missfidget Skrevet 30. november 2003 #1 Skrevet 30. november 2003 Noen som bor i Sandnes/Stavanger område som kan hjelper...vet du noen plass som selger de på denne pris? Vil har en gode men trenger ikke det aller beste...håret mitt er nemlig nokså rett unansett men har litt fall.....
Vianne Skrevet 1. desember 2003 #2 Skrevet 1. desember 2003 Bor ikke i Stavanger, men den jeg kjøpte kostet 795,- eller noe sånt, og fås kjøpt på de fleste frisørsalonger. Jeg tror prisen varierer litt, selv om det er samme rettetang. Den heter Stretta Professional. Er veldig fornøyd med min. En venninne av meg har en billig en, og den lugger og sliter veldig på håret. På min, er det tagger på den ene siden, som greier gjennom først.
Gjest Hungle Skrevet 1. desember 2003 #3 Skrevet 1. desember 2003 Jeg har kjøpt rettetangen min på Elkjøp på Forus. Den er av merket Babyliss, og kostet 400 kr. Håret mitt er også stritt fra før av, men blir "rettere" ved bruk av rettetang. Denne er hvertfall jeg veldig fornøyd med!
Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2003 #4 Skrevet 1. desember 2003 Det finnes da noen bra billige rettetenger og! Bare husk uansett pris, at du du ser om den har en kam på platene, som grer igjennom hårt mens det glatter. Det er viktig for et godt resultat! Eller blir håret fortsatt krøllete, men klemt sammen hvis du skjønner. Jeg så en rettetang fra babybliss til 400 kr, den så veldig bra ut. Tror jeg skal kjøpe den faktisk. Den er ny fra merket. Babybliss har også en hvit rettetang uten kam, og den er utrolig dårlig. Styr unna. Ellers er Remington et billig merke. Har en rettetang derfra som er helt grei. Blir varm fort, har kam, håret blir glatt osv. Denne har en dampfunksjon, som er valgfri å bruke. Anbefales ikke, fordi håret bare krøller seg av fuktigheten. Skjønner ikke meningen med det i det heletatt. Vet dessverre ikke om disse finnes i ditt område, men da vet du hvertfall litt du har å gå etter! -Tanya
starie Skrevet 2. desember 2003 #5 Skrevet 2. desember 2003 Jeg hater rettetenger med kam og har kjøpt meg en uten (håret blir akkurat like rett). Min er av merket Ga.Ma og har keramiske flater. Betalte 890,- for den.
missfidget Skrevet 2. desember 2003 Forfatter #6 Skrevet 2. desember 2003 Jeg hater rettetenger med kam og har kjøpt meg en uten (håret blir akkurat like rett). Min er av merket Ga.Ma og har keramiske flater. Betalte 890' date='- for den.[/quote'] Jeg liker heller ikke kam. Har erfaring med rettetang fra før og vet jeg vil ikke har kam. Dessuten er det viktige med keramiske plater for å beskytte håret litt mer har jeg hørt. Derfor er det vits i å bruker litt ekstra penger.
Skusla Skrevet 2. desember 2003 #7 Skrevet 2. desember 2003 IKKE kjøp tang på Elkjøp.. Du får tak i tenger for under 900 på frisøren. :D
Vianne Skrevet 2. desember 2003 #8 Skrevet 2. desember 2003 Jeg hater rettetenger med kam og har kjøpt meg en uten (håret blir akkurat like rett). Min er av merket Ga.Ma og har keramiske flater. Betalte 890' date='- for den.[/quote'] Min er også det merket, så da fås den nok både med og uten kam. Håret mitt ble vel også like rett av den uten kam, men på meg sleit den veldig. Det gjorde vondt, men det har kanskje med at håret var litt tørt av striping..
Gjest Anonymous Skrevet 3. desember 2003 #9 Skrevet 3. desember 2003 Hehe, så rart at inger liker kam! Frisørene jeg har truffet på sier at det er et "must". Men men, da finnes det vel bra rettetenger uten kam og da. Den jeg prøvde var dårlig så det holdt hvertfall -Tanya
jente|20 Skrevet 7. desember 2003 #10 Skrevet 7. desember 2003 https://www.denmanbrush.com/results.asp?typ...e=straightening kjøpte en sånn jeg billig i allefall.. og jeg syns håret mitt ble ganske så glatt og rett..
Mrs.H Skrevet 8. desember 2003 #11 Skrevet 8. desember 2003 Hehe, så rart at inger liker kam! Frisørene jeg har truffet på sier at det er et "must". Men men, da finnes det vel bra rettetenger uten kam og da. Den jeg prøvde var dårlig så det holdt hvertfall -Tanya Jeg "må" ha kam, jeg. Har krøllete, glatt hår som er umulig å rette ut uten kam på tangen. Innbiller meg at kammen sliter litt ekstra på håret så hvis jeg kunne brukt den uten så hadde jeg nok gjort det.
starie Skrevet 8. desember 2003 #12 Skrevet 8. desember 2003 Kan dere ikke bruke børste samtidig da? Jeg fører børsten først gjennom håret og deretter kommer tangen. Det funker fint det.
Midnattsol Skrevet 8. desember 2003 #13 Skrevet 8. desember 2003 Uff, ikke kjøp på Elkjøp. Stakkars håret ditt. Kjøpte hos frisør jeg, den "nest beste" til 700 kr. Hadde keramisk belegg. Ikke fornøyd. Har nå bestilt meg en ny med keramiske flater, men via bekjentskap derfor litt billigere. Bruker ikke med kam. Ikke frisøren min heller.
missfidget Skrevet 8. desember 2003 Forfatter #14 Skrevet 8. desember 2003 Kan dere ikke bruke børste samtidig da? Jeg fører børsten først gjennom håret og deretter kommer tangen. Det funker fint det. Jepp, samme her. Synes det fungerer mye bedre, klarer ikke å har denne kammen på tangen.
myagi Skrevet 9. desember 2003 #15 Skrevet 9. desember 2003 Ikke kjøp billig rettetang på elkjøp, det er verdt de ekstra pengene hos frisøren for å beskytte håret ditt. Keramiske tenger må man være forsiktige med for de blir utrolig mye varmere enn andre tenger. Jeg tror forøvrig at det er samme om, man har kam eller ikke på tanga, gre igjennom må man uansett, og det er vel bare det at det er lettere for de fleste hvis kammen sitter på tanga enn å drive å gre med en annen hånd. Min tang kostet 1100,- , men jeg ser på salonger her i området har de begynt å få tenger på tilbud. Ring rundt og hør de forskjellige stedene, eller se etter tilbudsplakater i vinduene.
missfidget Skrevet 9. desember 2003 Forfatter #16 Skrevet 9. desember 2003 Ikke kjøp billig rettetang på elkjøp, det er verdt de ekstra pengene hos frisøren for å beskytte håret ditt. Keramiske tenger må man være forsiktige med for de blir utrolig mye varmere enn andre tenger. Jeg tror forøvrig at det er samme om, man har kam eller ikke på tanga, gre igjennom må man uansett, og det er vel bare det at det er lettere for de fleste hvis kammen sitter på tanga enn å drive å gre med en annen hånd. Min tang kostet 1100,- , men jeg ser på salonger her i området har de begynt å få tenger på tilbud. Ring rundt og hør de forskjellige stedene, eller se etter tilbudsplakater i vinduene. Takk for tipset! Jeg skal prøv å ser litt rundt...Men har ikke planer om å bruker pengene på verken enn billige eller en darlige....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå