye erfaring, da jeg er en av dem som prøver å unngå bølger i håret
Tusenfryd Skrevet 30. november 2003 #3 Skrevet 30. november 2003 Studio Loreal Fixing Mega strong pumpespray. Det er lim for krøller i tynt hår og holder. Jeg har prøvd alt - både med mine naturlige og med de ekstra krøllene som jeg lager til fest, varme krøller og papiljottkrøller - jeg har prøvd slik spray og sånn spray - jeg har brukt frisørens spray som synes dte er en uting at jeg kjøper hårspray på Rimi. Det er KUN én spray som holder; Studio Loreal Fixing Mega strong pumpespray.
Elze Skrevet 1. desember 2003 #4 Skrevet 1. desember 2003 Redken Spray Starch Heat Memory Styler. Det er en spray du tar på før du bruker krølltang (el. rettetang) og den aktiveres av varmen fra krølltangen. I tillegg beskytter den håret. En venninne av meg som bruker krølltang er superfornøyd med den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå