inot Skrevet 12. september 2011 #1 Skrevet 12. september 2011 Jeg skal arrangere firmafest for 40 menn. Det er ett stykke å gå fra en aktivitet vi skal ha til der vi skal spise. Har lyst til å arrangere en natursti på denne veien, men er helt blank for ideer og hvordan dette praktisk gjennomføres. En annen mulighet er å ha en quiz etter vi har spist middag, har søkt å lett masse på nett på forslag til oppsett, spørsmål og fasit, men finner ikke noe som jeg synes er passende. Er det noen der ute som ser seg lyst til å komme med noen ideer og hjelpe meg litt med dette?
AnonymBruker Skrevet 12. september 2011 #2 Skrevet 12. september 2011 Jeg skal arrangere firmafest for 40 menn. Det er ett stykke å gå fra en aktivitet vi skal ha til der vi skal spise. Har lyst til å arrangere en natursti på denne veien, men er helt blank for ideer og hvordan dette praktisk gjennomføres. En annen mulighet er å ha en quiz etter vi har spist middag, har søkt å lett masse på nett på forslag til oppsett, spørsmål og fasit, men finner ikke noe som jeg synes er passende. Er det noen der ute som ser seg lyst til å komme med noen ideer og hjelpe meg litt med dette? Sjekk først om det er natursti der dere skal, og husk at det er 40 menn og du skal gjøre alle til lags.Ikke sikkert de vil ha natursti en gang, når de er ferdig med aktivitet s kan det hende de bare vil komme frem til der de skal spise og få sen en øl. Hilsen en som har jobbet som eneste dame på mannsdominerte bedrifter i mange år. 1
inot Skrevet 12. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2011 Godt mulig vi damene er litt for avanserte og skal gjøre for mye ut av ting. Er bare litt redd for at det skal bli "kjedelig". Tenkte kanskje på å ha drikkestasjoner underveis i naturstien... Og hva med etter maten, har gått bort i fra musikk og dans, da det som sagt er kun menn og meg da... ser for meg det kan bli litt slitsomt med dans :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå